دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ تیر ۲۹, سه‌شنبه

رضا پهلوی اینک که مردم خوزستان دلاورانه به پا خاسته‌اند، تک‌تک ما وظیفه داریم که تنهاشان نگذاریم

 

۱ نظر:

محمود گفت...

هموطنانی که امروز عزیزان خوزستانی را تنها میگذارند، فردا با چشمانی اشک آلود و متوحش و نا امید، به دنبال یاری خواهند گشت ولی کسی برای یاری باقی نمانده.
نسل ما را دهه شصت همچون برگ خزان درو و شکار و له کردند، صدایی در نیامد، نسل ما گرده اش خیلی کلفت تر از اینها بود، آنانی که امروز اشک و آه میکشند و خون میگریند، ممکن است عافیت طلبی دیروز خود را فراموش کرده باشند، اما... و وافعا اما! آنانی که امروز با عافیت طلبی در حال سوت زدن هستند، فردا فقط چشمان خونین و ورم کرده شان، یاری رسانشان خواهد بود.
عافیت طلبی تا این حد!؟
در آلمان سیل آمد، مردم در یاری رسانی سنگ تمام گذاشتند و تا حد طلبکاری از خاموشان و وادار کردن دیگران به کمک پیش رفتند. ما را چه شده که حتی ظرفیت انتقاد از عافیت طلبی احمقانه را که مثل آوار روی خودمان خراب خواهد شد را نداریم.
اگر نظام نکبت جهانی که تنها ناموسش حمایت از غارت و چپاول یک هزارم درصدی های از ما بهتران است را نمی شناختم، شاید به نفرین شدگی سرزمینم باور میکردم.
تمام جهان علیه ماست قبول، چرا ما خودمان در خانه هایمان را گل گرفته ایم و چمباتمه زده ایم که تیغ بر گرنمان فرود آید.