دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۲ تیر ۲۹, پنجشنبه

تاریخ ایران. خمینی دزد انقلاب یا رهبر انقلاب. پهلوی ستیزی. پهلوی ستیزی با هویت و تاریخ ایران ارتباط مستقیم دارد.پوشاندن یک اشتباه تاریخی گریز نیروهای سیاسی به خارج کشور پشت گدام دیوار باید اشتباهات را پنهان کرد زوایای مختلف ستیز با سلطنت تفاوت نقد با ستیز ایدئولوژیک...در شناخت هویت ملی و تاریکی ها و روشنائی های آن قسمت 125 صدو بیست و پنجم اسماعیل وفا یغمائی

 

۳ نظر:

ناشناس گفت...

آقای یغمایی عزیز، شعار مرگ بر سه مفسد، ملا چپی مجاهد بی اساس گفته نشده. این نامردها دشمن ایران و تاریخ و مردم آن هستند. ملت نمی‌گویم چون ملیت سازی بوجود خواهد آمد. ما ملت نبستیم بلکه مردم هستیم با تاریخی روشن و دوست و دشمنانی علامت دار که پیشانی سفیدترین آنها تجزیه طلبان و چپی ها و مزخرفین خلق هستند و جواب آنها را با پشت آهنین خواهیم داد همانطور که به مزدوران خمینی و علی چلاق داده ایم و خواهیم داد. تعارف که نداریم، هالو و سلیمانی و امثالهم رودروی خیرو صلاح ایران و مردم آن هستند و خوب می‌دانند که دارند شانس و اقبال مردم را می سوزانند پس بعد از آگاهی دادن و هشدار، راه دیگری جز مرزبندی نمی ماند.
جلالوند

ناشناس گفت...

حنیف نژاد و بقیه هم اگر هنوز زنده بودند الان با مجاهدین خلق مرگ بر ستمگر می گفتند. همشون از یک قماش بودندو هستند از جنس خمینی و خامنه ای بی ریشه و بته و بی هویت.

ناشناس گفت...

آقای یغمایی شما هنوز ته ذهنتون دید مثبت به بنیانگذاران مزخرفین خلق دارید. آقای یغمایی بنیانگذاران و حتی تئوریسن هایی چون شیخ علی شریعتی و شیخ مهدی بازرگان و سید محمود طالقانی که هنگام اعدام ها در اوایل ۵۷ لال شده بود و زیرسبیلی هم رد میکرد همه تروریست، خائن، مرتجع و نادان و عوضی بودند و ضد ایرانی. این را زمان به ما ثابت کرد. زمان بهترین راهنما و معلم بود برای همه ما. زمان ثابت کرد که چه کسی ایران دوست و خدمتکار بود و چه کسی ستمگر و دیکتاتور. نیت خیر حنیف نژاد و گروه تروریست در زمان پهلوی دوم چه گلی به سر ایرانی می توانست بزند که خود پهلوی نزد. اگر اینطوری فکر کنیم پس باید بگیم خلخالی و لاجوردی هم نیت خیر داشتن چون میخواستن به روش ایدئولوژیک مذهبی خودشان جامعه اصلاح کنند.