دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۸ مرداد ۲, چهارشنبه

محیط زیست را بشناسیم و از آن دفاع کنیم.با مرگ زمین همه چیز میمیرد

۲ نظر:

فضل‌الله گفت...

با تایید راهنمایی های شما در مورد کم کردن مصارف شخصی و خانوادگی.

علت اصلی بحران زمینی سبک زندگی مصرفی بشر صنعتی است.

ایجاد امید کاذب با پخش گسترده‌ی نظریات ناممکن علمی یکی از روشهایی هست که سیاستمداران متکی به اقتصاد مصرفزا استفاده میکنند، برای جلوگیری از پخش شدن اندیشه‌ی مصرف کمتر همگانی.
امروز یک فوریت زمانی ده تا شصت ساله توسط IPCC اعلام شده که برای جلوگیری از اتوماتیک شدن گرمایش با تصعید گازهای مرداب های باستانی سرزمین های همیشه یخ نزدیک قطب permafrost، بشر باید تولید گازهای گلخانه‌ای خود را در طی این فرصت کوتاه به صفر برساند.

تنها راه عملی و فوری کاهش تولید گازهای گلخانه ای پایین آوردن مصرف بشر است.
مصرف دو جنبه دارد مصرف کننده و تولید کننده.
سلسله‌ی تولید کننده ها از طراحان صنعتی و مد سازان میرسد تا سیاستمداران و مصارف نظامی و ملی. اقدام فوری آنها میتواند با خاموش کردن موتور وسایل نظامی و تعطیل آتش بازی ها شروع شود و برسد به بازنگری کارآمدی منظومه‌های اداری و بازدهی صنعتی و سعی در تولید انرژی پاک.
در جنبه‌ی مصرف کننده هدف
کم مصرفی داوطلبانه‌ی همه‌ی افراد و خانواده‌ها و گروه های فرهنگی، حرفه‌‌ای‌، اجتماعی و دینی است. این کار میتواند با پشتیبانی وسائل ارتباط جمعی و رهبران دینی و اجتماعی و بازنگری مقررات و مراسم و روش های زندگی هر منطقه اثر گذار گردد.

برای ایجاد فضای سیاسی مناسب کم مصرفی، تشکیل حزب خانواده بر اساس ارجحیت دادن ارزش‌های خانوادگی به تمام معیارهای مهم شده توسط بانیان زندگی مصرفی، لازم است، که مبادا نیاز بشر به کم کردن مصرف، منجر به تشکیل دیکتاتوری های بزرگ جهانی برای فشار به ضعیفان و نابودی جمعیت اضافی آنها گردد.

امیدوارم این سایت تبدیل به جائی برای انعکاس راه حل های همه‌ی خردمندان گردد و به همه‌ی زبانها گسترش یابد.

فضل‌الله گفت...

با تایید راهنمایی های شما در مورد کم کردن مصارف شخصی و خانوادگی.

علت اصلی بحران زمینی سبک زندگی مصرفی بشر صنعتی است.

ایجاد امید کاذب با پخش گسترده‌ی نظریات ناممکن علمی یکی از روشهایی هست که سیاستمداران متکی به اقتصاد مصرفزا استفاده میکنند، برای جلوگیری از پخش شدن اندیشه‌ی مصرف کمتر همگانی.
امروز یک فوریت زمانی ده تا شصت ساله توسط IPCC اعلام شده که برای جلوگیری از اتوماتیک شدن گرمایش با تصعید گازهای مرداب های باستانی سرزمین های همیشه یخ نزدیک قطب permafrost، بشر باید تولید گازهای گلخانه‌ای خود را در طی این فرصت کوتاه به صفر برساند.

تنها راه عملی و فوری کاهش تولید گازهای گلخانه ای پایین آوردن مصرف بشر است.
مصرف دو جنبه دارد مصرف کننده و تولید کننده.
سلسله‌ی تولید کننده ها از طراحان صنعتی و مد سازان میرسد تا سیاستمداران و مصارف نظامی و ملی. اقدام فوری آنها میتواند با خاموش کردن موتور وسایل نظامی و تعطیل آتش بازی ها شروع شود و برسد به بازنگری کارآمدی منظومه‌های اداری و بازدهی صنعتی و سعی در تولید انرژی پاک.
در جنبه‌ی مصرف کننده هدف
کم مصرفی داوطلبانه‌ی همه‌ی افراد و خانواده‌ها و گروه های فرهنگی، حرفه‌‌ای‌، اجتماعی و دینی است. این کار میتواند با پشتیبانی وسائل ارتباط جمعی و رهبران دینی و اجتماعی و بازنگری مقررات و مراسم و روش های زندگی هر منطقه اثر گذار گردد.

برای ایجاد فضای سیاسی مناسب کم مصرفی، تشکیل حزب خانواده بر اساس ارجحیت دادن ارزش‌های خانوادگی به تمام معیارهای مهم شده توسط بانیان زندگی مصرفی، لازم است، که مبادا نیاز بشر به کم کردن مصرف، منجر به تشکیل دیکتاتوری های بزرگ جهانی برای فشار به ضعیفان و نابودی جمعیت اضافی آنها گردد.

امیدوارم این سایت تبدیل به جائی برای انعکاس راه حل های همه‌ی خردمندان گردد و به همه‌ی زبانها گسترش یابد.