دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۸ خرداد ۲۳, پنجشنبه

درخواست ۱۴ تن از فعالان مدنی- سیاسی داخل کشور برای استعفای رهبر جمهوری اسلامی و تغییر قانون اساسی ایران



سال‌هاست که بسیاری از نخبگان اجتماعی و فرهنگی و فعالان مدنی با نقدهای دلسوزانه، در پی اصلاح و تغییرات ساختاری و بنیادین در نظام اجتماعی و سیاسی، جمهوری اسلامی بوده‌اند. این دلسوزان و وطن‌دوستان، با سخنرانی‌ها و تحلیل‌های خردمندانه و نوگرایانه، ضمن هشدار به مسئولان نظام، بارها از آنان خواسته‌اند با احترام به رأی مردم و رعایت حقوق شهروندی، نسبت به تغییر روش‌هایی که فرسنگ‌ها با خواست عموم مردم ایران فاصله دارد بپردازند.

۶ نظر:

م-ت اخلاقی ( رها) گفت...

با درود بر این 14 تیر رها شده بر قلب سیاه بزرگ عمامه داران خامنه ای جنایتکار :

شما عین اهنگر کا و ه اید
صدای دل ملت از ناله اید
صدای خروش همه رنجها
شرف را شما اینچنین زنده اید
شما شیر و شمشیر و خورشید را
به آن " گربه" زیبا نقش بسته اید
---------------------

و از شما این 14 تن مبارز درخواست دارم که :

مرا گر شود برخود افزون کنید
وجودم به این جمع همسو کنید
با آرزوی یکی شدن همه مبارزین و دلسوختگان راه آزادی و آبادی میهن و بر قراری شادی و رضا یت در میهن در زنجیرمان ایران .

ناشناس گفت...

وقتی ربیس جمهور درعمل یا تدارکات چی باشه یا نوکر و گوش بفرمان رهبری اوضاع همینه.تو اپوزوسیونشم همینه.این سیستم باید به سطل آشعال تاریخ پرت بشه و حتی بازیافت هم نشه.چه ولایت فقیه وچه رهبرعقیدتی.

ناشناس گفت...

مواضع علی جوادی از حزب کمونیست کارگری در برخورد به بیانیه ۱۴ نفراز فعالین سیاسی داخل ایران درواقع اولتراچپ اما درخدمت راست میباشد! ایشان اونورآب نشسته ژست سرنگونی میگیره درحالیکه مصداقی مواضع معقول تری را اتخاذ کرده است.
علی جوادی بدیهیات را مطرح میکنه که گره ای از گره ها حل نمیکنه و فقط به درد ژست میخوره.
بهنام

ناشناس گفت...

واقعا تا حالا فکرمیکردم این علی جوادی چیزی حالیشه ولی متوجه شدم که نه مرحله انقلاب سرش میشه ونه صف ارایی نیروها ونه مطالبات اقشارجامعه بلکه تو عالم هپروت فقط و فثط شعارهای تیپیک تکراری میده و مواضع به اصطلاح چپ ایشون کلا درخدمت راست است و فقط جمهوری اسلامی میتونه از مواضع ایشون درجهت بقای خودش بهره مندبشه و البته تا حدودی هم ایشونو فیلم و ژست ارزیابی میکنم. اگرتکرار مرتب چندتا شعارکلیشه ای دردی را دوا میکرد اینهمه بیمار نداشتیم .
ایشون ته ته حرفش اینه که اگر طبقه کارگر رهبر انقلاب نباشه انقلاب ارتجاعیه پس رژیم بمونه !!!
البته به این وضوح نمیگه اما نتیجه اش همینه .
بهنام

ناشناس گفت...

