دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۳, دوشنبه

از سوگ و عزا و روضه خسته ایم. از آخوند خسته ایم.

 چها رده قرن است که روضه میخوانند که ابن ملجم علی را کشت و صدای کریه آخوندها ایران را آلوده است . از این همه خسته ایم. خدای راستین از سوگ و عزا و روضه بیزار است. خدای سوگ خدای تحمیلی است که ایران را با دین و آخوندش به تاریکی کشانده. رمضان و محرم به تاریخ ایران ربطی ندارد و ناندانی ارتجاع و خرافات است. اگر خدا جوئیم ازخدا نترسیم . او آفریدگار ماست او را در آغوش کشیم با رقص و آواز و عشق و نه روضه و روزه و ترس و وحشت. خدای  وحشت ساخته ملایان قرنهاست و دقیقا شبیه خود آنها او وآئینش را به زباله دان افکنیم..

۶ نظر:

ناشناس گفت...

روضه و مصیبت خوانی و مرثیه و دین خلاصه اخوندبازی لازمه یک هدف استعماری برای تحمیق ملت است در اسران که اسلام لازمه فقر است .
شما ببینید هرچی ادم بدبخته دراطراف امامزاده ها دست به اسمان هستند . ایده الوژی اسلامی واقعا کثیف و محصول ظلم و جهالت است وگرنه ابزار دست اخوند نبود .

ناشناس گفت...

خواندن زیارتنامه عاشورا در کاخ سفید !
وقتی اخوند پشت تریبون احساساتی میشه و قول میده که بزودی در کاخ سفید زیارتنامه عاشورا خواهدخواند ویا ان را به حسینیه تبدیل خواهدکرد و در همان واحد برای ۸۰ میلیون تعیین تکلیف میکند یعنی اینکه ما ۴۰ سال است که گرفتار یک مشت اخوند اسده الوژیک شده ایم که نه تنها بویی از منافع ملی نبرده اند بلکه در فریب و خالی بندی و غارت و کشتارمردم تبحردارند و بزودی تیپا خواهندخورد .

ناشناس گفت...

مامورین مانند کفتارها به داخل جمعیت میایند و براحتی شخص موردنطر را باکتک به داخل ماشین میبرند و مردم اگر چه باهم بی شرف بی شرف میگویند اما متاسفانه عملا اقدامی نمیکنند ... بزودی عملا کاری خواهندکرد تا کفتارها جرات ورود به داخل جمعیت نداشته باشند .

ناشناس گفت...

یادمان باشد جریان منحوس خمینی یک جریان ایده الوژیک رهبری طلب بود .

ناشناس گفت...

همه اپوزوسیون مدعی درخارج یکطرف !

جنبش اعتراضی در داخل یکطرف !



برغم ادعای رهبری مردم که از سوی اپوزوسیونهای رنگارنگ درخارج مطرح میشود جنبش اعتراضی در داخل کشور در هیچ بخشی هیچگونه وابستگی به هیچ اپوزوسیونی ندارد و تنها در بخش مبارزه با حجاب و کشف روسری شاید مسیح علینژاد تا حدی اثرگذاربوده است و درسایر بخشها هیچ که البته اینهم کم نیست .

وقت اپوزوسیونها در خارج کشور بیشتر در دوزمینه صرف میشود

۱/ متلک گویی ، کنایه و تحقیر اراده گرایانه ذهنی یکدیگر .

۲/ طرح بلوف های پوشال و القاء "وابستگی و رهبری" اعتراضات داخل کشور !



اما نکته انکارناپذیر بعنوان فاکت قوی اینست که در جنبش اعتراضی اقشار مختلف تاکنون هیچ شعار شاخصه ای مربوط به اپوزوسیون از سوی مردم نه تنها سر داده نشده بلکه برعکس به سردادن شعارهایی اقدام نموده که علاوه بر رژیم  اپوزوسیون را مات و مبهوت نموده است !

پشت به دشمن روبه میهن در مقابل نمازجمعه !

دشمن ما همینجاست دروغ میگن امریکاست !

اصلاح طالب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا !

و دهها و صدها شعارهای تندوتیز برعلیه کلیت جمهوری اسلامی و این اعتراضات برغم بازداشتها و زندانها و خودکشی داده شده ها  تا حصول نتیجه حتما که ادامه خواهد داشت .

اما بهتراست اپوزوسیونها فکری به حال خود بکنند و با متلک گویی و تحقیر یکدیگر با هر ادعایی که دارند بیشتراز این درخدمت جمهوری اسلامی نباشند .

درخانه اگر کس است یک حرف بس است .



بهلول

ناشناس گفت...

اقای سروش در رابطه با گردن زدن ۷۰۰ نفرتوسط علی بدستور پیغمبر میفرماید اگر گردن زدن هرنفرراهم یک دقیقه حساب کنید مگر امکان کشتن ۷۰۰ نفروجودداره ؟!

خوب معلومه که امکانش وجوداره و ۷۰۰ دقیقه میشه نصف روز یعنی حدود ۱۲ ساعت و اگر همه ان ۷۰۰ نفر دست بسته باشند حتی ظرف ۵ ساعت هم امکان کشتن انها از عقل و محاسبه دور نیست و مگر داعش در موصل غیراز این عمل کرد ؟

بنابراین اونهایی که ژست تعهد در نقل تاریخ میگیرن هدفشون تعهد نیست بلکه توجیه جنایت پیغمبر و دفاع از اسلام است . نباید منبعد فریب بخوریم وگرنه ۱۴۰۰ سال دیگر گرفتار اسلام و اخوند و ظلم و جهالت و فقر خواهیم بود .

بهلول