دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ اسفند ۱۷, جمعه

هشت مارس گرامی باد


۵ نظر:

ناشناس گفت...

قهرمان آزادی زنان بهمراه صدها قهرمان دیگر دربند و زنجیر جمهوری اسلامی است .
خاکزاد

ناشناس گفت...

تحلیل اجمالی ماجرای نمایش امدنیوز !

این پدیده هدایت شده به خارج امده و هدف اصلیش تمسخر اپوزوسیونهای مطرح و جدی است اینها اطاق فکردارن و دربین اپوزوسیونهای مطرح و جدی هم برای حمله و نفی الویت بندی دارن الویت بندی انها با توجه به میزان اقبال اپوزوسیون درداخل و شرایط جهانی انها صورت میگیره و الویت یک اطلاعات رژیم برای زدن اپوزوسیون فعلا رضاپهلوی است چون هم درداخل نسبت به سایرین بالنسبه مقبوایت داره و هم در عرصه دیپلماسی از روابط و اهرمهای لازم و اعتبار برخورداره و اگر توجه کرده باشید چندجریان یوهوبی برعلیه خانواده پهلوی شدیدا موضع گرفتند و بخشی از فعالیت و صحبتهایشان را به بهانه های مختلف روی نفی این خانواده گذاشتند .

امدنیوز ، فخرآور ، امیدنادان و نظائر ان

مناسفانه برخی چهره های سیاسی که ازبردن نام انها پرهیز میکنم نیز در لجنپراکنی و شرکت دراین هجمه فعال شدند !

رژیمیها از یکسو و غیررژیمی ها ازسوی دیگر و جالبه بدانید که کلیه سایتهای مجاهدین نیز در مقابله با خانواده پهلوی گوی سبقت از رژیم هم ربودند !  تئوری شاه و شیخ بعنوان یک آبنبات ازسوی اطلاعات دردهان اپوزوسیونهای قلابی و غیرقلابی گذاشته شد و انها هم بنا به ویژگیهای خود ان را میک میزدند غافل از اینکه وقتی شیخ درقدرته فقط بخش شاه این آبنبات مکیده میشه ! و النهایه این شعار خدمت به شیخ خواهدبود .

من سلطنت طلب نیستم و هرگز بدنبال حکومت قبل نیستم و حرفم چیز دیگری است .

هجمه ای که امروز تلویزیونهای ماهواره ای و اینترنتی برعلیه رضاپهلوی راه انداخته اند نشان میدهد که غالب ان رژیم ساخته است ویا میتواند بهردلیلی مواضع انها را بصورت مرحله ای تعیین کند ... نفوذ اطلاعات رژیم تا عمق جاهایی رفته که واقعا تعجب انگیز است . شاید فکرکنید رژیم نمیتواند در محاهدین تاثیرگذارد اما اگر به تعداد بریده مزدورهایی که دراختیار رژیم هستند و زمانی از بریده چاپلوسان بنام این سازمان بوده اند نگاه کنید عمق نفوذ و تاثیرگذاری هارا شاید کمی درک کنید ! 

به نظرمن شاخص رژیمی بودن مواضع نیروها ضد رضاپهلوی بودن انهاست ..... اینکه قبول کنتد یا نکنند اهمیتی ندارد ...

واقعیت انچیزی است که وجوددارد ونه ان چیزی که دوست داریم وجود نداشته باشد !!!

هنوز هیچ اپوزوسیونی به قدرت نرسیده تا بتوانیم درعمل انرا قضاوت کنیم و فعلا ملاک شعارهایشان است و عملکردشان به نطرمن رضاپهلوی فعلا شعارهایش و عملکردش از بقیه مترقی تر و پخته تراست ضمن انکه هیچگونه سابقه همکاری با رژیم نداشته و بلحاظ ایده الوژیک درپایه ها با رژیم همسویی ندارد بنابراین طبیعی است که ایشون را به بقیه ترحیح بدهم فعلا .

ضمنا نفسم ازجای گرم بیرون نمیاد و میدونم دارم چی میگم ... فکر میکنم با او بهترمیتونم به اهدافم در اینده نطام ازاد و عادل و دموکراتیک برسم و درهمان واحد معتقدم که ایشون باید بی پرواتر و شجاعانه تر خودرا به دریا بزند تا نتیجه بگیرد و ازطرفی معتقدم باید اطرافش را کنترل کند خصوصا اینکه الویت یک رژیم تخریب و نابودی ایشان است .



