دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ مهر ۸, سه‌شنبه

نسرین ستوده؛ رئیس جمهور آینده کشور؟ گزارشی آزار دهنده در حقیقت علیه نسرین ستوده ولی بشنوید تا بدانید چه خبرست و این بانو را فقط دشمنانش ملاها نیستند

 نسرین ستوده؛سمبل راستین زنان آزاده  مترقی وپیشرو رئیس جمهور آینده کشور؟

 

۵ نظر:

ناشناس گفت...

رییس جمهور اینده ولی بعداز قیام و نابودی اخوند .

افشی ازادی گفت...

درود بر او باد البته باید مردم به او رای بدهند که حتما انتخابش میکنند باعث افتخار است

ناشناس گفت...

صدای این خانم گوینده که علیه ستوده میگوید براستی آزار دهنده است واقعا خجالت نمی کشد
بهاره

مسعودعالمزاده ​​​/ ​پاريس گفت...

۹ مهر ۲۵۷۹ ايرانى ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ مسعودعالمزاده پاريس / ۱

این کار زیر دست شبکه های جاسوسی است و بس. نمونه هاش هم بوده.
۱ رژیم در حال جان کندن است. امکان تغییر در ایران هست. آنهایی که نه دشمن رژیم و پشت براندازی اش که پشت تجزیه ایران اند میخواهند از این آب گل آلود ماهی بگیرند و سر نسرین ستوده را بدست رژیم زیر آب کنند.
۲ نسرین ستوده اگرچه در بین روشنفکران و بخشی از طبقه متوسط هوادار دارد اما نقطه تعادل و برآیند تمام نیروها نیست. شوربختانه جامعه ما بدان سطحی نرسیده که این را هضم کند. (آقای یا شاهزاده) رضا پهلوی این امکان رادارد که %۹۰ جامعه ایران را بدور خودش گردآورد. این کار از نسرین ستوده برنمیاید. بدا بحال ما.
۳ بحثی هست بنام تئوری فاجعه (Théorie de la catastrophe) از (Arthur Thom) که دانستن و به حساب آوردنش برای کسانی که دستی در سیاست دارند مهم است. کم و بیش در باره ی پدیده های است که در حالی بحرانی، نیم بند و بی ثبات اند که در آن با کمترین "انرژی" پدیده به این یا آن سو می غلطد. نمونه اش همین نکبت اسلامی در سال ۵۷ است.
در زمان کوتاهی که شاپور بختیار نخست وزیر بود، کوچکترین تغییرات ریز می توانست جامعه را بسوی دیگری ببرد. برای نمونه اگر سنجابی بجای سرخم کردن جلوی خمینی با چند نفر دیگر (حتا ده یا بیست نفراز جمله فروهر) پشت بختیار را گرفته بود بختیار نمی افتاد. من شنیده ام که زن سنجابی به اش قر میزده که خاک برسرت شاه باید بجای بختیار این پست را بتو پیشنهاد میکرد. یک موضوع ریز بی اهمیت در زمان بحران تعیین کننده میشود.
۴ این پدیده در بین ارتشی ها شناخته شده است که برای ایجاد درگیری بین دو نیروی متخاصم دو رگبار از این سو به آن سو و از آن سو به این سو کافیست. جنگهای سد ساله ای بوده که هنوزهم کسی بدرستی نمیداند دلیل آغازش چه بوده. دوران سربازی من کمی پیش از دوران ایران و عراق جنگ شروع شد. یکی از افسران آموزشی ما اینرا میگفت "تو کردستان از دوطرف موضع گرفته ن. سر شب معلوم نیست از کجا یکی یه رگبار به این سو شلیک میکنه، یکی به آن سو و میره میگیره میخوابه. این دوتا تا صبح هم دیگه رو میگیرن زیر تیر". جنگ یوگسلاوی که به تجزیه اش منجر شد با درگیری ساده ای در یکی از پادگانهای زیر نظر روسها شروع شد. جنگ که شروع شد، اینکه کی تیر اول را شلیک کرده فراموش میشه.
۵ این امکان هست که تغییراتی که در آینده نزدیک در ایران صورت میگیره با حداقل خونریزی باشه و من به این امیدوارم. این خواسته همه نیست بویژه آنهایی که میخواهند ایران را تجزیه کنند. ۵ تا ۸ درسد مردم ما بسیار مرتجع اند. پیش از این بودند پس از این هم خواهند بود. اینهارا نه اینکه نمی توان ـــ نباید ـــ کشت. اینها هم میهنان مرتجع مایند. تکرار میکنم اینها هم میهن مایند و با ما برابر. حاکمیت باید لاییک و سکولار باشد آری، اما اینها هم باید در چارچوب قوانین آزاد باشند تا مرتجع باشند. من با کشتن آخوندها و قتل عام بسیجی ها و پاسدارها و حتا شکنجه گرهای این رژیم مخالفم. من با کشتن پاسداری که مادر مرا کشته مخالفم. ماشین کشتار کلید خاموش ندارد، راهش که انداختی تمومه. اول از همه هم خودت رو می بلعه تا خاموشش نکنی.
در انقلاب فرانسه سن ژوست (Saint-Juste) و روبسپیر و تمام کسانی که دوران ترور را راه انداختند، سرشان رفت زیر همان گیوتین. سن ژوست کم کسی نبود.او در تدوین اعلامیه جهانی حقوق بشردست داشت. میداد مردم رادستگیر کنند و می گفت "ثابت کن بی گناهی وگرنه میری زندان" (که آن سرش گیوتین بود).
این جمله از سن ژوست را باید آویزه گوش کرد که رو به سانسون (جلاد معروف انقلاب) می گفت :
Viens maître Sanson, graisse tes poulies et débarrasse-nous de toutes ces vermines que mille mille diables ont vomi sur Terre.
سانسون بیا چرخ دنده های (گیوتین) ات را چرب کن و ما را از شر این کرم و آفت هایی رها کن که هزار هزار ابلیس بر زمین قی کرده اند.
به این نوع نوشته میگن (lyrisme révolutionnaire) غزل انقلابی.

