دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ تیر ۵, یکشنبه

ولایت امام زمان: دروغ بزرگی که به غارت ایران و سرکوب مردم انجامید



ولایت امام زمان: دروغ بزرگی که به غارت ایران و سرکوب مردم انجامید

مهدي بزرگترين دروغ تاريخ (قسمت دوم

چگونه موجودی چون امام زمان که وجود خارجی ندارد، می تواند کشوری را اداره کند

اکبر گنجی وجود امام زمان را انکار کرد

امام زمان؛ باور مذهبی یا واقعیت تاریخی
امام زمان شيعيان، بزرگترین دروغ تاریخ -
بالاترین: علامه سید ابوالفضل برقعی: امام زمان وجود ندارد و مهدی دروغ است
یک دلیل دیگر بر ساختگی بودن داستان امام زمان! 
دانلود کتاب ممنوعه مذهب و داستان ظهور امام زمان

۸ نظر:

ناشناس گفت...

وقتی مطابق اسناد تاریخی عسگری فرزندی نداشته طبعا دکون دستگاه نواب اربعه فقط برای کسب درامد بوده و تحمیق مردم و پدیده ای که بصورت جعلی برای عارت مردم بوجودامده باشه در هر مقطع تاریخی که کسی یا کسانی به نیابت از ان خودرا مطرح کنند قطعا ادامه خط غارت مردم و کلاهبرداری است .
حالادمیخواد این خط را خمینی پیش ببره یا مجاهد ! فرقی ندارد چون اساس داستان مبتنی بر جعل و دروغ به منطور کسب درامد و تحمیق مردم است .
البته این خط از ناحیه اخوند قطعا بمنظور غارت و تحمیق مردم است و از ناحیه مجاهد از روی جهالت و وابستگی های ایده الوزیک اخوندی که البته با هدف غارت و تحمیق مردم نیست اما ازناحیه جهالت عقیدتی است و نهایتا در خدمت اخوند .
میثاق

ناشناس گفت...

تئوری امام زمان که دروغه حتی اگر راست هم بود ارتجاعی بود .
خصوصا که ما ایرانی هستیم و فرهنگ امام دوازدهم کلا یک داستلن وارداتی طی ۱۲۵۰ سال گذشته به ایران بوده است . مرده شور هرچی امامه ببرن از امام مکانش تا امام زمانش تا امام زمان و مکانش تا پیروان حقه بازش تا پیروان صدیقش تا هرچی نودترش ! این پفیوزها با این مزخرفاتشون تاریخ و روزگار و زندگی و کشور مارو نابود کردن جاهل های مرتجع بی مغز عوضی .
منو بگو که در نوجوانی و جوانی شیفته امام زمان بودم و چقدر کتابهای "مترقی" درباره او از طرف شریعتی و بازرگان و سازمان و سایرمنابع خوانده بودم و حض برده بودم ! واقعا خودم دلم بحال خودم میسوزه .

ناشناس گفت...

اگر انقلاب نمیشدو روشنفکران ما مانند جلال ال احمدها ادم میشدند و مزخرف بافی نمیکردند و جریانات مذهبی چپ و ملی مذهبی و مرتجع مذهبی مطرح نمیشدند و شاه دموکراسی را رعایت میکرد و طاقت آزادی بیان پیدامیکرد الان با هیولای نایبین امام زمان در شکل جمهوری اسلامی طرف نبودیم و مملکت ما در اوج سعادت بود .
اما با اگر و مگر کار درست نمیشه ما باید از این هیولای تاریخی عبور کنیم و عبورخواهیم کرد . امیدوارم روزی برسد که ایران یکپارچه ما سراسر عدالت باشد و آزادی .... ان را بدست خواهیم آورد و بر گور ارتجاع تاریخی خواهیم ایستاد و سرود پیروزی خواهیم خواند . شک ندارم .

ناشناس گفت...

اولا که امام حسن عسگری طبق اسناد تاریخی معتبر فرزندی نداشت حالا گیریم که داشت ! امام زمون چه صیعه ایه دیگه ؟ معلومه که دکون دستگاه نواب اربعه بوده و بوسیله این دکدن دستگاه از جیب یک مشت ادم ساده لدح مفتخوری میکردن و لیفت و لیس و در مقابل بهشون اسده الوژی میفروختن ! اسده الوژی هم یعنی حرف نفت ! که نه کاروزحمت میخواد ونه سرمایه بلکه فقط یک چونه پرحرف میخواد و یک مشت ساده لوح بعنوان شنونده و پامنبری ولاغیر .
در دوزان معاصر میتونیم اخوندها و برخی "انقلابیون"
مسلمان را مثال بزنیم که هنوزم گرفتار همین مهملات بغایت اخوندی هستند .
حالا فکرشو بکن درطول تاریخ چند میلیون انسان ساده لوح بخاطر مزخرفات ادمهای حراف خونشون ریخته شده تا جیب "نواب معاصر" پرپیمان بمونه !

ناشناس گفت...

