دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ بهمن ۱۹, سه‌شنبه

از سطح به عمق برویم. مونا دختر اهوازی نه امروز بل قرنها قبل سر بریده شد.اسماعیل وفایغمائی مونا تنها قربانی نیست. قرنهاست که هزاران هزار مونا سر بریده شده به بردگی کشیده شده و اندیشه عقب مانده و فسیل شده مرد سالاری به کمک دین و آئین موناها را قربانی کرده اند. ایران ما مام میهن ما خود یک موناست که در زیر تیغ دست و پا میزند در دو سال گذشته خفه شدن، به آتش کشیدن و سربریدن ۶۰ زن در اهواز با انگیزه‌های «ناموسی» افشا شده است

 

۱ نظر:

مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس گفت...

۱۰ فوریه ۲۰۲۲ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس

در سالگرد هوار شدن بهمنی از نجاست بر سرمان که سیفون اش رو هم خودمون کشیدیم.
... و بقول برخی انقلاب شکوهمند ...

غیرت، مردانگی، شرف، ناموس پرستی. چنان از این فرهنگ دول سالار استفراغم میگیره که از این جنایتی که رخ داده صحبتی نمی کنم. در هنر نقاشی (که من چیز زیادی از آن حالیم نیست)، برای برجسته کردن یک رنگ، آنرا در زمینه ی رنگ متضاد (کنتراست) میگذارند : سفید با سیاه، آبی با زرد و ... اینجا هم باید این را متضاد کرد تا بلاهت و تعفن این فرهنگ منحط را نشان داد. فکر کنید که عکس این سجاد با دوتا دختر لخت تو یک ژاکوزی رفته بود تو فضای مجازی و زن سجاد غیرتی شده بوده و قمه بدست سرش رو گرفته بود و تو خیابون می چرخوند.
جامعه ما جامعه ای است بیمار.
به همه توصیه می کنم که برای درک معنای غیرت و شرف مردانگی فیلم دختر رایان (Ryan's daughter) را ببینند.

ممکن است به این بخندید، اما من به آینده ی ایران بسیار امیدوارم. شاید ما آنرا نبینیم.

به هنگام غثیان بهمن، ما خطر را ندیدیم چون در درون ما بود. این چرکهای ۱۴ قرن داره یکی یکی بیرون میزنه. اگرچه تعفن اش استفراغ آوره اما بهتره این بیرون بریزه.

امروز خطر اینه که درمان شدن تدریجی و آینده روشن را نبینیم.