دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۸ فروردین ۲۱, چهارشنبه

.خانم عبادی روز یازده آوریل از نه صبح تا ظهر در کانون وکلای پاریس از حق دفاع در ایران دفاع می کنند

مردم شرافتمند وکلا را تنها نمی گذارند.
خانم عبادی روزشنبه یازده آوریل از نه صبح تا ظهر در کانون وکلای پاریس از حق دفاع در ایران دفاع می کنند.
خواهش می کنم این اطلا عیه را منتشر کنید توجه هموطنان ،به ویژه ایرانیان مقیم فرانسه و ‌شهر پاریس را جلب کنید که باید برای شرکت در جلسه ، مطابق نوشته در آگهی ثبت نام کنند.
پیشاپیش از همراهی شما سپاسگزارم.تندرست وشاد باشید.محمد رضا روحانی.
http://www.avocatparis.org/node/10100/done

۳ نظر:

ناشناس گفت...

حمایت مردم از ازادیخواهان شجاع خود درایران امری ثابت شده است و رژیم از همین موضوع شدیدا درهراس.پتینده باد نسرین ستوده و صدها نسرین دیگر

ناشناس گفت...

هیچ رژیمی از دشمن خارجی وحشت ندارد بلکه از دشمن داخلی میهراسد و طبیعی است که چنین باشد لذا اپوزوسیونهای خارج نشین مشکل رژیم نیستند بلکه مشکل رژیم هزاران آزادیخواهی است که بنام در میدان و زندان در داخل کشور حضوردارند و در پیکار بی امان با رژیم سفاک جمهوری اسلامی ولاغیر .
درخانه اگر کس است
یک حرف بس است .

ناشناس گفت...

از مصاحبه اقای علی اصغر سلیمی کارشناس اقتصادی و فعال سیاسی خیلی لذت بردم و ایشان را فردی موجه ، دلسوز ، میهن پرست و مبارز یافتم بدون هیچ غل و غشی . لذا به توصیه ایشان بخاطر غمخواری با کودکان کار و خانواده های دردمند و جوانان حاضر در میدان و زندانهای جمهوری اسلامی و به منظور تحقق و کمک به یک رستاخیز ملی بیاییم تا روز پیروزی فقط روی نقاط مشترک یکدیگر توجه کنیم .
من به نوبه خود به فراخوان ایشان گوش جان میسپارم و سعی میکنم رعایت کنم . بنابراین فقط فعلا روی نقاط مشترک اپوزوسیونها از هرطیف و گروهی تکیه دارم .
تفرقه به نفع و بقای حکومت است و خواهش میکنم جریاناتی که وابستگی به حکومت ندارند اما خط و مشی شان تفرقه انگیزاست نیز به خود آیند .
ممنون از فراخوان اقای سلیمی .
رضاپور