دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ خرداد ۸, شنبه

بیکاری رهبر بزرگوارعقیدتی و اصلاح مجدد سر شاعر سقله و اسلام ستیز بشنوید و به بقیه بگوئید بشنوند ثواب اخروی دارد

فیلم.آزمايش انديشه ی بزرگ مجاهدين خلق ایران در پهنه ی عمل اجتماعي و  کینه ورزی شاعر سفله و اسلام سه تیز...اسماعیل وفا یغمائی علیه اسلام انقلابی بشنوید و ببینید ثواب دارد.صلوات برای صداقت و غیرت و شرف!! رهبرو عیال فراموش نشود

۳ نظر:

مسعودعالمزاده (ارسلان)/پاريس گفت...

۸ خرداد ۲۵۸۰ ايرانى ۲۹ مه ۲۰۲۱ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس

تف به رجوی سفله وخل !

خفه شو مردک ابله. تا کی میخواین خودتون رو پشت یک مشت حرفهای صد من یه غاز قایم کنین ؟ بنیانگذاران مجاهدین آدمهابی بودند بی سواد، کینه توز و مرتجع. دفاعیات مهدی رضایی شاگرد تنبل ۱۶ ساله در بی بی دادگاههای رژیم هست که میگه "رژیم شاه خائنه چون ساواکی ها درب خانه حضرت آیت الله العظمی خمینی را آتش زدند" (و به اسب شاه گفتن یابو). سعید محسن در دادگاه از مائو دفاع میکنه. مائویی که بزرگترین جنایتکار تاریخ بشر بود و ۷۶ میلیون نفر رو کشت، پل پت تازه شاگردش بود. سعید محسن در زندان سینه زنی راه می انداخته (عباس شیر بیشه شهامت). رضا رضایی، احمدرضایی و ۸۰ درصد اونهایی که خودشان را به کشتن دادند، همه مقلد خمینی بودند. بنیانگذاران مجاهدین آمدند یکسال فکر کردندوخواندند تا به نتیجه ای برسند که از قبل می دانستند "اسلام برتر است".یکبار قرآن رو نخواندند.اینهمه مزخرف رو توش ندیدند.بت شان شوت آدمکشی چون علی بود.اساسا به این فکر نکردند که واژه (evolution) به غلط به فارسی ("تکامل") ترجمه شده و در درونش "رو به سوی خدا رفتن" را دارد. با دریدگی ناشی از بیسوادی و جهل به چهار اصل فرگشت/تحول، اصل هدفداری خلقت را اضافه کردند. یکی شان به این فکر نکرد که آخه اگه این درست بود، چرا خود داروین و هاکسلی به این نتیجه نرسیدند؟ چرا نیچه، انشتین، برتراندراسل ،ژان پل سارتر، هایدگر و چند ده هزار دانشمند و فیلسوف و برنده جایزه نوبل نفهمیدند ؟ برتراندراسل نفهمید، مهدی رضایی فهمید ؟ جوک از این بالاتر شنیدی تاحالا ؟
۹۵ ساله که این تئوری کمونیسم در بیش از ۶۰ کشوردنیا و بیش از ۷۰ مدل مختلف تست شد و همه اش با مخ خورد زمین. تو یک الف دانشجوی سال دومی بی هیچ سواد وتجربه اجتماعی آمدی میگی که تو بهتر می فهمی ؟ ابله مسخره ! یه وقت کم نیاری مشدی !
از اون بهشت کمونیستی سابق تا این جهنم سرمایه داری،کجا دیدی یا شنیدی که کسی به روی نیروی انتظامی یک حاکمیت مستقر شلیک کنه و زنده اش بگذارند؟ دموکراسی اگه خیال نباشه، نمونه اش کجاست ؟ سویس، سوئد، فرانسه، انگلیس و آمریکاوکانادا و مشابه اش. پریروز یکی از این حزب اللهی ها در فرانسه (معادل رضا رضایی در زمان شاه) به یک پلیس شلیک کرد، دیروز جلو چشم همه مثل سگ کشتندش، تو تلویزیون هم نشان دادند، همه هم گفتند اوف ... و من نیز ! اگه این کشورهای ان قلابی مالی اند چرا شما ها یکی تون پانمیشه بره کوباوویتنام ؟ چرا همه تون آویزون شدین به خایه این امپریایستها و جهنم سرمایه داری ؟ اشرف دهقانی تو لندن یالتاخ میندازه، شما ها هم پلاس پاریس و واشیگتن اید.
آخگه خجالت نمی کشی از "اندیشه" گُـنده مجاهدین ور ور میکنی ؟ برو اینارو به اونایی بگو که نمی دونن. جوجه. تو یکی در سال ۵۷ و۶۰ تیله بازی هم نمیکردی، اصلا نبودی. رجوی با قرآن استخاره کرد،" خوب " آمد. با الهامی از قوم لات و لوط و هود و رابین هود فرمان جنگ مسلحانه دادوخودش گذاشت دررفت و اومد دنبال "مجاهدهٔ" کردن و زن گرفتن.کاسه کوزه هارو هم شکست سر علی زرکش.
این "بنیانگذاران" در سه پایه اصلی / الله، محمد و قرآن / کوچکترین زاویه ای با خمینی نداشتند. خدایی نیست که رسولی داشته باشه .قرآن هذیانهای محمده. موند چی ؟ تفسیر ! یعنی برداشت شخصی.
من که با این دارودسته بودم و از سال ۶۳ به بعد دیگر نه، نه با ایدئولوژی دارودسته رجوی/مجاهدین موافقم، نه با استراتژی ابلهانه جنگ مسلحانه و نه با رهبری سفله و الدنگ اش.
درود به ایرج مصداقی، اسماعیل یغمایی، سعید شاهسوندی، رضا روحانی و تمام کسانی که شهامتش را داشتند حقیقت را ببینند و بگویند.
و نیز درود به خودم. یعنی به فرد شخص خود مــــــــــن.
نه خدا، نه آقا بالاسر !

ناشناس گفت...

رضا
میگن سلمانی ها وقتی بیکار میشن سر همدیگر را می زنند.
این بار اما؛ از قضا هر دو سلمانی خودشان مسله دار هستند.
شاید این ها را آوردند تا پل هایشان را خراب کنند

ناشناس گفت...

رهبر به این بیکاری ندیده بودیم
بقول خودش رهبر سازمانی یک اپوزوسیون انوقت جای مبارزه نشسته به کار “دماغ سوزاندن” این منتقد و ان نویسنده و غیره
پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک “شاخ مجازی” دارد از اینها که هر روز در اینستاگرام “لایو” گذاشته و فحش میدهد
حتی می تواند سایت شرط بندی بزند مثلا “رهبری بت” یا “شیر بت” سابقه مدیریتی هم که دارد گروه طرفداری هم برای خودشون درست می کند مثلا “رجویتی” خلاصه از این بیکاری هم در می اید