مسعودعالمزاده ​​​/ ​پاريس گفت...

۹ مهر ۲۵۷۹ ايرانى ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ مسعودعالمزاده پاريس / ۲

۶ نتیجه : آن ادمهای مشکوک و جاسوس دارند با برنامه ریزی زمینه سازی می کنند تا اینها بشه یک 'پرونده' تا بره 'بالا' و دستور کشتن نسرین ستوده را بگیرند. محمد مختاری را همین جوری کشتند. قتلهای زنجیره ای این جوری طراحی شد. دوران قتلهای زنجیره ای هم زمان بود با تغییرات نرم در اروپای شرقی و پیش از کشتن اش در رسانه های "اپوزیسیون" از او به عنوان "گورباچف ایران" نام برده میشد. زهرا کاظمی همچنین. به این خبر دقت کنید :
علی یونسی وزیر اطلاعات دولت محمد خاتمی فاش کرد که زهرا کاظمی به تشخیص وزارت اطلاعات جاسوس شناخته نشد اما اصرار سعید مرتضوی بر جاسوسی او، نهایتا مرگ این شهروند ایرانی ء کانادایی را رقم زد.

پیش از کشته شدن زهرا کاظمی نام و لینک سایت او در سایتهایی که به پیغمبر و امامهای شیعه فحش رکیک میداد گذاشته شده بود. بعد از طرف نمی دانم کی فرستاده بودندش ایران از اوین گزارش تهیه کنه که جلوی همان اوین دستگیرو سربه نیست شد. همه اینها تک به تک میشه یک پرونده که خود فرد ازش خبری نداره اما پشت سر کارش رو میسازه.
نظر من اینه : خانم نسرین ستوده رییس جمهور آینده ایران نخواهد بود. من به او رای نخواهم داد چرا که او امکان جمع کردن ۹۰ درسد مردم ایران را ندارد. این سروصداها برای این است که رژیم سر اورا زیر آب کند تا این بشود انگیزه ای برای یک شورش کور و نقطه شروعی برای یک قتل عام دوطرفه که هم دارودسته این رژیم پست فطرت قربانی اش خواهند شد هم ما و هم کل ایران.

دارند آن کلک کردستان را به ما میزنند : شلیک به دوسو.

امیدوارم که رژیم چنین حماقتی نکند.