دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۲ مرداد ۱۱, چهارشنبه

تأثیر اسلام بر دوگانگی و بی‌هویتی شاعران، سانسور و سرکوب - دکتر میترا بابک و اسماعیل وفایغمایی

 

۱ نظر:

ناشناس گفت...

آقای یغمایی عزیز
من بین ایرانی ها بخصوص در بین شاعران و نویسندگان و هنرمندان نیم سده اخیر ، روشنفکر نمی شناسم. خواننده ارجمند ستار، شاعر خوش احساس سهراب سپهری، زنده یاد حسین منزوی و چندین انگشت شمار دیگر بسیار محترمند و تاریخ در باره آنها طور دیگری قضاوت خواهد کرد.
شاعرانی چون شاملو، کسرایی، ابتهاج، براهنی، نعمت میرزازاده و کدکنی و خوانندگانی چون داریوش و هاتف و شبیه آنها بخشی از لعنت شدگانند که اگرچه شاملو به اشتباه خود پی برد ولی چه سود بعد از مرگ سهراب نوشدارو را جناب یغمایی عزیز. آدم اعمال بیشرمانه این آدمها را که نگاه و مرور می کند حالش از مطالعه شعرها و نوشته هایشان هم بهم می خورد. و صدایشان سیلی ناجوانمردانه بر گوش قربانیان جهل وستم چهل و چندساله خمینی و خامنه ای است که متاسفانه ادامه دارد.

شما دیر کردید ولی خدا را شکر که دیرتر نکردید و تلاش تان مورد احترام است. عده ای از گناهکاران شاعرو هنرمند هنوز هم بر سر موضع خود هستند و پوزش خواهی نمی دانند که وای بر آنها که در کنار خمینی بر مردم و ایران اهورایی تاختند و شوریدند.
پرونده این افراد در کنار پرونده سازمان‌های سیاسی تروریست چپی- مذهبی و ملی و امثالهم باز است و بعد از پا مردم ایران و تاریخ آگاهتان قضات هستند.