دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۳ مرداد ۱۵, دوشنبه

مناظره با یک ضد پادشاهی ،اقای هالو … خواهشمندم این مناظره رو ببینید و نظر خودتون رو بنویسید حتما …

 

۱ نظر:

ناشناس گفت...

مسعود عالمزاده پاریس
دو سه هفته ای است سرم خیلی شلوغه. بطور خلاصه می نویسم. من ادعایی ندارم، اما اون وقتی که این بابا (هالو) خیلی برو برو داشت، من بهش مشکوک بودم و همون وقت هم شروع کردم به این رو ذکر کردن که خودم رو زیر شک می برد اما بهش پریدم. همانطورکه تو شیمی ... معرفه ... هایی داریم برای شناخت باز و اسید، در علوم و فنون دیگر هم از این معرفه ها داریم. تو سیاست هم داریم. رک و بی رودرواسی این هالو آدمی است مشکوک. از چه نظر ؟ یعنی خودش و عملش با آنچه میگه و میکنه همخوانی نداره. چندی پیش فردی که بهش علاقه هم دارم شروع کرد از ... پالانی ... صحبت کردن. اکری بود نابخردانه ام این فرد آدم مشکوکی نیست. نمیشه کسی با رژیم زاویه داشته باشه و درباره ی موضوع حیاتی ای چون دادگاه حمید نوری موضع درستی نگیره. این فرد تنها پاسدار نبوده، تو اطلاعات سپاه نبوده، تو .... ضد اطلاعات ... سپاه بوده یعنی جایی که به فرد کارت سفید میدن تا به اختیار خودش ... بازی ... کنه. اگه خوب دقت کنین هرکدام از اینها خط خاصی رو پیش می برند. کار هالو اینه که روی ... مشروعیت حقوقی جهانی شاهزاده ... کارکنه. برای همین هم هست که با گرفتن پز و ژست مترقی به این جریان پنج مجتهد حمله میکنه تا پایه ی مشروعیت حقوقی شاهزاده رو در سطح بین المللی بیخش رو بزنه. شاهزاده رضا پهلوی، خوب یا بد، خوشمان بیاد یا نه، تنها ایرانی ای است که این مشروعیت حقوقی رو داره. تنها یک فرد مزدور، مشکوک و یا جاسوس تظاهر به نفهمیدن میکنه. خود شاهزاده هم گفته که رژیم رو میندازیم بعد رای میگیریم و هرچی مردم گفتند. اگه کسی مرضی نداره چرا باید مخالفت کنه ؟ در ضمن این بابا که خودش رو جممزباند تصور میکنه، بواقع آدمی است هالو. من از هفت هشت سالگی توفیق میخوندم. رد تمام این شعرهایی که این بابا میگه تو آرشیو های توفیقه.
باهاش چه باید کرد ؟ از خودمذهب ارتجاعی شیعه باید گرفت زد به خودشون : ... الباطل یضال بترکه ... باطل رو ولش کن خودش خشک میشه میفته.
هرچی هالو رو بیشتر هم بزنی بیشتر بوش بالا میاد. وقت صرفش کردن به نفع رژیم میشه. اگه به یه تریاکی مفنگی کسی یه انگشت بجنه، با همون وافور میزنه تو مخ طرف، این بابا به گفته ی خودش هفت بار (به تعداد سعی مروه وصفا) به خدمت ماتحت مبارکش رسیدن، تازه صداش در اومده، شای منتظر هشتمی اش بوده !
هدف جنبی دیگه ی هالو اینه که مردم به خود اسلام و تشیع حمله نکنند تا بعد از این رژیم پایه ای باقی بمونه (مقدس) تا روش بشه کسان دیگری از قبیل مجاهدین کار کنند.
باید پرونده ی کاری هالو رو بست، بیشتر این هالو رو هم نزد اما .... ریز به ریز کارهاش رو یادداشت کرد تا پس از افتادن رژیم یقه اش رو جلو دادگاه (و نه درخیابان) گرفت تا جواب بده. ضمنن هالوجون، حواستو جمع کن، وقتی هنیه رو تو تهران میزنند، بدون تو همون اطلاعات و ضد اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات هم هستند که از اون دوسه تا دوروبری های تو هم بالاترند و پرونده ت رو رو خواهند کرد. گذر پوست به دباغ خانه خواهد افتاد.
هالو جون تو اسم با مسمایی برای خودت انتخاب کردی. واقعا هالویی. تو که کسی نیستی، از تو گنده تر هاش دستشون رو شد. اونایی که هنیه رو تو تهران زدند، پرونده ی تو هم دستشونه.