دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۲ آذر ۱۳, دوشنبه

توهین ایمان سلیمانی امیری به شهبانو فرح

 

۳ نظر:

ناشناس گفت...

این مردک یک نفوذی احمق سیاسی از نوع پنجاه وهفتی چپ کرده است که پشت آزادیخواهی و دموکراسی خواهی و دین ستیزی قایم‌ شده است. او بدون تردید عمله ی خامنه ای مثل بقیه اضداد آزادی ایران است که جفتک پراکنی آن تف سربالا خواهد شد. عرعر کردن این فقره در رسانه جز رسوایی نتیجه ای برایش مداشته و روزبروز منفورتر از قبل شده است. در واقع مگسی که در عرصه سیمرغ جولان می دهد.
ع- حشمتی

مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) گفت...

💚 زن
🤍 زندگی
❤️ آزادی

۱۷ آذر ۲۵۸۲ شاهنشاهی ایرانی ۸ دسامبر ۲۰۲۳ مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) پاريس

متهم کردن افراد بدون سند یا دلیل درست و حسابی لایق رژیمه و دارودسته ی رجوی. گفتن اینکه سلیمانی امیری عامل رژیمه منطقی نیست ما نباید خودمون رو تاحد حزب اللهی ها و دارودسته ی رجوی پایین بیاریم. نمونه ی دیگه ش اون هالو بود که تو جریان لندن اون افتضاح رو بالا آورد. یک عده که وانمود میکردند طرفداران شاهزاده رضا پهلوی هستند آمده بودن با بوق و کرنا و بلندگوهای پرسروصدا تظاهرات می کردند و برطبق گفته ی هالو به او تعرض جنسی هم کرده بودند. آقای ایرج مصداقی با سند و مدرک ثابت کرد که این، کار دارودسته ی پست فطرت رجوی پست فطرت بوده. تا اینجا میشد به هالو حق داد. فرض را بر این میگیریم که صادقانه اشتباه کرده بوده. اما از وقتی حقیقت روشن شد، چون او بوده که به شاهزاده و طرفدارانش تهمت بیجا زده بوده، اگر ذره ای شرف داشت بایستی دست کم پوزش میخواست اما اینکار رو نکرد. اینکه هالو تو ضد اطلاعات سپاه بوده دلیل نمیشه که فوری بهش تهمت بزنیم که عامل رژیم و اطلاعات سپاه بوده و هنوز هم هست. میتونه آلت دست مجاهدین بوده باشه، اما برای این هم دلیل نداریم. اما برای ناصادق بودنش دلیل داریم : دانست و پوزش نخواست.

برای سلیمانی امیری هم همینه. ما دلیلی برای اینکه این بابا عامل رژیمه نداریم، اما توهین این بابا به زن شریفی چون شهبانو کار بیشرمانه ای است. این بابا یعنی سلیمانی امیری چندین بار به شاهزاده بی دلیل پریده و پاچه گرفته به بهانه ی اینکه حق آزادی بیان دارم.
چند سال پیش که فضای بحث باز شد، نوارهای این بابا زیاد کلیک میخورد (در حد چند ده هزار). حرف هاش رو زده، چیز دیگه ای برای گفتن نداره. آخرین نوارهاش رسیده به دو سه هزار تا پس از یک ماه. کاری که این بابا داره میکنه دو هدف داره :
یک. برطبق تئوری مائو (بزرگترین جنایتکار تاریخ بشریت با بیلان ۷۶ میلیون قتل) برای انداختن دشمن (امپریالیسم) نباید به خودش حمله کرد، باید اول دوروبری هاش رو زد، بعد که ضعیف شد، به خودش حمله کرد. این بابا دیده پاچه گرفتن از شاهزاده هزینه برداره، و درضمن اخیرا پس از صحبتهای ثابتی و مطرح شدن تضاد بین ساواک و شهبانو، از این فررررررررررررررررررصت استفاده طلبیده و پاچه ی شهبانو رو گرفته تا یکی از اصلی ترین دوروبری های شاهزاده رو بزنه.
دو. خودش رو مطرح کنه.
بدترین کاری که با این بابا میشه کرد جواب دادن بهشه. من نوار صحبت این بابا رو کلیک نمی کنم، به بقیه هم توصیه می کنم که اگر کردند، دست کم یه دیسلایک خرجش کنند و زیرنوارهاش کسانی رو که بهش توهین کردن رو لایک کنند.
بباور من از این بابا (امیری)، هالو، اون جوجه دانشمند زیست شناس {{که بنظرش ایران رو خامنه ای نیست که اداره میکنه، آمریکا رو هم بایدن اداره نمیکنه. به رییس جمهور فرانسه هم متلک میندازه. عجب شوتی}}، کاوه موسوی و چندتای دیگه جیره خور مجاهدین اند. این ها آدمهایی اند تن پرور، زورشون میاد کار کنند. مجاهدین اینارو گیر میارن یه پولی بهشون میدن تا پاچه بگیرند. بدترین کار اینه که به اینها بپردازیم. مردم دست اینارو خونده ن.
یک ضرب المثل عربی هست (که مذهبی نیست، تجربه ی زندگی است) : الباطلْ یضالّ بتَرکِه : موضوع بی ارزش رو ولش کن، خودش خشک میشه می افته.
دشمن ما خامنه ای است. یقه ی خامنه ای و رژیم رو بچسبیم، سلیمانی و هالو و موسوی و بقیه ی اینارو ولشون. وقت مون رو صرف اینا کردن اشتباهه. اینا دنبال کلیک اند.

محمود گفت...

آنچه بعضی ها از همان ابتدا در خشت خام می‌بینند، مدعیان پر سر و صدای همچون دهل خالی، بعد از سالها از اسکرین جام جهانی نمای دیجیتالی خود هم با ابهام می‌بینند. این وضعیت مدعیان روشنفکری است. چرا باید انتظار یک اپوزیسیون قوی را داشت؟
بابا بی خیال شین. به همه مقدسات همه باورها، اگر جمهوری اسلامی اپوزیسیون نداشت، زودتر سرنگون شده بود.