دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۴ شهریور ۱۸, چهارشنبه

دروغ نمی گویم،خالی هم نمی بندم....م.ت. اخلاقی

در سایت اصلی سازمان مجاهدین یعنی سایت آفتابکاران جمله زیر توّجه مرا به خود جلب کرد :گرامیداشت تاسیس سازمان مجاهدین خلق ایران امّا تصویر پای سرنوشت(تیتر) مرا به کنجکاوی واداشت که این عکس چه ربطی به جمله بالا دارد ؟!چرا که بیشتر شبیه به یک عکس از یک قهوه خانه یا یک محفل شعرخوانی دوستانه
ویا یک مهمانی خودمانی بین چند دوست و آشناست و دست آخر شاید یک مجلس روضه خوانی است !؟
امّا با توّجه به جمله "گرامیداشت............
گفتم حتما اشتباه شده است ،امّا نه ،مجاهدین برای یک پرتقال پوست کندن کلّی نشست می گذارند،مگر می شود چنین تصویر بی ربطی را به پای چنین جمله ای آویزان کنند ؟

منظور همین تصویر زیرین است :

امّا با کمال تعجّب دیدم نوشته شده " مراسم گرامیداشت 50 " آمین" سالگرد سازمان در زندان گوهر دشت " (آمین در زبان مذهبی یعنی خدا را شکر که مثلا هنوز هستیم)
وقتی متن کامل خبر یا نمیدانم اطّلاعیه را خواندم ،سئوال های زیر در ذهنم ردیف شد :
1- آیا رژِیم سرنگون شده وقدرت به دست مسعود رجوی وبیت افتاده است وما بی خبریم واین زندانیان"توّابین" حاکمیت جدید هستند که ارشاد شده وبا اجرای این مراسم خلوص وصداقت و وفاداری خود را به قدرت حاکمه جدید به نمایش گذاشته اند ؟

2- آیا تبلیغات خود رژیم برای تو دهنی زدن به کشورهای غربی دمکرات وبه نماینده آنها احمد شهید مادر مرده است ؟

3- آیا سازمان مربوطه به رژیم هم بعد از دولت فخیمه انگیس( در جریان دادگاه پوئک) نیز اطمینان داده که مبارزه مسلّحانه "اخ" است وآن مال قرن 20 (جمله مریم رجوی در جریان یک سخن رانی) و دوران بیابان نشینی بوده وما اکنون همه شهر نشین وکراواتی و شنل ،ایو سن لوران ،دیور(مارکها ی معروف فرانسوی) پوش شده ودیگر از آن کارهای "بد بد"نمی کنیم؟

4- ایا رژیم مرتجع وروضه خوان پس از مشاهده مراسم سینه زنی و تمجید از حضرت معصومه و برادر ضامن آهویش توّسط سازمان ، با او خود را برادر دینی میداند حالا با کمی دعوا بر سر لحاف "قدرت" ؟

5- آیا مجاهدین از رژِیم پول می گیرند وبرای بودن دمکراسی آن هم چندین کیلومتر جلوتر از کشورهای غربی تبلیغ می کنند ؟

6- آیا رژیم حرام لقمه اسلامی نه تنها مدره بلکه بعد از توافق هسته ای عین آمریکا شده که هم اعدام می کند وهم آزادی را به رسمیت می شناسد ؟

7- آیا عکس وخبر دروغ وساختگی است ؟

8- آیا توطئه ای حساب شده بر علیه زندانیان مظلوم در جریان است

9- آیا این جریان در داخل اینقدر بی بته و بی ریشه شده که رژیم هیچ ترسی وتهدیدی از طرف آن احساس نمی کند که اینچنین به هواداران سازمانی که شب و روز وعده سرنگونی آنرا جار می زند اجازه برگزاری چنین مراسم سالگردی را میدهد ؟
آیا آیا آیا....................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دروغ نمی گویم،خالی هم نمی بندم،به قول صمد آقا دروغگو سگه،سگ هم دشمن خداست .
این هم آدرس خبر :
http://aftabkaran.com/akhbar.php?id=25579
م- ت اخلاقی
۱۶ شهریور ۱۳۹۴

۶ نظر:

ناشناس گفت...

آقای اخلاقی
شما بفرماید دورغ نگویند!
پس چکار کنند؟
اینها سه دهه است دورغ میگویند تازه من تو متوجه گوشه ای کوچک از این داستان شدیم!
خودشان میگویند دورغ جاویدان من و تو تا دیروز میگفتم فروغ جاویدان!
سحر آلبانی

ناشناس گفت...

افلاس رهبر عقیدتی واقعا رقت انگیز است . مگر می شود کسی این همه پول داشته باشد و در عین حال این همه مفلس باشد که به هر دروغ و دبنگی آویزان شود؟ آن هم دروغ و دبنگ های بچگانه و مضحکانه . تف بر تو وسوسەی قدرت ، تف بر تو روزگار !

