دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۸ اردیبهشت ۶, جمعه

بزرگداشت بهمن امینی


دوستان عزیز,
برای بزرگداشت بهمن امینی عزیز، مدیر انتشارات خاوران و فعال حقوق بشر، گرد هم می‌آییم تا یاد او را گرامی بداریم، از نشر در تبعید و فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی او بگوییم و از نام نیک او و راهش یاد کنیم. باشد شعله‌ای که او برافروخت زنده و تابان بماند
زمان: جمعه ۲۶ آوریل ۲۰۱۹، از ساعت ۱۷.۳۰ تا ۲۰.۳۰
مکان: شهرداری پاریس ۲۰
(6 Place Gambetta, 75020 Paris)

۱ نظر:

م-ت اخلاقی ( رها) گفت...

با غم و افسوس،

با غم و افسوس نه برای او که سربلند رفت. غم و افسوس برای ما ماندگان که تا جانمان کالبدمان را بر پا نگهداشته است،هرگز گرد هم نمی ائیم و با هم رفیق و صمیمی نبوده و به دیدار هم نمی رویم، از راه دور خیلی زحمت بکشیم برای هم " ای- میلی " می زنیم یا کلیپی(فیلم کوتاه) ارسال می کنیم . و همینکه خبر رفتنمان در غریبی و بیکسی به گوش رسید ،همه به تکاپو افتاده وبه دنبال تابوت یکدیگر می دویم .
به راستی درست گفته اند و زمانه ثابت کرده که ما " ایرانیان" مرده پرستیم .

غم و افسوس بر ما بر جا ماندگان.