دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ آبان ۱۴, جمعه

شکوهِ بی همتائی تو اسماعیل وفا یغمائی ----


شکوهِ بی همتائی تو
اسماعیل وفا یغمائی
----
نمی خواهم جاودانه باشی عشق من
جاودانگی را باور ندارم
نمی خواهم جاودانه باشم
و نمی خواهم جاودانه باشی
و تکرار در تکرار باشیم
همین اندازه که در جرقه ای از جهان
فرصت گذر از تاریکی چشمان تو
و گرمای پستانهایت را یافته ام
مرا کفایت است
شعری فنا پذیر
بر کمرگاهت مینویسم و میگذرم
شکوه بی همتائی تو
در فنا پذیری توست
وبی زوالی عشق دیوانه من به تو،
می خواهم تو تنها همین یک بار
بر موجهای جهان برآئی
که بر آمده ای
از آتش آغازین
تا بوسه ای که بر لبان تو منتظرست
ومی خواهم من همین یک بار
همزمان با توبر آیم
که بر آمده ام
می خواهم بدانم که محو خواهم شد
و محو خواهی شد
تا بتوانیم تمام زنجیرها را فرو بریزیم
که ریخته ایم
شکوه زیبائی تو در فنا پذیری توست
و چون چشمان تو را مینگرم
چشمان فنا پذیر بی تکرارت را
می خواهم ببوسمت چون مجنونی عاشق
و پیش از آنکه فنا شوی
برای همیشه در لبان تو محوشوم
فنا شوم
بی خستگی و تکرار
بگذار جهان جاودانه باشد
من اما
فنا پذیری را باور ندارم
عشق من
عشق فنا پذیر بی تکرار من....
چهارم نوامبر 2021

 

هیچ نظری موجود نیست: