دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ بهمن ۳۰, پنجشنبه

فیلم. جدید.سمفونی قورباغه ها و چگونگی تبدیل انسان به قورباغه. اسماعیل وفا یغمائی

 

فیلم. جدید.سمفونی قورباغه ها و چگونگی تبدیل انسان به قورباغه. اسماعیل وفا یغمائی

۴ نظر:

ناشناس گفت...

کر شما و دوستانتون هم یکسانه و با هم به صدا در میاد یا به قولی یک ساز و میزنید. چرا؟ استدلال آبکی نکنید که همین استدلال شما رو اونا هم میتونن بکنند. در ضمن تاریخچه و نوشته جات همه قابل دسترسی و برسی یه.

esmail گفت...

اشتباه میکنی . کر نیست جواب به رذالت و وقاحت و دروغ است و بس انهم به کسانی که ادعای ازادی دارند . موفق باشی

ناشناس گفت...

از بعد انقلاب 57 به نظریات داروین ایمان اوردم با یک استثنا ملت ما با یک جهش نادر تبدیل به الاغ شدند

مسعودعالمزاده (ارسلان)/پاريس گفت...

۳ اسفند ۲۵۷۹ ايرانى ۲۱ فوریه ۲۰۲۱ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس

۱ یک ضرب المثل معروف انگلیسی میگوید (The answer of Haaay, is hoooy). برگردانش به فارسی دشوار است اما کم وبیش میشود "جواب های هوی است". گفتی، بشنو! زدی، بخور ! نوش جونت. نمیشه بزنی درری پشت ننه ات قایم شی. اون ننه هات (صدام، گنشر، مخابرات اردن، فیصل الترکی و ...) یا مردند یا شوور کردند !

۲ یخ کلک شون نگرفت. این دارودسته ی دریوزه، یک سری وکیل تمام وقت دارند با حق الوکاله های کلان. درخدمت اند، موردی باشه یا نه. دارند بقیه رو تحریک می کند تا بروند علیه دارودسته شکایت کنند تا این وکیل هارو بندازند به جونشون و وقت، پول، امکانات و اعتبار "حریف" را بسوزانند. نتیجه این "شکایت" ها هرچه باشد، آنهم پس از ده سال توی راهروهای دادگستری دویدن، به اینها خوراک تبلیغاتی میدهد تا خودشون رو مطرح کند، تا جلوی افرادشون وجهه پیدا کنند. چنین شکایت هایی بندرت به نتیجه میرسد و عقده فردی رجوی "خیط" کردن بقیه است. با این ارضاء میشه.
چپ و راست به آقای روحانی، مصداقی، یغمایی و ... فحش میدهند و تهمت میزنند تا تحریک کنند، بعد اینجا آنجا کامنت می گذارند که "کسی جرئت نداره علیه ما شکایت کنه پس اینها یه جای کارشون می لنگه". این بزرگواران هم حواسشون جمعه، وقت با ارزششون رو برای این دارودسته لجاره و لکاته هدر نمیدهندوآنرا گذاشته اند روی رژیم. تیر دارودسته خورده به سنگ و کفری اند.
رجوی ... دیدی آخرش هم نتونستی ! بور و کنف شدی ؟

۳ بزودی دادگاه حمید نوری تشکیل خواهد شد. نتیجه اش را از حالا نمی توان پیش بینی کرد، اما هرچه باشد، در نوع خود (قضایی، پلیسی، بین المللی) شاهکاری به حساب میاید. یعنی یکی از افرادجنایتکار یک حاکمیت در قدرت و وحشی را بگیرند و دادگاهی کنند. این کار آقای مصداقی به یک ــــ رویه قضایی بین المللی ــــ تبدیل خواهد شدوتا اینجایش هم مزدوران رژیم دارند دست به عصا راه میروند. دارودسته رجوی با اینهمه پول و امکانات و وکیل های پرهزینه در ۴۰ سال گذشته به اندازه یک "فرد" هم نتوانست (و درواقع نخواست) کاری بکند. از پایین ترین تا بالاترین سطح محکومیت در این دادگاه، هم رژیم هم دارودسته رجوی از یک چک کوچک تا یک تو دهنی بزرگ در انتظارشان است.
۴ باید با متانت منتظر این دادگاه شد.
۵ .... همچنانکه فرمودم(منظورم فرد شخص خود من است : "مـــــــن") بازهم تکرار می فرمایم : ".... دیدی نتونستی .... !"

ها ها ها !