دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ بهمن ۲۳, یکشنبه

بزرگترین تجمع ایرانیان در لس انجلس با حضور و سخنرانی شاهزاده رضا پهلوی

 

۴ نظر:

ناشناس گفت...

زنده باد شاهزاده
خدا نگهدار ایران
در ایران یکپارچه فردا، پیشرفت و ترقی، حضور ر ایرانیان در جامعه و جوامع بین المللی با احترام زیاد قابل پیش بینی و دیدن است. برنده کسانی هستند که به مردم ایران می پیوندند و دست آنان را می فشرند.

ناشناس گفت...

از سرنگونی دیکتاتوری شاه تا قیام برای جمهوری دموکراتیک، پیام خانم مریم رجوی به تظاهرات پاریس به‌مناسبت سالگرد انقلاب ضدسلطنتی
___________________________________
می بینید آقای یغمایی که این جماعت بخشی از مشکل امروز هستند. همه میگن روز ه اینا میگن شبه.

ناشناس گفت...

می بینم عده ای در بیرون کشور هنوز مغزشان بوی پهن می دهد یعنی هنوز ادای روشنفکری در می آورند. هر کس خلاف آقای پهلوی در حال تبلیغات می کند و سم می پاشد بدون شک به همان اندازه به تداوم سرکوب ادامه دیکتاتوری جمهوری اسلامی کمک می کند. مسله ی سرنوشت مملکت آزادی ایران در میان است که همبن روشعن فکرها را زمینگیرش کردند. سلیقه شخصی و نازو گوزشان را وارد سیاست می کنند و داخل کشور دارند خون و جان و امنیت می پردازند. خب آقایان این کود و ایم میدان. بفرمایید هنر خود را به نمایش بگذارید وگرنه لااقل بگذارید دیگران تا مرحله پیش از انتخاب کارها را پیش ببرند. احساس مسؤلیت کنیم.
رک گو

ناشناس گفت...

وقتی ناخداگاه گذرادم به این صفحه میافتد احساس میکند سایت رسمی یکی از دل سوختگان وسینه چاکان سلطنت طلب است که با تمام وجود درحال خدمت گذاری به درگاه ملوکانه است.