دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۸ آذر ۱۴, پنجشنبه

شورش 98، موتور کوچک یا موتور بزرگ؟ علی ناظر

۳ نظر:

ناشناس گفت...

اقای علی ناظر ببخشیدا پرت و پلا میگید !
طوری اخرش نتیجه گیری کردید که گویا کانونهای شورشی ( بلوف رجوی) واقعیته !
خیر اقا ... واقعیت هزاران زندانی سیاسی هستند که از مرگ هراسی ندارند و واقعیات جوانان ستمدیده کف خیابان هستند که نه مجاهد و کانون شورشی میشناسن ونه حرب توده و اکثریت . انها فقط جمهوری اسلامی را بعنوان دشمن اصلی میشناسند و درحال مبارزه با ان هستند و طبعا همیشه لاشخورهای سیاسی هم به کمک تبلیغاتی رژیم سعی در سندزدن قیام بنام خودشان را دارند و شما هم متاسفانه از مسایل پرت هستید .
ممد

ناشناس گفت...

موتور کوچیک و بزرگ دوران تئوریش گذشته عزیز ... ول کن بابا ... با این عناوین چیزی حل نمیشه ... امروز موتور اصلی ملت ایرانند که با استارت خودشون روشن میشوند و شده اند و موتور کوچیکی در کارنیست .
ول کن این داستانها را ایران کوبا نیست .
ایران ایرانه و موتورش خودش روشن شده و ممکنه براثر سرکوب رژیم و توجیب ریزی گروههای لاشخور نفسش کم بشه و کم گازبره اما خاموش شدنی نیست .
ممد
ممد

ناشناس گفت...

تحلیل اقای علی ناظر از بیخ و بن اشتباس ایشان در تحلیل خود عواملی را دخیل نموده و نتیجه گیری کرده که اصلا وابدا در جنبش وجود خارجی نداشته و بیشتر یک پروپاگاندای سیاسی تبلیغاتی بوده است که اتفاقا رژیم هم کمک رسان تبلیعات ان بوده !
تحلیل ایشان درصورتی قابل تامل است که از هزاران کلیپ قیام حداقل یک کلیپ ویا حداقل یک شعار مربوط به عوامل موردنظرش را بعنوان فاکت اشاره و یا نشان دهد وگرنه روهوا و ذهنی که نمیشه تحلیل داد و بعد نتیجه گیری کرد ! اخر نتیجه گیری براساس کدام فاکت ؟
فیلمهایی مصاحبه ای که تاکنون ازسوی خانواده جانباختگان قیام منتشرشده نشان از عمق مردمی بودن ان دارد و رد پای هیچ گروه سازمانیافته ای دران دیده نمیشود حتی یک مورد ! امروز رژیم بنابرمصلحت و اطاق فکرخود درباره قیام هذیان میگوید و ان را به فلان و فلان میچسباند تا از مردمی بودن ان طفره رفته و کشتارخودرا توجیه نماید . بهرحال تحلیل اقای ناظر اشتباه و ناظر برواقعیت قیام خونین مردم ستمدیده ایران نیست .
اتشفشان