سهراب

همایون بنی آدم گفت...

از شما بعید است آقای اخلاقی. انتقاد از مجاهدین بعنوان یک نیروی خلقی قبول و صد بار بیش، اما خرده گیری و لوسبازی و مضراب پرانی و "حالا که دارد میخورد من هم یکی توسرش بزنم" دردی اما و شما و ایشان دوا نمیکند که نمیکند. فقط در یک چهارچوب اصولی میتوان اصولی جلو رفت. وگرنه همان پالان عوض کردن است و چانه زدن با بزرگی دیگر. عکس از زندان است.

م- ت اخلاقی گفت...

با درود بر همه آنهائی که در پی کشف واقعیتها هستند،
آقای بنی همایون ،شما نوشته اید : " آقای .. از شما بعید است ،
آقای عزیز، به عنوان یک زندانی سیاسی این رژِیم که در دهه 1360 سالها در اسارت آنها بوده ام ،نه تنها بعید نیست که چنین سئوالاتی در ذهنم ردیف شود،بلکه عادی وطبیعی است ،شما اگر در سالهای دهه 60 در اسارت این رژِیم "همه چیز کش" بودید وبخصوص اگر بر سر موضع سیاسی وحتّی پرنسیپهای(ارزشها) اخلاقی خودتان بودید،با کوچکترین بهانه ای به زیر شدیدترین ضربات شکنجه های روحی وجسمی می رفتید، فقط یک نمونه اش این بود که ساعتها زندانی را بر سرپا نگه میداشتند که به شرف انسانیت سوگند پا ی انسان گاهی به اندازه پای "فیل " ورم می کرد،مثلا اگر یک دست نوشت ساده که شعری از یک شاعر بود،چه برسد به اینکه مثلا حرفی یا یادبودی از جریان سیاسی مورد اعتقادتان بویژه اگر راجع به سازمان مجاهدین بود زده می شد ،به زیر شدید ترین ضربات شکنجه می رفتید،فی الواقع با توّجه به شناختی که از جنایات و بیرحمی های این جانیان خود به عینه دارم،طرح سئوالات مطرح شده در نوشته کوتاهم بدون هیچ غرض ومرضی واقعی است،وهیچ انگیزه ای برای بر سر کوبیدن کسی یا کسانی نیست . این سئوال برای هرآنکه پایش به زندانهای این رژِیم بی رقیب(درجنایت ) کشیده شده است مطرح است که جریان چیست ؟
ضمنا خدمت شما باید عرض شود که : لوسبازی کار بچه لوسهای درد نکشیده است .
در جای دیگری آورده اید : "حالا که دارد میخورد من هم یکی توسرش بزنم" .
آقای عزیز، این جریان که هر روزش را با" پیروزی" وزدن برسر دیگران شروع کرده وبه شب می رساند، ایکاش می نوشتید که بر چه اساسی از کی ویا کیان دارد می خورد وچرا ؟
در پایان نظرتان آورده اید که : " فقط در یک چهارچوب اصولی میتوان اصولی جلو رفت."
باید خدمت شما عرض کرد که یکی از اساسی ترین اصولی که باعث" جلورفتن" می شود،همانا انتقاد از خویش وپذیرش یا پاسخ درست به انتقاد دیگران است ونه اتهام وفوش وبد وبیراه گفتن،براستی این جریان کجا به چنین فضای"جلوبرنده ای" جای نفس کشیدن داده است ؟
در آخر نظرتان هم با اطمینان نوشته اید : " عکس از زندان است." .
باید بگویم ،همه سئوالات مطرح شده بخاطر همین عکس در"زندان| است .آن هم زندان رژیم مافوق وحشت رژِیم اسلامی ایران
شاد باشید .

همایون بنی آدم گفت...

ما مخلص فرزند درد کشیده خلق، جناب اخلاقی هم هستیم. انشالله که آن شعله مقدس عشق به ایران در قلوب همه مان جاودان بماند و زور و فساد و دروغ و بیشرفی را خاکستر کند. و این کاروان پر درد و خون صد و چند ساله آزادی خواهی هم به سر مقصد و مقصود برسد. الهی آمین. ارادتمندم.

م- ت اخلاقی گفت...

با سلام،
آقای همایون بنی آدم ممنون از لطف ومحبتتان. اینجانب هم با تمام وجود همین آرزوی شما را دارم و شبانه روز آن را تکرار می کنم که :

"انشالله که آن شعله مقدس عشق به ایران در قلوب همه مان جاودان بماند و زور و فساد و دروغ و بیشرفی را خاکستر کند. و این کاروان پر درد و خون صد و چند ساله آزادی خواهی هم به سر مقصد و مقصود برسد. الهی آمین. ارادتمندم."

شاد وتندرست باشید .