دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ مهر ۹, جمعه

دعای سجاد و نیز بنده برای دفع کرونا روی تصیر کلیک کنید


۶ نظر:

مسعودعالمزاده ​​پاريس گفت...

جمعه ۱۶اسفند ۲۵۷۹ ايرانى ۶ مارس دوهزاروبیست مسعودعالمزاده ​​پاريس

این هم دعایی از سخیفه ی سندبادیه :

خدایا تو آنی توانی تپانی جهانی ته استکانی
نه وسعت دهی بر ته استکان و
نه کاهیده گردد جُوی از جهانی

حالا مومنین و مومنات خرده بگیرن که اینکه سروته و معنا نداره !
آخه شماها که هزاروچارسد ساله دارین قرآن و نهج الکلاغه و صحیفه سجادیه رو بلغور می کنین تا برین بهشت، یه بارفکرکردین که سروته داره یا نه ؟ !
اگه بهتون بگن که تو فیلیپین ملت باقمه خودشونو شل و شهید میکنن بیاد عیسا نمیگین "عجب خرهایی !" ؟ خودتون که بدتر میکنین.
اگه بهتون بگن که اونور دنیا ملتی هست که یه عمر، صبح تا شب توسری میخورن، هیچی نمیگن و هزارساله نشستن به امید کسی که بیاد نجاتشون بده، نمیگین "عجب خرهایی ! کی هزارسال عمر میکنه ؟". حالا اگه بهتون بگن این تو ایرانه میگین چی ؟
اگه بهتون بگن که اونور دنیا یه ملتی هست که قدیسی داشتن که اسهال گرفته مرده، ملت میرن ازش شفا میخان، نمیگین "عجب خرهایی ! آخه اگه اون شفا میداد، چرا برای خودش نکرد ؟". حالا اگه بهتون بگن این تو ایرانه وتومشهد، میگین چی ؟

این دو خط شعر بالا، هم اشاره به بیگ بانگ داره، هم به "پیاله".
یه بار این صحیفه سجادیه رو بخونین انگار که ترجمه کتابی از رهبر یه فرقه ی بودایی ست. نمی خندین ؟ مگه تو این صحیفه سجادیه، به بهانه ی دعا نمیگه "خدایا، چاههای آب دشمنان مارا با سم آلوده کن" تا خط بده به طرفدارانش که بکنن ؟ اگه بودایی یا هندو بود نمی گفتین "عجب نامردی !"
از خودتون نمی پرسین که این دیگه چه "زین العابدین بیماری" ست که هشتاد سال عمر کرد ؟
مولای یا مولا "انت الغنی و انا فقیر، انت القوی و انا ضعیف، انت المالک و انا مملوک، انت الکبیر و انا صغیر، ..." روحیه ی یک برده ی گدا صفته دوزانو در برابر اربابش. آخه با این میشه شهروند آگاه و آزاد ساخت ؟
شرط می بندم یک به سد : با هم قرآن، نهج البلاغه،صحیفه سجادیه، مفاتیح الجنون یا هر کتاب مرجح اسلامی رو بذاریم بخونیم. هر یه حرف درست و منطبق با شعوری که تو پیدا کردی، یه چک بزن به من، هر سد تا مزخرفی که ثابت کردم یکی من میزنم. ببینیم کی زودتر دراز میشه. هر کی نکنه !
تنها یکی رو استثنا میکنم، اونهم دستورات جماع جعفر صادقه، که این یکی رو من سد در سد قبول دارم. جدی، بدون توهین. سکسولوژی جعفر صادق،رودست نداره. بی ویاگرا، غوغا میکنه.
روز سن ولانتاین و شب جمعه جعفر صادق یادت نره !

Unknown گفت...

مردک تو از طرفی ادعای حقوق بشر و آزاد اندیشی داری و در انتهای بخش نظرات آظهار کردی که توهین و تحقیر افراد، توهین به ملیت ها و مذاهب ممنوع، مذموم و ناپسنده. و به طبع با زبانی روشن و رادیکال و بی تعارف به نقد و بررسی بپردازید. و اونوقت در مطلبت به بزرگان اسلام توهین و جسارت میکنی؟
این تضاد و سردرگمی شخصیتی رو چطور میشه تعبیر کرد؟ آیا جز اینه که صاحب این مطالب از نوعی بی هویتی و عدم شناخت و آگاهی نسبت به خود، خانواده و نسبی که داره رنج میبره. و عقده های عمیق و جانکاهش رو به این شکل و با توهین به بزرگان بروز میده. یقینا پیداست که فردی با این همه ناهنجاری قدرت و توان بحث های علمی و اعتقادی رو نداره، و برای مطرح کردن خودش از هر وسیله ای استفاده میکنه. غافل از اینکه سخنان هر فرد معرفِ درونیات و شخصیتش هست و با هیچ چیزی نمیشه پنهانش کرد. امیدوارم اگر شهامت و توانایی ثبت این نظر رو ندارید، حداقل برای اینکه نام انسان رو یدک میکشید، قدری به این حرفها تفکر کنید، شاید رحمت خداوند شامل حالتان شود.

Unknown گفت...

یقینا تو یک احمق حرام زاده ای

esmail گفت...

عزیز دل بابا ممنونم ولی تو ادب را به احتمال زیاد از بزرگان خودت آموخته ای برای تو متاسفم و ارزو میکنم روزی بفهمی در ضمن میتوانی هر دو دعا را بخوانی تاثیرش مساویست و دردی دوا نمی کند . برای تو ارزوی مصونیت از کرونا را دارم. در شمن اسم و رسمت را بنویس تا بدانم با چه دسته گلی صحبت میکنم

لر خرم آبادی گفت...

بزرگون اسلام کیان روله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

بزرگان اسلام همین ملاهای بیشرف و دزدند که ایران ما را به نکبت کشوندند ای خاک بر سر همه بیشرافتشون و ریشه همه اینها با دین و مذهبشون کنده بشه که این مردم اسوده بشند لعنت به همه بزرگها و کوچکهای شما جانوراهای بیشرف
یگانه از خرمشهر