دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۳ فروردین ۲۰, دوشنبه

آقای هالو، چهره بنمای مختار شلالوند

 آقای هالو، چهره بنمای مختار شلالوند
آقای هالو، امروزه همان یاوه ها و تهمت های تنفر برانگیزی را غرغره می کند که پیش از این فرقه رجوی از سر درماندگی و استیصال بالا آورده بود.
طرف هنوز از راه نرسیده، افتاده به جانِ جان بدربردگان از کشتار ۶۷ و آنان را افرادی تواب، خبر چین که در شکار نیروهای مبارزه به همراه پاسداران گشت زنی می کرده اند و تیرخلاص زن بوده‌اند معرفی می‌کند. آقای هالو می گوید:
« لاجوردی، در پروژه تواب سازی به این هم بسنده نمی کرده و می گفته باید توبه را ثابت کنید، تو زندان جاسوسی کنید بقیه را لو بدهید پچ پچ در گوشی را به ما برسانید و اعدام کنید یعنی می بردند تو میدان تیر و اعدامی ها را پاسدار ها نمی زدند، تواب ها می زدند یعنی رفیق های خودشون را می کشتند تا ثابت می کردند تواب هستند. بعد از این مرحله حالا نوبت کشت زنی در خیابان می شد با این پاسداران می نشستند در «پاترول» سپاه و تو هر کدام یه تواب بود و شناسائی می کرد» (گفتگوی هالو با رضا ضرابی معروف به رضا دزده ششم*ادامه ....آقای هالو، چهره بنمای 

هیچ نظری موجود نیست: