دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۷ بهمن ۴, پنجشنبه

تفاوت تخت سلطنت و امامت و ولایت و رهبری اسلامی


۸ نظر:

ناشناس گفت...

یه پادشاه میتونه ادم خوبی باشه اما یک اخوند هرگز نمیتونه ادم بدی نباشه . چرا ؟ چون با جهل و فقر انسانهای دیگر هویت پیدا میکنه اما الزاما یک پادشاه چنین نیست .

ناشناس گفت...

تو ایران همه مشکلات برمیگرده به رهبر  ایده الوژیک چون طبق اصل ۱۱۰ولایت فقیه  همه کاره است  و یک مشت چاپلوسم درکنارایشون حضوردارن که تا دوکلام نطق میکنه غش میکنن و حرفاشو حلوا حلوا میکنن بدون اینکه به مفهوم حرفها توجه کنن ... اینم یکی از اثار عقب ماندگی است که چوبشو دارن نردم میخورن .

به قیمت فقرو جهل و خفقان .



ناشناس گفت...

ایکاش بشر قابلیت چاپلوسی نداشت و یا حداقل واکسن داشت که پس از تولد تو بیمارستان واکسینه اش میکردن ...

اگه اینجوری بود باوربفرمایید رهبران بی لیاقت بر مسند سرنوشت دیگرلن جلوس نمیکردند ... همیشه افراد بی لیاقت با تکیه بر اطرافیان چاپلوس و نادان و جاهل حکم میرانند ... یا در حکومت یا در تشکیلات یا در اداره ویا درهرجایی که رانت وجودداره ... رانت یا پوله وثروت یا رده است و سمت ... درهردوحالت از نتایج چاپلوسی و موس موس کردن دور یکنفر بدست میاد .

مردم ایران حداقل ۴۰ ساله دارن چوبشو میخورن و به فقرو گرسنگی و خفقان کشیده شدند .

توجه بفرمایید یک اخوند اگه چهارتا چاپلوس دورشو نگیرن و هندوانه زیربغلش نزارن هرگز پامنبری پیدانمیکنه .

ناشناس گفت...

اسلام متضاد ندلریم بلکه مسلمون متضادداریم

یکی امام حسین رو با خامنه ای مقایسه میکن ویکی هم امام حسین رو با چگوارا ! و در تکامل خودش با جولیانی !

یکی علی ابن ابیطالب را جای الله میزاره و یکی هم جای ترامپ !

اما هردو اخرسر میرسن به چاه سامراء ... اخه مگه نه اینکه قراره امام زمون بیاد تا مچ پای اسبش خون بریزه تا عدالت جهانی برقراربشه ؟  منتهی هرمسلمونی یجور با مقوله امام زمون برخورد داره ... یکی مث برادران حزب اله ظلم را ترویج میکنه تا آقا زودترظهور کنه و یکی هم مث برادران مجاهد لیست جانباختگات دهه ۶۰ را چونان ارث پدری و مایملک خوبش میبره کادو میده به آقا !!!

میبینید که اخرش میرسه به اقا !!!

بنابراین دواسلام سراپا متضادنداریم بلکه دوتا مسلمون به اصطلاح متضادداریم که اخرسر به سمت یه طویله رهسپارهستن و اتوپی هردوشونم جمهوری اسلامیه ... یکی خالی خالی یکی هم با سالاد دموکراتیک !  البته خودشونم خوب خوب حالیشونه که سالاد هرگز نمیتونه نفش غذای اصلی رو کمرنگ کنه ... جالبه همشونم یجورایی رهبر زده هستند ... یکی ولایت فقاهتی یکی هم ولایت عقیدتی و اتفاقا هردوهم روی پامنبری هاشون سوارهستن و هزاران نشانه مشترک دیگر . ضمنا وقتی قرانشون یکی باشه پیداکنید پرتقال فروش دواسلام متضادرا .

درحال حاضر اینا روی شهدای جنگ سوارن و روی رهبربازیشون و اوناهم روی خون جانباختگان سوارن و سازمان بازیشون ... درحالیکه امروز بیشتر معلولین جنگ عین ریگ به ولایت فقاهتی فحش میدن اما اقا اونارو عوامل اسراییل میدونه !  از اینطرفم جداشدگانی که با ولایت فقاهتی و ولایت عقیدتی مرزدارن مورد تهمت این اقا قرارمیگیرن !!! یعنی این اقا  در عمل جور اون اقاروهم غیر مستقیم میکشه اما درشعار علیه اوست ! ازاین قیاسات تا دلت بخواد الی ماشاله .....

خلاصه اسلام یکی است اما اقاها زیادن ... نمونه اش دهها جیش الکوفت و جیش الزهرمار ... همشونم یه قران تو دستشونه و دنبال عملیات انتحاری روی مخالفین صبح را شب میکنن تا زودتر برن بهشت و با حوریان محشوربشن !

ولی جالبه همشونم دنبال حجاب و روسری و کوفت و زهرمارن ... اخه مگه میشه میرو میغمبر اسلام باشی و اجازه بدی موی سر زن بیرون باشه ؟ اجازه زن مسلمون دردست مرد مسلمونه !  بقیه اش حرف مفته ...

میبینید که دختران خیابان انقلاب که روسری سرچوب کردند چگونه مورد ضرب و شتم و نفرت کلیه اقاها قرارگرفتن ! اینم اثباتش .



ناشناس گفت...

درسته که عصر سلطنت گذشته اما انصافا سنده سلطنت پادشاه میارزه به کل ولایت فقیه .
برای اینکه بهتر این فاصله درک بشود یک مثال میزنم :
در نظام سلطنتی زن مساوی مرد بود و در زمان حاکمیت ولی فقیه زن معادل بیضه چپ یک مرد مسلمان هست ! و مردهم ارزشش به ایده الوژی است واگر اسلامی نباشه قتلش واجبه ( طبق گفته پیغمبر و طبق ایات قران ) و هزارتا مثال وحشتناک و قرون وسطایی دیگر .

ناشناس گفت...

یکی از اشتیاهات بسیاربزرگ اپوزوسیون که تا حدود بسیار به نفع رژیم تمام شد و میشود طرح شعارهایی بود که نه برخاسته از شرایط عینی جامعه بلکه بیشتر در جهت ارضاء سیاسی اپوزوسیون قابل تحلیل و بررسی است مانند شعارعلیه "شاه و شیخ" که ازسوی مجاهدین بیشترین بازتاب را داشته و دارد نتایج عملی این شعار ابلهانه که ناشی از کینه جویی خورده بورژوایی ذهنی است نیمی از وظایف عوام فریبی شیخ را در انداختن مشکلات به شاهی که وجودندارد پرتفع نموده و عملا بخشا در عوامفریبی جامعه درخدمت شیخ قرارمیگیرد . وقتی ما در دوجبهه شعارمیدهیم از انجا که یکی از جبهه ها ذهنی است ( چون شاهی وجودندارد) لذا مبارزه با شیخ را تعدیل کرده و عملا در مبارزه نفس گیر مردم با شیخ  به او ناخواسته اکسیژن رسانی میکنیم . وقتی یک سازمان پراشتباه و خودشیفته غیرمستقیم درخدمت شیخ قرارمیگیرد چه باید کرد ؟

هنوز داغ زخمهای خیانتهای حزب توده برتن تاریخ معاصر ما مرحم نیافته که زخمهای دیگری از سوی خودشیفتگان پراشتباه برتن تاریخ معاصر ایجادمیشود و برنده همه این اشتباهات کسی نیست جز شیخ تبهکار عوامفریب .

ناشناس گفت...



کلی تلویزیون ماهواره ای و کلی تلویزیون اینترنتی با مجریان و میهمانان جورواجور ... یکی به نعل میزنه یکی به میخ ... یکی علیه رضاپهلوی یکی برله ان ... یکی دوپهلو بازی میکنه و یکی هم لای پتو تناقض انتشارمیده ... یکی با نیروی سفسطه نیات درونیشو میپوشونه و یکی هم پیوسته معلقه ... یکی خودشو تنها آلترناتیو میدونه و مانند گربه مرتضی علی هرجوری بره بالا با جهاردست و پای چاپلوسی میادپایین و یکی هم درکرسی انتقاد به گربه های مرتضی علی ...‌ خلاصه جو بهم ریخته ای است . رژیم این وسط آمارهمه را داره هم اونایی را که خودش ساخته و صادرکرده انورآب وهم اونایی را که بنا بر شناختی که از خصایلشون داره خوراک میده ... همه این تلاشها برای توقف حرکت روبه اعتلای جنبش درداخل کشوراست . رژیم از شناخته شدن شاخص های مبارزان داخلی چه انها که درمیدانند وچه انها که درزندانند شدیدا وحشت داره و مانند بید برخودمیلرزه ....تا حدودی هم اپوزوسیونها دراین خصوص کمک کار رژیمند چه خواسته و بفرموده وچه نا خواسته و نفرموده ! همه این اپوزوسیونهای اورجینال و قلابی رو که سرجمع کنید و بزارید روی هم طرفداراشون یکصدم امثال نسرین ستوده ها و صدها زن مبارز دیگر نمیشوند و این همان پاشنه آشیلی است که رژیم را آزارمیدهد . جریان رضاپهلوی بطورمشخص درایران طرفدار قابل توجه نداره اما مخالفین جمهوری اسلامی درداخل تاکنون علیه ایشون سخنی بمیان نیاوردند واین قابل مکث و تحلیل و بررسی است . سایر اپوزوسیونها که اصلن و ابدا طرفدارندارند و این برمیگرده به ماهئیت خودشون طی ۳۰ سال گذشته . برخی انان شاخصه هایی را درتبلیغات خود باب کردند که برای نسل جوان و آگاه و شورشی کشور ارزشی ندارد ازجمله  قدیس سازی و گنده کردن چهره های پوشالی و ایده الوژی بازی و نظائران بدون انکه پاسخگو باشند ! و این مقبول نسل جوان شورشی نیست زیرا این نسل دقیقا بخاطر همین ویژگی ها درحال مبارزه با رژیمند و طبیعی است که مشابه ان را نپذیرند . اپوزوسیونهای قلابی که تکلیفشان معلوم است در داخل اعتباری ندارند و شاید درخارج بعنوان عامل تفرقه و انتشارترهات سیاسی عمل میکنند تا برای رژیم عمربخرند .

ناشناس گفت...

دوستی میگفت تئوری انقلاب مریم که اینقدر مسعود به اموزش ان اهمیت میدهد چیست ؟ بهش گفتم اگربخوام کامل برات شرح بدهم سرگیجه میگیری ولی بصورت مختصر یعنی اینکه " همه نوکر مسعودبشوند و دراو ذوب بشوند و فردیت خودرا له کنند و نظر خاص هم نداشته باشند و همیشه درخاطر داشته باشن که نون خور مسعودن و باید بپذیرند که هیچکاره اند و مسعود همه کاره است و چون با مسعود به لحاظ شعور دارای فاصله کهکشانی هستند لذا همیشه خفه باشند و فقط برای چاپلوسی میتوانند دهان بازکنند "

دوستم گفت همین الانشم سرگیجه گرفتم !!!

دوستم گفت حالا برای چی میگن " مهرتابان" ! گفتم یعنی اینکه با بقیه زنان تشکیلات تفاوتش مشخص بشه و همه حساب کارخودشونو بکنن ! همه باید با دست خالی بروند جلوی چماق و گلوله ولی مهرتابان باید با یه دست گل برود مشایعت میهمانان خارجی و ضیافت شام و جشن و غیره ...

دوستم گفت  این بزرگوار نمادزینب کبری است یا انجلاجولی ! گفتم حتما که نماد زینب کبری و فاطمه زهراست . چون انجلاجولی روسری نداره .

مجاهدسابق