دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ تیر ۲۷, جمعه

از اهل خرد و اندیشه بیاموزیم. امیل زولا


از اهل اندیشه و خرد بیاموزیم
امیل زولا نویسنده بزرگ فرانسوی و تنی از بزرگان فرهنگ متعالی جهان ما
امیل زولا . امیل ادوار شارل آنتوان زولا رمان نویس . نمایش نامــه نویس و روزنامــه نگار فرانسوی
اگر از من بپرسید کــه چــه چیزی در این زندگی بــه وجود آمده است . بــه شما می گویم: من آمدم تا با صدای بلند زندگی کنم.
بیشتر کسانی موفق شده اند کــه کمتر تعریف شنیده اند.
وقتی جاده ای هموار و تمیز و نو در سر راه شما پیدا شد
از جاده قدیم و سنگلاخ عبور کردن از کار دیوانگان و خودخواهان است.
اگر حقیقت را خفــه کرده و در زیر زمین دفن کنید . باز هم رشد خواهد کرد
و دارای چنان نیروی انفجارآمیزی خواهد شد کــه بــه هنگام انفجار هر چیزی را کــه در سرراهش باشد از میان خواهد برد.
من یک هنرمند هستم … من اینجا هستم کــه با صدای بلند زندگی کنم
هنرمند باید استعداد داشتــه باشد . ولی استعداد هم بدون تلاش بی نتیجــه است.
اگر نتوانم با کیفیتم سر و کار داشتــه باشم . من با کمیت غرق خواهم شد.
باید حقیقتا متکبر باشید . کــه تصور کنید کــه می توانید همــه چیز را در دست بگیرید و همــه چیز را بدانید!
انگورها کاشتــه می شود . ذرت بــهار می آید . محصولات جدید کامل رشد می کنند ؛
و مردم هنوز هم در عشق و محبت بــه محصول و ارقام می آیند
زندگی ابدی است این یک تکرار دائمی تولد و رشد است.
بــه نظر من شما نمیتوانید ادعا کنید چیزی دیده اید تا زمانی کــه عکس آن را گرفتــه باشید.
وقتی مردم ایده های مشابــهی ندارند . مطمئنا بــهتر است کــه درباره آنــها صحبت نکنیم.
حقیقت چیزیست مانند راه پیمایی ای کــه هیچ چیز نمیتواند آنرا متوقف سازد
نگــه داری درست ؛ این نصف خرد و خوشبختی است.
فروش زیبایی چیزی است کــه می توانم درک کنم
حتی فروش زیبایی کاذب کاملا طبیعی است ؛ این نشانــه ای از پیشرفت است.
دو نوع هنر وجود دارد . شاعر و هنرمند . یکی شاعر بدنیا می آید شده است. یکی صنعتگر می شود
تا این روز و تا بــه حال هیچ مدرکی از وجود هر گونــه اطلاعاتی غیر از منبع انسانی وجود نداشتــه است.

هیچ نظری موجود نیست: