دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ اسفند ۱۲, پنجشنبه

در شناخت الله، خدای محمدو قرآن کتاب محمد بمناسبت بعثت رسول الله.دهم اسفند.. اسماعیل وفا یغمائی


دوستان اهل شناخت وتحقیق ببینند و بشنوند و اگر نقدی بر این دارند دربخش نظرات بنویسند
نگاهی به بیرون و اندرون خدای محمد قرآن،قانون اساسی،فلسفی،حقوقی محمد برای زندگی و مرگ
قرآن و انچه جبرئیل از آسمان به زمین آورد

۸ نظر:

ناشناس گفت...

روشنگرانه بود و ممنون

ناشناس گفت...

از ۸۰ میلیون نصف بیشترش سواد دارن و از این نصف ۱۰ درصدش آگاهن و بقیه تعطیل.
لذا راه دشواری و خونینی درپیش رو داریم .
هزاران بابک دیگر قربانی خواهندشد اما سرانجام پیروز میشویم حکم تاریخ سوخت و سوزنداره.

ناشناس گفت...

ما به کتاب معلومات عمومی و روزنامه خبر نیازنداریم ما به درک و عرق ملی میهنی نیازداریم که خوشبختانه درحال گسترش هست .

ناشناس گفت...

سیل بیشتر استانهای کشوررا درنوردید وبهمراه ان جانها گرفت و اسباب ها به گل نشاند طبعا مسئولین رژیم به کارهای تبلیغاتی دست زدند و رفت و امد اقایون با هلی کوپتر به منطقه و تا ناف دراب راه رفتن و سینه زنی و مداحی و عکس سلفی ! ما غم سیلاب نداریم بلکه غم ناراحتی رهبر را داریم  ! و خلاصه مجاهد بازی اقایون گل کرده بود و برای سیل رجز هم میخواندند ! بجای کمک به مردم سیل را تحقیر میکردند ! یاد خودمون در لیبرتی افتادم که چاپلوسان حرفه ای رفته بودند تا ناف وسط سیل و درس مقاومت میدادند و عوامفریبی میکردند و چون این عوامفریبی به نفع رهبربود اشکال نداشت .

ناشناس گفت...

یا ما دغدغه آزادی نداریم یا داریم واگرداریم بدون مبارزه با جمهوری اسلامی به ان نخواهیم رسید وچون نمادجمهوری اسلامی اسلام است طبعا بدون مبارزه با اسلام مبارزه با جمهوری اسلامی کشک است . اسلام یگدونه بیشترنداریم محمدی و راستین و مرتجع و مترقی ندارد همه اش یکی است و ریشه یکی است . ممکن است براین تنه شاخه های زیادی روئیده باشد اما ربشه و میوه اش یکی است . ریشه اش جهل است و جنایت و میوه اش اخونداست و مجاهد ( یکی هستند) . تعارف را کناربگذاریم رودربایستی را کناربگذاریم همه اش سراپا یکی است و رهبری طلبی و تقدس رهبری از ویژگی های هردوی انهاست. نسل جوان دنبال هیچکدام نمیرود با اونیکه درقدرته باید با چنگ و دندان جنگید و با اونی که درقدرت نیست باید بی محابا انرا افشا کرد . جنگ اضداد در ایران دووجه بیشترنداره و ان ازنظر نسل کنونی اسلام است و غیراسلام بنابراین گروههای اسلامی تکلیفشان مشخص است .

ممنون ازتوجه شما

ناشناس گفت...

آقاي يغمايي، شما لباسهايتان را خودتان انتخاب ميكنيد، يا كسي برايتان انتخاب ميكند؟ در هر صورت ميتوانيد از كسي كه خوش سليقه باشد يا وارد باشد كمك بگيريد. شما قد كوتاهي داريد و در مقابل دوربين بدچهره هستيد. لباسهايي كه انتخاب ميكنيد به جاي آنكه اين عيب هاي شما را بپوشاند بيشتر نمايان ميكند. تركيب شما و جناب بهبهاني هم براي كار مطبوعاتي خيلي مناسب نيست، اولين چيزي كه ديدن شما و جناب بهبهاني براي بيننده تداعي ميكند سالم نبودن است. هر دو كوتاه قد، هردو بدچهره، هردو دچار اضافه وزن، مشكل تنفسي به دليل اضافه وزن و عرق كردن در هنگام مصاحبه. به نظر من شما برنامه هايتان را به برنامه صرفا صوتي تبديل كنيد، فكر ميكنم كه تاثير حرفهايتان بر روي مخاطبين بيشتر بشود. برنامه تصويري براي كساني خوب است كه خوبرو باشند و شكل ظاهرشان تاثير مثبت بر روي مخاطب داشته باشد.
شيلا

ناشناس گفت...

خدا وجود ناره، خدا وجود نداره

ناشناس گفت...

شیلا خانم !
ببخشید که قد رهبر خودشیفته حدود ۱۹۰ سانته ! شما بدتیپی یغمابی را به خوش تیپی رهبر عقیدتی ببخشید .
ضمنا خوش لباس تر از ..... بیخیال ولش کن .
بعدشم اگه یغمایی اومد خواستگاریت جواب رد بده !
خخخخخخخخ