دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ مهر ۱۹, دوشنبه

وقتی یک ملای مومن هم دچار دلپیچه فکری و ایدئولوژیک میشود!

  سخنرانی شدیداللحنی از سوی حجت الاسلام دکتر هادویان، یکی از روحانیون حوزه علمیه قم و مدرس دانشگاه شاهد، موجب تنش شدید میان احزاب اسلامی و طلاب و روحانیون افراطی شد؛ که در پی این سخنرانی، بلافاصله نیروهای اطلاعاتی سپاه، با حضور در دانشگاه شاهد، پس از ضرب و شتم وی، این روحانی ۵۸ ساله را با خودروهای فاقد پلاک و با شیشه های کاملا دودی به زندان اوین منتقل کردند. بخشی از این سخنرانی جنجالی او را، که به متن نگارشی در آمده است در اینجا بخوانید

امور شرک آلود ضد خدائی! بقلم بانو محترم مومنی روحی

۱ نظر:

مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس گفت...

۲۱ مهر ۲۵۸۰ ايرانى ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس
هم میهن عزیزو محترم من، خانم محترم مومنی روحی
من مدتی است که زده م به سیم آخر و تصمیم گرفته م با اینکه هنوز جوانم، این آخرعمری، این رودرواسی لعنتی رو بندازم دور.
انتخاب تیتر برای یک مقاله بسیار مهم است از آنجا که شاید ۵ یا ۱۰ درصد تمام مقاله را بخوانند، بقیه دست کم تیترش را می بینند. عنوان مقاله شما صد در صد در جهت ارتجاع حاکم است و بس ولو خودتان نخواهید. مدتی بود که رژیم رفته بود پشت این جریان ... گذر از جمهوری اسلامی... و خیلی ها هم دانسته یا نا دانسته آنرا توی بوق کردند. ... گذر از جمهوری اسلامی ... شعار خود جمهوری اسلامی است برای اینکه سر مارو شیره بماله (که مالید) تا ما نریم دنبال اصل قضیه. درد ما ... جمهوری اسلامی ... نیست تا اینکه راه حل ... گذر از جمهوری اسلامی.. باشه. درد ما آخوند هم نیست و نه دیکتاتوری. استاد یغمایی بدرستی اینرا گفته که "... اسلام زاده ی آخوند نیست، آخوند زاده ی اسلامه...".
بزرگوار، ... امور شرک آلود ضد خدائی ... یعنی چی ؟ کدوم خدا، خدای چی کشک چی ؟ از شش هزار سال پیش تاحالا کسی وجود خدا رو اثبات کرده ؟ بقولی ۷۰۰۰ سال بقولی ۱۱۲۰۰ ساله که بشر تمدن شهر نشینی داره. از لوح حمورابی تا قوانین ابتدایی ایران باستان، چین، هند تا آزتک های آمریکای لاتین آخرش رسیده به قوانین مدنی برای تنظیم رابطه ی بین انسانها. نخی که این دانه های گردن بند رو به هم وصل میکنه اینه "... تا خلافش ثابت نشده، همه بی گناهند...". جسدی بر زمین افتاده و دارند دنبال قاتل میگردند. این با شما نیست که ثابت کنید بی گناهید، این با پلیس و دستگاه قضایی است که ادله کافی برای اتهام شما داشته باشه".
اصـــل بـــر بـــرائـــت اســـت.
این واژه هایی که شما استفاده کردید حرف مفته و اراجیف.
خدا ؟ کدوم خدا ؟ خدای چی کشک چی ؟ کی ثابت کرده ؟ با ما نیست که ثابت کنیم خدایی نیست، با شماست که ثابت کنید هست. وتا ثابت نشده، نیست.برادری رو ثابت نکرده، ارث و میراث رو زدی به جیب ؟
شرک ؟ شرک یعنی چی ؟ شریک قایل شدن به خدا ؟ کدوم خدا ؟ خدای چی کشک چی ؟
امور شرک آلود ضد خدایی ؟ یعنی مزخرف اندر هپروت اندر کشک.
ایران آریایی اهورایی ؟ رک و بی رودرواسی، اینها بوی گند نادانی از توش میزنه بیرون. قراره ما برگردیم به دوران ایران باستان که آدمهای بی خدارو میگرفتند، لخت می کردند، به تن شان عسل میمالیدند و دست و پا بسته می انداختندشان تا مورچه ها ذره ذره بخورندشان ؟ تفکر مانی از چین تا جنوب فرانسه رفت. ایستگاه مترویی در پاریس هست بنام سن اوگوستن که این قدیس مسیحی در ابتدا مانوی بوده. توی ایران با مانی چه کردند ؟ چرا کردند و برمبنای چه ؟ برمبنای همین اعتقادات اهورایی.
دست بردار ! ولمان کن ! ولمان ! ولمان !
گور پدر خدا، الله، یهوه و هر نیروی برتر. نیروی برتر از ماده زاده ی ذهن آدمهایی است که خودباوری ندارند و نیاز به این دارند که با اینها تورگی بزنند تا با کمک اینها تو سربالایی بتونند برن بالا و ریپ نزنند.
رک میگم، این مزخرافات تنها و تنها از ذهن بیمار کسانی مثل دارودسته ی رجوی بیرون میاد و بس. خامنه ای بزودی بدرک واصل خواهد شد.ارتجاع مغلوب (دارودسته رجوی پست فطرت) که مثل همین آخوندها هیچگونه باور ماوراء طبیعی ندارند، دارند فیل هوا می کنند تا پس مانده های ارتجاع غالب رو بکشند زیر علم و کتل خودشون و بپرند روی اسب قدرت و دوباره روز از نو روزی از نو.
نه به ارتجاع غالب (رژیم)، نه به ارتجاع مغلوب (دارودسته ی رجوی).
کلید واژه های نظام بعدی : دموکراسی (از نوع غربی با صندوق رای و نه از نوع خلقی ویتنامی، کامبوجی پل پتی و کره شمالی و کوبایی)، برابری شهروندی (زن بهایی روستای کردستان برابر با مرد تهرانی شیعه اثناحشری)، سکولاریسم (عدم دخالت کامل مذهب باعمامه یا بی عمامه در امور اجتماعی)، آزادی بیان (از جمله نقد ادیان و کفرگویی)
من خودم یکی بی دین ام، لامذهب، مشرک، کافر، باورمند به امور شرک آلود ضد خدایی.
نکنه قراره دستوربدی این مومنین اهورایی ات بیان گردن منو به جرم ارتداد ضد اهورایی بزنند ؟ ارواح مشک صافت !
شهروند آگاه و آزاد نیاز به آقا بالاسر نداره، چون تو بالاترین مداره و این اونه که تصمیم میگیره.از دوگل بهتر میتونی تصور کنی ؟ وقتی مردم فرانسه دوگل رو نخواستند، این دوگل بود که فروتنانه راهش را کشید و رفت نه مردم فرانسه.
نه خدا، نا آقا بالاسر.