دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ مهر ۲۳, جمعه

خواهر زاده خامنه ای در ستایش شهبانو فرح میخواند

 

۳ نظر:

ناشناس گفت...

دست پخت وزارت اطلاعات - از قیافه و خوندنش معلومه یکی از نجمه ار‌پی‌جی زن هاست. یاد گله بسیجی های «رضا شاه روحت شاد» بخیر - اونها بیشتر قابل باور کردن بودند.

مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس گفت...

۲۵ مهر ۲۵۸۰ ايرانى ۱۷ اکتبر ۲۰۲۱ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس

تو گفتی و ماهم باور کردیم.
عاقبت لرد زاده لرد شود، گرچه با فقـَـرا بزرگ شود.

یادمه شبهای شعر گوته.بلندگوهای بزرگی بود که از تو خیابون شنیده میشد. پاسبونها بیرون تو خیابون وا ایستاده بودند و کرکر می خندیدند. یادم هست داشتم رد میشدم برم تو که یکی شعر میخوند و واژه ی ... شب ... توش بود. یکی شون گفت "... میگه شب ..." و دسته جمعی ریسه رفتند از خنده.
من هم براین باورم که اینها کار وزارت اطلاعت رژیمه. این بابا به گروه خونش نمی خوره اهل این حرفها باشه. فائزه هاشمی، باهاش موافق باشیم یانه، آدمی است سیاسی. این یکی فاطمه اره منکراتی است. دستش برسه پشت تیربار دوهزارتارو نیمساعته میخوابونه زمین.

از قرار معلوم خامنه ای داره به درک واصل میشه، اون که سقط بشه، اینها هم از پیش باروبندیل روبسته ن تا فلنگ رو ببندن بیان پیش استکبار و از همین حالا از این حرفهای صدمن یه غاز می زنند برای کیس پناهندگی.

فرانسوی ها جوکی دارند : "... وقتی کسی منو خر حساب می کنه، یک کم به ام بر میخوره. اما وقتی کسی منو خرتر از اونی که هستم حساب می کنه، اینجاست که حسابی به ام برمیخوره...."
من دیگه داره حسابی به ام برمیخوره که این چس میَت هم میخواد سرمارو شیره بماله.

مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس گفت...

۲۶ مهر ۲۵۸۰ ايرانى ۱۸ اکتبر ۲۰۲۱ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس

شیر جانوری است گوشت خوار، پرنده دانه خوار، مرغ سقا ماهی خوار، گوسفند علف خوار و ...
... شیعه جانوری است .... دروغ خوار !

ادیان در کل، اسلام بطورخاص و شیعه بویژه با دروغ عجین اند. ۱۰۰ در صد شیعه دروغه. ۱۰۰ در صد. از الف تا ی. از سرتاپا. تو کله ما کرده اند که ... تا نباشد چیزکی، مردم نگویند چیزها... در پیوند با شیعه، به این جماعت الدنگ،با این جریان ... تقیه ... آموزش میدن برای دروغگویی، پشت هم اندازی، تهمت، بهتان.این کارها اشکال اخلاقی نداره که هیچ، ثواب بهشت هم داره. تو روده ی شیعه جماعت یک روده ی راست نیست. الله دروغ، بهشت دروغ، جهنم دروغ، گناه دروغ ثواب دروغ، غدیر خم دروغ، تفسیر دروغ، حدیث دروغ... همه دروغ، دروغ، دروغ، دروغ !

امام زمان دروغ، سقط شدن رضا با زهر دروغ، قبرخالی رضا درمشهد دروغ، قبرخالی علی دروغ، قبرخالی فاطی دروغ، قبرخالی معصومه در قم دروغ. قبر واقعی دویست متر آنورتر بیست متر زیر زمین کنار یه آب انباره تازه مال یک دخترک ۱۲ ساله است. بماند که قداست و قدیس کشکه و باید به همه شان شاشید، اما اگر کسی مثل بودایی ها ۸۰ سال ریاضت کشیده بود،، ته کاسه چیزی بود. یک دختر بچه ۱۲ ساله در همان چارچوب ارتجاعی هم به قداستی نمی تونه برسه.
دروغ، دروغ، دروغ، دروغ !

در همان چارچوب ارتجاعی اسلامی هم این جریان ولایت فقیه دروغه. دروغ، دروغ، دروغ، دروغ !

چیزی حدود ۴۰۰ هزار حدیث از پیغمبر و امامهاشون هست. چرچیل از دید سیاسی مردی بسیار بسیار زیرک بود و ... پیش از ... (ونه پس از) به قدرت رسیدن هیتلر ۷۵۰ مقاله در روزنامه ها برای هشدار دادن خطر نازیسم نوشته بود.برای ساختن فیلم ها از زندگی اش، به زحمت چند صد یا یکی دوهزار خاطره و یادمان از این سو آن سو جمع می کنند. ۴۰۰ هزار نقل قول از هزار تا هزاروچهارصد سال پیش جمع شده ؟ دروغ، دروغ، دروغ، دروغ !

البته شهبانو فرح خودشان حق دارند نظر بدهند، من نظر خودم رو میگم. من به این جماعت کوچکترین اعتمادی نمی کنم. اینها هزاربار وقتش که شد قرآن مهر کردند و به بابی ها در قلعه چهریق امان دادند. از قلعه که بیرون آمدند تمام شان رو از مردوزن و پیرزن و پیرمرد و بچه شیرخوار کشتند. اینها از نسل علی و محمد و حسین و شمر ابن زیاد ند که همه شان مارا قتل عام کردند. برای من حسن،حسین، تقی، نقی، بی قر، باقر و معاویه، یزید و منصور عباسی علی السکینه است. اینها سروته یک کرباس اند و با اینکه من با اعدام و قتل عام آخوندها تا نفر آخر مخالفم، رک و بی رودرواسی، آخوند خوب آخوند مرده است، مرد، زن، با عمامه یا بی عمامه.

سر افعی و سر شیخ بکوبید به سنگ / که در آن زهر و در این اوهام است
از در خانه زاهد گذری؟ وا پس رو / که به هرجا از آن کوچه نهی پا دام است

عارف قزوینی