فرض محال میگیریم که" امام "حسن عسگری فرزند داشت خوب داشت که داشت ! مگر حسن عسگری از ابنای بشر نبود ؟ مگر فرزندش نتیجه جفتگیری ایشون با خانمش نبوده ؟ مگر جز از اسپرم و تخمک بوده ؟ و مگر از دهانه رحم مادرش خارج نشده ؟ مانند میلیونها موجود زنده دراین سیاره دوار !... دیگه اینهمه ماجرا و داستان برای چیست ؟

ولی اسناد تاریخی میگوید که حسن عسگری اصلن زن نداشت که فرزند داشته باشه ! مگر اینکه خودش خودشو حامله کرده باشه !!!!! باور کنید اگر یک مرجع تقلیدی برود بالای منبر و برای پامنبری های عقل باخته مدعی شود که هیچ زنی لایق آلت آقا نبوده و لذا از طرف الله به ایشان الهام شد که خودت خودت را حامله کن ! پامنبری های عقل باخته بسادگی قبول میکردند و حتی دلیل هم میاوردند که مگر حضرت مریم بدون استفاده از مرد حامله نشد !!!

خدا هرکاری بخواد انجام میدهد ! اگر چشمش کسی را بگیرد خودش حامله اش میکند و آیه " و چپچپونا من ضربن زورا و اوخ اوخ نا اجرا عظیما " را هم برای اثبات "حقانیت" ان نازل میفرماید که گروههای طرفدار حاملگی آسمانی میتوانند از ان ایه در بالای آرم خود استفاده کنند .

خلاصه در این دنیای مملو از خر و خریت ( با پوزش قبلی از کلیه خرها) خدا قادر است برای هرکاری ایه ای توسط جبرییل به پیغمبران انتصابی اش نازل کند .

فقط من موندم در دوران جوانی که خیرسرم چهارکلاس سواد داشتم چگونه ماتهت خودم را برای اثبات مقوله امام زمان جر میدادم ؟

و ابان هم موندم که برخی از دوستان که در استانه پیری قرارگرفته اند چگونه هنوزم در جردادن ماتهت خود ازپا نشسته اند !!!  حالا شما حساب کن نواب اربعه در قرن ۲۱ از هزاره سوم چگونه به چاه رهبر عقیدتی میروند و پیام شماره ۱۲ بیرون میاورند ؟! و ان پیام را در قرن ۲۱ پس از پخش سمفونی بتهون با صدای موجز پیغمبرگونه با کمی قروقمیش و لرزش صدا و پیامبرگونه ادا میکنند و پامنبری های ساده لوح نیز حض میبرند !

تمام اخوندهای حکومتی نفری ۴۰ بار امام زمان را به خواب دیده اند که درحال حمایت از خاپته ای بوده !

خلاصه سیاره ما هنوز مملو از خریت و پدرسوخته بازی است . البته که پدرسوخته بازیش متعلق به اخوند و خریتش متعلق به پامنبری های ساده لوح .

ناشناس گفت...

جالبه اصلن حسن عسگری فرزند نداشته اما ما شیعیان هم نام برایش گذاشتیم وهم تولدش را جشن میگیریم !

وجالبتر اینکه درقدیم که شدیدا مذهبی بودم و مجاهدت میکردم یادمه جشن تولد خواهرزاده ام نرفتم ! ( که هم باباش معلوم بود وهم ننش ) اما برای تولد امام زمان ( که نه باباش معلوم بود ونه ننش ) طاق نصرت میبستم و در جشن تولدش شرکت میکردم ! و درهمان واحد مخالف شاه هم بودم و اعلامیه هم پخش میکردم و به حسینیه ارشادهم برای سخنرانی دکتر تردد داشتم ! وقتی دکتر از امام زمان میگفت حض میکردم ! یادمه در همان ایام یک پیرمرد قدیمی ملی در فامیل ما بود که فوت کرد یکبار در باره رد امام زنان برای بچه ها داشت صحبت میکرد من به او پرخاش کردم و بچه هارا از اطراف او دورکردم . پیرمرد خیلی ناراحت شد اما ترسید حرفی بزنه مبادا جو مذهبی خانه بریزن سرش طفلکو .

هنوز که یادم میاد احساس شرمندگی میکنم . کاش زنده بود  تا دهانش را میبوسیدم .

ناشناس گفت...

به نظرمن ظلم کردن انواع مختلف داره .... از یک چیز هیچ وپوچی که در جهت تحمیق و استحمار مردم نقش داره وقتی دفاع میکنی حتما که ظالمی ... ظلم که حریم قانونی نداره ! هرچیزی که بوی استعمار و استثمار و استحمار بدهد از جنس ظلم است .

اهاااای مسلمان انقلابی !

بخودت بیا .

ناشناس گفت...

برای جوامعی که خرافی هستن بحث درباره بود و نبود امام زمان حتما لازمه اما برای جوامعی که خرافی نیستند این بحث ها اهمیتی نداره بنابراین برای جامعه ما لازمه تا از ان عبور کنیم وگرنه روی تردمیل دویدن هست و ادم انرژی صرف میکنه ولی یک سانت هم جلو نمیره .