دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ تیر ۳۱, سه‌شنبه

برای اطلاع از ایران

۳ نظر:

ناشناس گفت...

روح زنده یاد سعید قایم مقامی شاد. مبارز خستگی ناپذیر که تاثیر کارهایش آگاهی رسانی و بیداری ایرانیان داخل کشکر در مبارزه با رژیم خامنه ای بود. تاثبرگذارتر از هر سازمان و حزب و دا و دسته سیاسی بکد. مبارزی که با حمایت مادی یاران و دوستدارانش کار و مسولیت رسانه ای اش را انجام داد و تن به خفت و خواری و ذلت و خیانت نداد. درود بر او و روحش شاد

ناشناس گفت...

منظور اقای بهبهانی چیه که مرتب گاه و بیگاه میگه نسرین ستکده و نرگس محمدی اززندان برای بیرون نامه مینویسند ؟؟؟ خیلی هم تابلو میگه . ولی من به ایشان میگویم که همه قهرمانان ملت ما درزندانهای جمهوری اسلامی بصورت غیرعلنی و پنهانی مطالبشان را به بیرون میفرستند ... در صحبتحایتان ملاحظه داشته باشید این عزیزان قهرمانان ملی ما هستند که اگر میخواستند بهترین زندگی را میداشتند نه اینکه درزندان هم با رژیم بجنگند .
ننگ برمزدوران رژیم
ننگ بربریده مزدوران مجاهدین
ننگ بربریده چاپلوسان مجاهدین
مرگ بر کلیت جمهوری اسلامی با همه عوامل مستقیم و غیرمستقیمش .
پیروزباد مبارزات ملت قهرمان ایران .
خاکزاد

ناشناس گفت...

زنده و پایدارباد نرگس محمدی و همه هم راهان ایشان .
ننگ برکلیت جمهوری اسلامی