دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ بهمن ۲۵, شنبه

چهار نوشته . بهرام رحمانی


دلایل سرنگونی حکومت پهلوی در انقلاب ۱۳۵۷(بخش اول)

پیش زمینه‌های قدرت‌گیری مذهبیون در ایران پس از سقوط حکومت پهلوی!(بخش دوم)

آرایش تقسیم قدرت و ثروت در جمهوری اسلامی ایران!(بخش سوم)

شبکه‌های مختلف امنیتی و تروریستی جمهوری اسلامی ایران!(بخش چهارم)

۱ نظر:

مسعودعالمزاده (ارسلان)/پاريس گفت...

۲۸ بهمن ۲۵۷۹ ايرانى ۱۶ فوریه ۲۰۲۱ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس

بقول مش قاسم "ای بابام هی !".من به این آقا بهرام نازنین حسودیم میشه،انقدر که باهوش و زبله. این فکر میکنه که با یدک کشیدن و قایم شدن زیر اسم های دهن پرکنی چون "شوراى همکارى نيروهاى چپ و کمونيست" کسی میشه ؟ خاک برسر چپی چون تو.
ورداشته یک مشت خزعبل رو سر هم کرده.آقای مصداقی که از نوک سر تاانگشت باش سیاسی یه،به پسرخامنه ای هم که میرسه،میگه "آقای خامنه ای"، یااگر "آقا" هم پشت اسم کسی نیاره، با تحقیرازشان نام نمی بره.اگر جنایتکارند،میگه ولی به نسب و تبارافرادنمی پره.

این آقا بهرامی از رضا شاه بنام "رضامیرپنج" نام می بره،از فرح پهلوی نبام "فرح" و بقیه نیز.شهبانوفرح به گفته حتامخالفین رژیم سلطنتی باایجاد"کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان" نقش بالایی در رشد نسل ما داشت.کتابهای صمد بهرنگی اونجا چاپ میشد.اشرف پهلوی خوب یا بد،از فرهیخته ترین زنان ایران بود.
"...انقلابی که با شعار «نان مسکن آزادی» شکل گرفت...". ما که چنین چیزی نشنیدیم.
"...پژوهش‌هایی که در موضوعات مختلف صورت گرفته نشان می‌دهد انقلاب مردم ایران در سال ۱۳۵۷ طبیعی‌ترین وضعیتی بود که می‌توانست برای یک ساختار سیاسی قابل پیش‌بینی باشد....". چی داری میگی مشدی ؟ حالت خوشه ؟
هدف اصلی این نوشته بی سروته تنها یک چیز است وآن گم کردن رد بی مسئولیتی چپ در :
۱ ندیدن خطر ارتجاع
۲ پشتیبانی از این ارتجاع دربرابر شاه آنهم با فرصت طلبی که "ما این مذهبی هارو شیر می کنیم تا شاه رو بندازند، مااینها رو میندازیم.این ها که حکومت کردن بلد نیستند".حمایت از غائله فوق ارتجاعی خمینی در سال ۴۲
۳ چوب لای چرخ رفرمهای شاه گذاشتن که بسیار مترقی بودونوک حمله اش بردن سواد،کتابخانه و بهدآشت در روستاهابود(پایه اصلی ارتجاع)
۴ شیادی و دروغ پراکنی در جامعه از نوع شایعه قتل تختی،صمدبهرنگی،شریعتی
۵ حمایت از کشتارهای ابتدای نکبت بهمن، سرکوبی جنبش زنان دراسفند ۵۷ علیه حجاب اجباری
۶ راه انداختن جنبش چریکی که بلاهتی بود به توان سه. حماقت را پشت حماسه پنهان کردن خیانت است.

یکی از چریکهای فدایی (که کتابهای چندی هم نوشته بود) در بیان چپ های وطنی این جمله شاهکار را نوشته بود " به اینها میگویند چپ چون همه چیز را وارونه می بینند.اینها چپ نیستند،لوچ اند".

بهرام جون ! میدونیم که تو زدی رو دست مارکس و انگلس و لنین و تروتسکی و داری گرایشات اســتــولــیــپــنــیــســتــی رژیم را مطالعه می کنی، قربان دستت، ز تعارف کم کن و بر مبلغ افزای. شاه مرد و هفت کفن هم پوساند. میشه یه خورده هم از این گندکاری ها و گنده گویی زیهای این لوچ های وطنی بگی ؟ که چرا اینهایی که از اینجا تحلیل های طبقاتی آب زیپویی میدادند تو ته کامبوج و هندوراس، چطور شد که نوک دماغ خودشون رو هم ندیدند ؟
بهرام جون ! مامانی ! جامعه مدنی آمریکا از پس این امپریالیسم پدرسوخته برمیاد. بیا رو زمین، به همین ۵ قلم بالا بپرداز تا ما بفهمیم که چه کنیم تا این جوجه روش نه فکر(روشنفکر) های وطنی اول از نوک دماغ خودشون شروع کنند به دیدن، بعد برن جلوی پا، بعد دم در، بعد کوچه و ..
داداش، از تگوسیگالپا تو هندوراس بیا اینجا،آخوند زنبورگاوی را رو نوک دماغ ات ببین.