دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ بهمن ۱۳, پنجشنبه

Feb 2, 2023 در شناخت هویت ملی و تاریکی ها و روشنائی های آن قسمت صد و یکم 101. اسماعیل وفا یغمائی انقلاب بیست و دوم بهمن ،رهبری خمینی وهمراهی و همکاری اکثر نیروهای سیاسی ریز و درشت چپ و راست و ملی و مذهبی در تائید خمینی و نیز استقبال مردمی از خمینی نشانگر این است که او دزد انقلاب نبود بل نماد ضعف هویت ملی راستین ما را نشان میدهد و متاسفانه ماجرا هنوز در زوایائی ادامه دارد.

 

۲ نظر:

ناشناس گفت...

جناب يغمايى عزيز لطفن اطلايه مجاهدين كه خمينى را ابر مرد ميخواند براى من در زير چاپ كنيد. متشكرم
هوادار سابق مجاهدين

esmail گفت...

درود بروید روی یوتیوب خود من انجا در قسمت کامنتها چاپ کرده ام در یوتیوب میهن تی وی نمیتوان لینک گذاشت بروید اینجا در کامنتها میبینید

* مجاهد شماره 13 – 12 آذر 1358
در این لینک میتوانید بنگرید
https://www.balatarin.com/permlink/2012/2/13/2923429
در این لینک بنگرید
https://www.zamaaneh.com/revolution/2009/02/post_232.html
مسعود رجوی یکی از اعضای باقیمانده مجاهدین خلق پیامی پیروزی انقلاب را تبریک گفت. در این پیام چنین آمده است: «بنام خلق قهرمان ایران. هموطنان دلیر و مجاهد تصرف آخرین سنگرهای دیکتاتوری جنایتکار را که به پایمردی و جانفشانی‌های خونبار مردم محروممان که تحت ارشاد مجاهد اعظم حضرت آیت الله خمینی تحقق می‌پذیرد به شما تهنیت می‌گوئیم و در این لحظات تاریخی صبر و مقاومت انقلابی بیش از پیش صفوف متحد خلق را در جهت محو کامل سلطه امپریالیزم بر میهن گلگونمان آرزومندیم.

آنچه در این لحظات تاریخی باید رهنمون صفوف این خلق قهرمان باشد، وحدت و استقامت است، در این صورت بی‌تردید بر تمامی توطئه‌های ضدخلقی پیروز خواهیم شد. ان الله مع الصابرین، مجاهدین خلق ایران،