امروز بخش اعظم اقشاراجتماعی درایران گله به گله در کف خیایان دست به اعتراضات گسترده میزنن ( بانوان ، دانشجویان، کارگران، معلمین ، مالباختگان ، خانواده های زندانیان سیاسی ، حضور سراسری دختران در مقابله با حجاب اجباری و کلیه جوانان و بیکاران و درد مندان )

با دریایی از شعارهای روشن ضدرژیمی و اقیانوسی از مطالبات دموکراتیک و با هوشیاری کامل شعاری . حتی شعار اصلاح طلب اصولگرا دیگه تموم ماجرا شاهکار مردم در اعتراضات بوده است که در دکان هیچ اپوزوسیونی تا کنون عرضه نشده بود!

حالا تو این ماجرا هی دم از شعارهای تیپیک مفت بزنیم و فکرکنیم بیشتراز جامعه میفهمیم و بیشتراز جامعه جگر داریم! واقعا اظهارات علی جوادی مشمئزکننده است تا اگاهی رساننده .

۱۴ نفر درداخل جیگرشون و عمق تفکرشون هزاربرایر امثال علی جوادی هاست که درخارج نشسته اند و با خودکارقرمز مشق مبارزه رزمندگان  داخل کشوررا خط میزنن!

امثال رهبران مجاهدین و رهبران حزب کمونیست کارگری یک موی گندیده مادر ستاربهشتی هم نمیشوند .

علی جوادی طوری صحبت میکنه که انگارشعارهای توخالی و تبلیعاتی" اولتراچپ" بی محتوای "کاملا راست "راستش مهمتراز شرایط کنونی و درد و رنج مردم هست واین واقعا فاجعه است.واقعا هم عصبی شدم هم غصه خوردم و هم بدم اومد. اصن معلومه تو باغ نیستند و فقط هنرشون مطلقگرایی است بدون انکه درکی از صف ارایی اقشاراجتماعی درایران را داشته باشن .

مردم در ایران دنبال سرنگونی هستن و اقایون درخارج بدنبال مطلقگرایی و تکرار شعارهای تیپیک دهن پرکن که ماهم بلدیم بدهیم ولی به موقعش ونه الان .

بهنام

ناشناس گفت...

افعی خطرناکی کودکی را شدیدا گزیده و کودک بسرعت به کلینیک نیازدارد تا پادزهر تزریق شود وگرنه ازدست میرود همه تمام فکرو ذهن و تلاش خودشونو در هرچه سریعتر رساندن کودک به کلینیک گذاشته اند و درحال انجام ان هستند و این وسط نماینده حزب کمونیست کارگری اقای علی جوادی امده با مباحث و مواضع الکی و فیلمی و شعاری و بیمارگونه و در"ظاهرچپ ودرباطن راست" سعی در وقت کشی در رساندن کودک به کلینیک دارد! اینم شد اپوزوسیون ؟ واقعاکه !
اگر رسالت روشنفکرچپ همین است من شخصا از مارکس و انگلس ازبابت این روشنفکران بظاهرچپ عذرخواهی میکنم.
اقا وقت تلف نکن کودک داره ازدست میره.
نماینده حزب کمونیست کارگری به زبان اشهد داره میگه جمهوری اسلامی و خامنه ای بهتراز مشروطه خواهان و جمهوری خواهان و نظامهای دموکراتیک هست! به زبان اشهد با "فن بیان روشنفکر بظاهرچپ درباطن راست" داره التماس به بقای جمهوری اسلامی میکند.
ایشون نیم ساعت حرف زد هزارمرتبه چندتا شعاررا تکرار کردکه اظهرمن الشمس بود اما اخرش ته ته ته حف و دلش حفظ رژیم بود . یا من یا جمهوری اسلامی ! یا من یا جمهوری اسلامی! اینه بدبختی اپوزوسیون.
وبه همین علت درجنبش حضورندارنداما گوش بزنگ اونورآب نشسته اند تا چیزی از دهن رژیم دربیاد به خودشون بچسبونند و "حال" کنند و ازکجا معلوم که وزارت اطلاعات اگاهانه بهشون "حال" نمیده تا چرت وپرت تحویل بدهند؟
بهنام