خاکزاد



ناشناس گفت...

مصاحبه خلجی با رضا پهلوی چه ربطی داره که به رضا پهلوی پوئن منفی بدهیم ؟

بختیارهم با خمینی خواهان مذاکره بود ایا بختیار مانند خمینی بود ؟

این قیاسات چه قیاساتیه اخه ؟

بنده سلطنت طلب نیستم و معتقدم رضا پهلوی پتانسیل رهبری نداره چون انگیزه ای نداره .... تا حدودی مردم قبولش دارن اما او دنبال پرداخت قیمت نیست چون قضایا را از بالا نگاه میکنه که شاید در بالا یک توافقی بشود و ایشونو بیارن ولاغیر الویت برای ایشون ارتباط با مرحوم مکین و جان بولتن هست تا مردم ایران .

البته اگرهم روزی روزگاری به اتکاء همین ارتباطات به داخل بیاد اینو میدونم  که با مقاومت مردمی مواجه نمیشه و اینوهم خوب خوب میدونم که ایشون کمتراز روسای جمهور اروپایی نیست و اتفاقا بیشترهم هست و میتونه دموکراسی رو تضمین کنه اما حیف که نه پتانسیل رهبری داره ونه جرات و اگر همینطوری ادامه بدهد بزودی هواداران خودرا درداخل ازدست خواهد داد .

البته امروز درایران نسل جوان حرف اول را  میزنه و امثال نسرین ستوده ها و صدها مانند نسرین ستوده ها در قلب نسل عاصی کف خیابان  شعله ور هستند .

کسی در قلب جوانان رسوخ میکنه که در میدان و زندان درکنار انان در حال مبارزه باشه وگرنه درخارج شعاردادن عین سگی است که از پشت نرده پارس میکنه و طبعا بی اثر . صدا داره اما اثرنداره .( البته دورازجان سگ)

خاکزاد

ناشناس گفت...

شرایط پیچیده ای است چه به لحاظ مسایل خاورمیانه و سیاست گذاری های شرق و غرب وچه مانورها و بازیهای اطلاعاتی رژیم در منحرف کردن جنبش داخلی وچه در سرکوب پرچمداران حقوق بشر و آزادیهای دموکراتیک وچه وضعیت و مواضع اپوزوسیونهای خارج کشور ... همه جیز پیچیده شده است اما جنبش و مشعلداران ان درداخل بی محابا به پیش میروند روزبروز اعتراضات اقشار مختلف بیشترمیشود تا دیروز اگر یک مامور به دختر معترض حجاب حمله میکرد مردم اگرجه طرفدار ان دختربودند اما سکوت میکردند اما امروز ماموران را محاصره میکنند و دختران را فراری میدهند و صدها و هزاران نمونه وجوددارد ...

جنبش شاخصهای خودش را دارد اما بهم پیوسته نیست چون شدت سرکوب مانع بهم پیوستگی شده ولی جو جامعه نشان میدهد که جنبش خودبخودی به سیل تبدیل نیشود و سرکوب چاره ساز نیست . حتی حکم ۳۴ سال زندان برای نمادملی زن مبارز و ازادیخواه ایران نسرین ستوده ره به جایی نخواهدبرد .

در چنین شرایطی تلویزیونهای ماهواره ای و اینترنتی مشکوک و وابسته به رژیم با مجریان مشکوک و وابسته تلاش دارند در اپوزوسیون و هم مبارزات داخلی تفرقه ایجادکنند و جنبش را نادیده گرفته و وضعیت را ارام جلوه دهند و مخاطبین را تلویحا با مترسک  سوریه ای شدن بترسانند ! ( این مشخصه انهاست) بنابراین هوشیارباشیم . فریب مارهای خوش خط و خال را نخوریم چون انها دغدغه حذف رژیم را ندارند .

۹۷ درصد مردم جمهوری اسلامی را نمیخواهند و ۳ درصد بصورت هزارفامیل ثروت مملکت با تکیه بر رهبر و رئیس جمهور  غارت کرده و میکنند . هوشیارباشیم و دنبال ادرس عوضی نرویم .



خاکزاد

ناشناس گفت...

برای اینکه دنبال ادرس عوضی نرویم باید تا حدودی جهت مونو تشخیص بدیم . وقتی جهت را تشخیص دادیم محاله دنبال ادرس عوضی بریم .
وقتی جهت حذف رژیم باشه ادرسهای سوریه ای شدن و اصلاح طلبی و نظایر ان اثر نهواهد داشت .