دوستان عزیز
جمال بامداد مجاهد سابق و کارمند کنونی شرکت فیلیپس( تا جائی که من خبر دارم) مقاله ای نوشته که ایرادی ندارد و می تواند بنویسد
و حتما بخوانیدش.لینکش هم این است.
انتقاداتش به من سر جای خود ،من با او طرف حساب
نیستم ، در نوشته ام هم هر گز نمی خ.......در رابطه با مقاله اقای جمال بامداد اسماعیل وفا یغمائی
