دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۶ بهمن ۱۴, شنبه

جناح سوم. اسماعیل وفا یغمائی



۴ نظر:

م-ت اخلاقی گفت...

با درود،
این موضع یک جناح سوّمی است ،ببینید به خواهرش چه نسبتی میدهد.کسی که با خواهر خونی خودش که سالها زندان و شکنجه و رزم دربدری را تحمل کرده اینچنین موضعی دارد،وا ویلام موضعش نسبت به یک مخالف غیر خودی !؟
چه چیزی از آن بسیجی دهن پاره چماق بدست کمتر دارد ؟
بخوانید در آدرس زیر و بشناسید:

http://www.aftabkaran.com
/2018/01/04/%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%AD%D9%87-
%D8%AE%D9%84%D9%82-%D9%85%D8%A7-%D8%A8%D9%87
-%D8%B3%D9%8A%D9%86%D9%87-
%D8%AE%D8%A7%D8%A6%D9%86%D8%A7%D9%86-
%D9%87%D9%85%D9%8A%D8%B4%D9%87-
%D8%BA%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87/

ناشناس گفت...

سلام اسماعیل
از اینکه بی خستگی شمعی در تاریکی روشن می کنی و افقها را نمایان متشکرم
اگر چه امروز کوشندگان این راه که بخصوص از زمان مشروطه بی هراس و مصمم بپا خاستند اندکند اما من در آینده ای نزدیک هزاران هزار ایرانی پرشور را می بینم که این رایت را در دست می گیرند و شعله های خرد تبدیل به خورشیدی همیشه فروزان خواهد شد .

روزی درخشان که اگر چه نباشیم اما خواهد دمید . ایران دوباره ایران خواهد شد و دین و مذهبی را که در حمام هایی از خون هزاران هزار ایرانی و تجاوز و بردگی تحمیل شد . به سرزمین مادری اش بر می گردانند .

مهدی یعقوبی

ناشناس گفت...

حیران
با درود به جناب یغمائی عزیز
این موضوع یکی از بهترین گفته های شما در طی سالیان اخیر است من متاسفم که هنوز خیلی ها موضوعی که شما گفته اید را نگرفته اند و به ان نپرداخته اند بنظرم جا دارد در یک برنامه بزرگتر انرا منتشر کنید تا ایندگان ایران فرزندان ما و شما ما را بخاطر نگفتن مورد نکوهش قرار ندهند .
هنوز خیلی ها خطر جناح سوم را درک نکرده اند این یک واقعیت خطرناک است باید به ان پرداخت همانگونه که اقای م ت اخلاقی در بالا نوشته اند بسیجی جناح سوم از همین حالا شمشیر را از رو بسته نکته مهم این است توجه کنید که بسیجی های ملاها باور کنید باور کنید باور کنید بسیار متمدن تر از بسیجی های عقیدتی هستند دلیل ساده و بسیار ساده انها هر جرمی هم بکنند خانواده خود را نمی کشند مورد اندک شاید پیدا شود ولی بطور کلی اینگونه نیست اما در منطق جناح سوم این کار نه تنها واجب است بلکه ارتقا رده هم میگیرد .
نباید جای ملاها را به ملاهای دیگر داد هر دو مانند یک سیب کرمو که از وسط دو نیم کرده باشی به هم شبیه هستند .
روزگار خوش

هیبت گفت...

ایران اینده ایرانی سکولار دموکرات خواهد بود هر جناح که میخواهد اسلام را بیاورد در سیاست برود دنبال کارش ما بسمان است