دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ تیر ۳۰, دوشنبه

چشم انداز: واکنش به پوشش خبری نشست شورای ملی مقاومتتوسط رسانه ایران اینترنشنال‬

۴ نظر:

ناشناس گفت...

جالبه مجاهدین دهه ۵۰ سرب میکاشتن تو سینه امریکایی ها !!! مجاهدین دهه ۹۰ عین سگ از امریکایی ها میترسن !!! عجب روزگاریه .
ایکاش رهبران فعلی مجاهدین بجای پارس خوابیده دراروپا ، میامدن ایران چهارتا سرب میکاشتن تو سینه روحانیت .
خاکزاد

ناشناس گفت...

چرا مبارزه ازنزدیک تبدیل شده به عروتیز و شعروشعار تبلیعاتی دهن پرکن در اروپا ؟ لطفا رهبران بی جنم و بی وجود مجاهدین فعلی و بریده چاپلوسای درمعرض بریده مزدوری پاسخ بدهند که علت این پارس خوابیده انهم ازاروپا چطور میتونه کارسازباشه ؟ گسریم که مبارزات نسل جوان کف خیابونارو بنام خودتون تو جیب ریختین با حقیثت مبارزه چطوری کنارمیایید ؟ مثلا پویا بختیاری را چطوری میخواهید بریزید تو جیب گشاد اخوندیتون ؟

ناشناس گفت...

مجاهدین چگونه افراد خودرا شارز میکنند و تهیج مینمایند ... ذوق الکی و شور الکی ...
مهمان برنامه که نوشته ای ازقبل تهیه و به دستش داده اند چنین میگوید : مجاهدین بخاطر سلاح و تانک شان نیست که رژیم ازان میترسد !!! بلکه بخاطر محبویت شان دربین مردم است . چاپلوسان هم ازاین حرفا حال میکنند و حض میبرند و اصولا با قمپوزو شعروشعار پرزرق و برق درفضای چندمیلیون دلاری ! انگار عمه من بوده که ۲۰ سال پیش سلاح و تانک تحویل امریکایی ها داده است ! و انگار خودشونم نمیدونن که اززمان سقوط صدام تا امروز حتی یک تفنگ پلاستیکی هم دراختیارندارن چه برسه به تانک ! انگارواقعا خبرندارن که رهبرعقیدتی و مهرتابانشون دریک نرمش قهرمانانه شبه خامنه ای بصورت پنهانی و در اوج بزدلی سلاحهاشونو طی صورتمجلس گوه خوردن نامه و انزجارنامه مانند توابین تحویل سربازان امریکایی دادن !!! واقعا با توهم زندگی سیاسی شون میگدره و با دزدی مبارزات مردم به نام خودشون . اینو همه ازادیخواهان و مبارزین و زنان و مردان میدانهای نبرد درداخل کشور میدونن ولی جیره خواران بریده مزدورشون نمیدونن و عجبا ازاینهمه قروفر توخالی پرهزینه درجایی که اکثریت ملت ایران درزیرخط فقرهستند الترناتیو مادام العمر در اروپا با شکم سیر دنبال زرق و برق و ژست و پز و قمپوز های الکی و توخالی و پوشال .

ناشناس گفت...

بی تعارف هرکس دراین شرایط که سه تن از معترصین ابان ۹۸ درمعرض اعدام هستند بیاید بگوید انان قبلا جرم داشته اند بی رودرواسی یا از عوامل رژیمند یا نادان شق سوم نداره .
خاکزاد