دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ بهمن ۱۹, چهارشنبه

«زن، زندگی،‌ آزادی» در گفت‌وگوی اختصاصی با شهبانو فرح پهلوی

 

 
اعتراض‌های سراسری بعد از کشته شدن مهسا امینی علیه جمهوری اسلامی به‌رغم سرکوب شدید همچنان در ایران ادامه دارد. از زمان آغاز این اعتراض‌ها، بسیاری از صاحبنظران رخدادهای امروز را «انقلابی پیشرو به رهبری زنان ایران» توصیف کرده‌اند. همزمان، انتشار یادداشت‌ها و مطالب برخی از جوانان معترض کشته یا اعدام‌شده در شبکه‌های اجتماعی، حاکی از تمایل آنها به خانواده پهلوی است. موضوعی که شاید ازجمله دلایل تشدید حملات لفظی مقام‌های جمهوری اسلامی علیه خانواده سلطنتی پیشین ایران بوده است. هومن عسکری از رادیو فردا در گفت‌وگو با شهبانو فرح پهلوی از او درباره رخدادهای اخیر کشور و دیدگاهش درباره «زن، زندگی، آزادی» پرسیده است.

«زن، زندگی،‌ آزادی» در گفت‌وگوی اختصاصی با شهبانو فرح پهلوی

۱ نظر:

ناشناس گفت...

تا کنون همه چیز بخوبی پیش رفته از طرف خانواده پهلوی. از حالا به بعد باید با وسواس بیشتری قدم بردارند. در خبرها خواندم قرار است نشستی در موسسه جرج تاون برگزار شود که زیاد بوی خوشی از آن به مشام نمی خورد. امیدواریم که فقط یک نشست ساده باشد و شاهزاده حضور رسمی در آن نداشته باشد. چون افرادی چون مسیح علی‌نژاد و عبدالله مهتدی را بخصوص نباید باهاشون مچ شد. اولی که فردی بو دار آیت و خاتمی چی است و دومی تجزیه طلب و حامد اسماعلیون هم تا قبل از سقوط هواپیما به ایران رفت و آمد داشت و کتاب‌هایش را هم در آنجا چاپ و منتشر می کرد. شیرین عبادی که نیاز به توضیح نیست.علی کریمی که ورزشکار است و بقیه که...... جای آقای مصداقی خالی ست و بسیاری سیاستمدار کارکشته و ایران‌شناس و چهره های شناخته شده.
از همه مهمتر اینکه چرا موسسه جرج تاون این نشست را برگزار کرده؟
علی شریعتی دست پرورده دانشکاه و موسسه جرج تاون بود . این موسسه وابسته به جزوییت هاست که یکی از شش سازمان ها و موسسه های اصلی واتیکان است که فراماسونری و فرانسیسکو و اپوس دی هم از دیگر شاخه های آن هستند. جزئیات ها در واقع بازوی خشن و جنگ طلب واتیکان است که اکثر سازمان و گروه‌های ویرانگر با آن همکاری می کنند. عجیب است که چرا شاهزاده فریب رفتن به این چنین جلسه ای را خورده است با توجه به اینکه او به تنهایی اپوزسيون است و نیازی به این افراد ندارد و بقیه افراد طیفی نیستند که طرفداران معقولی در بین جامعه داشته باشندل. نشست افرادی چون روزنامه نگار، ورزشکار، نویسنده و فعال حقوق بشر و تجزیه طلب با شاهزاده به عقیده من اگر حول اتحاد بین این افراد برای تشکیل یک تیم سیاسی برای دوران گذار باشد بسیاز زیان آور و شکننده است.