دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ مهر ۱, سه‌شنبه

خروشی از یک پزشک با شرف ، از یک پهلوان همراه نوید افکاری

 

۱ نظر:

مسعودعالمزاده ​​​/ ​پاريس گفت...

۳ مهر ۲۵۷۹ ايرانى ۲۴ سپتامبر ۲۰۲۰ مسعودعالمزاده پاريس

درود بر این پزشک شرافتمند، اما ....

تو گفته های ایشون یه چیزی منو قلقلک میده.
درود ایشان به نوید بسیارعالی،
شاهنامه و ــــ تو نیکی بکن آفریدون تویی ــــ بسیاردرست،
اینکه آخوند بده، بسیار متین،
اینکه شیرازی هاخوبند منهم میگم بله. من سربازی ام رو در شیراز گذروندم،چه خاطرات شیرینی
و ... بازهم درست.
اما ....
این "مذهب آخوند" اسم نداره ؟

امانتداری، بزرگواری، اندیشه سازی، از مادرش یاد میکنه، همه مردم ایران باید شاهنامه رو بخونند، .... اینها اصل مطلب نیست.

روی سخن من با این هم میهن شریف مان نیست. اما چندوقتی است که دارودسته رجوی دارند دنبال یک "مقطع مشترک" با مردم میگردند و پیدا نمی کنند(و نخواهندکرد). چپ که تو ایران گند زد. خوب یا بد، پس از این رژیم چپ های ما بهتر است که مدتی سکوت کنند چرا که حسابی گند زدند.اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی و اون بلوک شرق و کاگ ب و بقیه لش و لوش هاش رفتند لای دست پدرشون با هفتادوچند مدل از کمونیسم که همه اش با مخ خورد زمین.

اسلام هم که استفراغ مردم رو چنان بالا آورده که نگو، چه شیعه چه سنی."جمهوری اسلامی دموکراتیک" شد دوسر کیف. فاتحه !
اگر مردم این کلاهی رو که سرشون رفت رو ندیدن برای این بود که میشد توش اسب تازوند. مردم دارند با نام گذاری بچه هاشون رای میدن. ننگ دارند اسم بچه شون زینب و فاطی و علی باشه.
رضا پهلوی باد پشت بادبانشه و سگش میارزه به بقیه. خوب یا بد همینو داریم. مردم هم که برای شاه سابق "خدا بیامرزدش" و "نور به قبرش بباره" از دهنشون نمی افته.

برای این دارودسته ارتجاع مغلوب علی مونده و حوضش. مونده چی ؟ ملی گرایی.اماهواپسه. تو تاریخ سازمان از زمان حنیف نژاد تاحالا کسی یک خط از شاهنامه نگفته. اخه نجسه. ایدئولوژی ناب ناب ناب چرت و پرت بی طبقه توحیدی که با شاهنامه (که اسم "شاه" هم توشه) جوردرنمیاد.
اینجاست که باید زد تو فلسفه فیلسوف بلژیکی ژان پیر ماسمال (Jean-Pierre Masmal) که در ایران دست کم دوقرن سابقه داره (از ولتر هم بیشتر) : فلسفه ماسمالیزاسیون.
پیرماسمال فراماسون بوده (بنایان آزاد) و سبیلو. پایه این فلسفه هم ماله کشی است و ماستمالی و زیر سبیلی درکردن !
به ایران خوش آمدید !

این دارودسته ولنگار رجوی ازشاهزاده رضاپهلوی توهمه زمینه هاعقب افتاده.اتحادی هم ممکن نیست آنقدر که لیچار و دری بری گفته اند،برخلاف او که بی ادبی نکرده.اگر رای گیری بشه مجاهدین بنج درسد هم رای نخواهند آورد. کل چپ شاید ۷ درسد. حزب اللهی ها دست بالا۱۰ درسد. رضا پهلوی دوراول با دست کم ۸۰ تا ۸۵ درسد برنده است. کار به دوردوم نخواهد کشید که بشه روی زدوبند و ائتلاف حساب باز کرد.

بدبختی من (با خود مجاهدین هم همین بود)اینه که یه چیزی میگم.باراول میگن این خله. درست که درمیاد میگن جاسوسه وگرنه از کجا خبر داشت ؟ چراماکه نوک پیکان تکاملیم نفهمیدیم ؟

نظرمن اینه که برای اینکه شبهه ای پیش نیاد باید رک و پوست کنده گفت و نه دوپهلو.

انتقاد من به این هم میهن بزرگوارمان هم اینه که برای اینکه نه رژیم و نه دارودسته رجوی (ارتجاع غلب و مغلوب) نتونن از حرفهای ایشون استفاده کنند، مشخص صحبت کنند. این "مذهب آخوند" یعنی چی ؟اسلام ؟

اگر آری. باید رک مثل استاد یغمایی، آقای مصداقی و بسیار دیگران گفت :

د ر د مـــا اســـلام اســـت.

بقول استاد یغمایی "نفرین نه فقط به شیخ، بل این آیین".

اسلام بذات خودآیینی است فاشیستی، ضد زن، ضدانسانی، ضددموکراسی، ضدبرابری انسانهاو ضدکرامت انسانی.

اسلام نمی خواهیم

نه اسلام شیعه (اسماعیلی،۴ امامی، ۶ امامی، ۷ امامی،شیعه با زخم اثناعشری،شیعه بی زخم اثناعشری،ولایت فقیه آخوندی خمینی و خامنه ای، ولایت فقیه توحیدی رجوی، ناب ناب ناب توحیدی یا قاطی با دموکراتیک کامبوجی و پل پتی)، نه سنی، نه وهابی، نه درویشی، نه زیدی، نه توحیدی چند طبقه، نه یک طبقه نه بی طبقه.

رک، بی رودرواسی "ما دموکراسی خواهیم. اسلام نمی خواهیم".

ما مجاهدین رو هم نمی خواهیم