دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ آذر ۶, سه‌شنبه

سام قندچی: از جامعه بی طبقه توحیدی بنی صدر تا فرشگرد رضا پهلوی

۲ نظر:

ناشناس گفت...

اقتصاد توحیدی مال بنی صدر است اما جامعه بی طبقه توحیدی مال بنی صدر نیست و ایشان درهیچ جایی دراین خصوص صحبتی نداشته است .
" جامعه بی طبقه توحیدی" برای اولین بار توسط زنده یاد تقی شهرام درزندان مطرح گردید . ایشان بعدا تغییر ایده الوژی دادند و مارکسیست شدن و از ۵۲ تا ۵۷ بهمراه بهرام ارام رهبری سازمان مجاهدین را عهده داربودند . بهرام دردرگیری با ساواک جان باخت و تقی شهرام توسط راست سنتی یا همان جریان خمینی بعداز ۵۷ تیرباران شد .
مجاهد سابق

ناشناس گفت...

از نظر "پدربزرگوار امام خمینی" اصولا اقتصاد مال خراست ! مگر اینکه اسلامی باشد و از انجا که در اسلام اقتصاد نداریم بنابراین جامعه اسلامی مبتنی بر ایده الوژی و اخوند و منبر و عاشورا و نظائر ان نیاز به اقتصاد نداره !وقتی از صبح تا شب در حال دعای رهبر باشید ایا وقتی برای اقتصاد میماند ؟ در جوامع اسلامی وظیفه شما این است که از عمرخود بکاهید و به عمر رهبر افزایید و دیگر هیچ ... دست وپا زدن در فقر و جهل مهم نیست چون یک الویت وجودداره و اون هم رهبره ولاغیر . از جمهوری اسلامی که بگذریم برخی الترناتیو ها هم این چنینند .میگید نه ؟ به رهبرشون بگید بالای چشمت ابروست تا بهت بگم !
مجاهد سابق