دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۸ خرداد ۲, پنجشنبه

روشنفکری و وظیفه روشنفکران با نگاه جهانشاه رشسدیان، مسعود نقره کار ،اسماعیل وفا یغمائی وفریبرز فرشیم

۳ نظر:

ناشناس گفت...

اوردن بچه اخوند مهدی خز علی در مهستان ( نام مجلس در دوره ساسانی ) از یکسو و قراردادن عکس کوروش و خامنه ای توسط مامور رزیم امیدنادان شباهتهای بسیارزیادی دارد ... انگار هدف اصلی خراب کردن هویت ملی است و نجات رژیم ! به نطرمن حتما و نه انگار .
بهلول

ناشناس گفت...

اقای سروش در رابطه با گردن زدن ۷۰۰ نفرتوسط علی بدستور پیغمبر میفرماید اگر گردن زدن هرنفرراهم یک دقیقه حساب کنید مگر امکان کشتن ۷۰۰ نفروجودداره ؟!

خوب معلومه که امکانش وجوداره و ۷۰۰ دقیقه میشه نصف روز یعنی حدود ۱۲ ساعت و اگر همه ان ۷۰۰ نفر دست بسته باشند حتی ظرف ۵ ساعت هم امکان کشتن انها از عقل و محاسبه دور نیست و مگر داعش در موصل غیراز این عمل کرد ؟

بنابراین اونهایی که ژست تعهد در نقل تاریخ میگیرن هدفشون تعهد نیست بلکه توجیه جنایت پیغمبر و دفاع از اسلام است . نباید منبعد فریب بخوریم وگرنه ۱۴۰۰ سال دیگر گرفتار اسلام و اخوند و ظلم و جهالت و فقر خواهیم بود .

بهلول

ناشناس گفت...

زندگی سیاسی درگذشته !

من ۴۵ساله هستم .

عموی من یک دوست قدیمی توده ای داشت که درسن ۹۰ سالگی عمرشو داد به شما . او همیشه از قهرمانیهای رهبران حزب توده میگفت از شاخه نظامی ان از اینکه کیانوری در چندین تعقیب و گریز مسلحانه شرکت داشته  و زندان رفته و در سخنرانی  درحضورکارگران شورآفرینی کرده و از اینجور داستانهای هزارویک شب ،من میشنیدم و درجواب میگفتم این چیزهایی که میگویید صرف نطر از پیاز داغش و راست و دروغش و بزرگنمابیش تا اونجایی که من اطلاع دارم و سنم قدمیده این حزب را من با مشخصاتی که شما میگویید نمیشناسم بلکه امروز این حزب ان چیزی نیست که شما تعریف میکنید واو میگفت سنت قد نمیده ! منم به او میگفتم بودم بودم را ول کن چه هستم چه هستم را بچسب ( بروزن داشتم داشتم مهم نیست دارم دارم مهمه !)

قدیمیا درمقابل کسانی که منم منم میزدن  به کنایه میگفتن  اول دمبه ات را نشان بده بعد بع بع کن !!!

امروز سازمان مجاهدین برای نسل جوان چنین شرایطی را دارد جوانان چشم باز کردند مشتی رهبر واداده بریده در خارج دیده اند که مشتی چاپلوس گنده گو و رجزخوان دراطراف خود دارند و مدام از گذشته میگویند اما وصع امروز خودرا نمیبینند که مانند کلیه دستجات فرمالیستی همه مبارزه شان شده مقالات تند و منم منم زدن و رجزخوانی درحد سلامی فرمانده سپاه و به رخ کشیدن گذشته ای که بهیچوجه متعلق به انان نیست اما نون  ان را میخورند و دلخوش به ان هستند مانند پیرمرد توده ای که قبلا عمرشو داد به شما !

ظاهرا مجاهدین درتوهم هستند و رهبران ۶۰ تا ۷۰ تا ۸۰ ساله انان فکر میکنن نسل جوان ۲۰ ساله باید مانند انان فکر کند و رجز بخواند ! غافل از انکه یک جوان ۲۰ ساله فقط ۲۰ سال گذشته انهارا دیده که درخارج جز رجز خوانی و اویزون شدن به دیپلماتها هنر دیگری نداشته اند .

گیرم پدرتوبودفاضل

ازبهرپدر توراچه حاصل

الان که دمبه درکارنیست پس بع بع برای چیست ؟

بنابراین توصیه میکنم تغییر ایده الوژی واقعی بدهند و به جنبش ملت بپیوندند و این رهبربازی مضحک و رجزخوانی بسیجی گونه راهم از ادبیات خود حذف کنند که بازار رجزخوانی فعلا دردست سلامی است ! فشنگ بدون خرج هرگز شلیک نمیشود .



پرنده میانسال