دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ مهر ۱۲, شنبه

بوی الرحمان و تلاش برای قاطی کردن مصدق با چمران برای احتمال جنگ میهنی


. احتمالا وحشت از حمله خارجی و خرابی وضع داخل و دفاع از میهن ولی بسیجی و چمران از حکومتی دفاع کردند که خون ملتی را درشیشه کرده و مصدق و تختی و بهار و .. از آزادی دفاع میکردند این کلیپ نشان بوی الرحمان و تلاش برای قاطی کردن مصدق با چمران برای احتمال جنگ میهنی و تبلیغ برای حکومت است به نظر من

۱ نظر:

مسعودعالمزاده ​​​/ ​پاريس گفت...

۱۳ مهر ۲۵۷۹ ايرانى ۴ اکتبر ۲۰۲۰ مسعودعالمزاده پاريس

نه نه. بباور من توطئه ای درکار نیست. شاید به نکته ای دقت نکردید. این تکنیک جدیدی است برای متحرک کردن (انیمیشن) یک عکس. ـ عکس ـ یک نفر را میگیرند،اسکن میکنند. سپس ـ فیلمی ـ از یک فرد دیگر را میکیرند و حرکات صورت این دومی را به آن عکس تعمیم میدهند که گویا آن عکس درحال حرکت است. اینجا بحث (fake news) خبرهاواسناد جعلی پیش میاید. این تازه هم نیست.در فیلمهااین فن آوری را بسیار بکار میگیرند. در فیلم (Forest Gump) که مال ۲۶ سال پیش بود تصویر هنرپیشه فیلم را با جان اف کندی نشان میدهد که با چشم نمی توان جعلی بودنش را دریافت. امروز "جعل و شناسایی جعل" تخصصی است در حد بالاتر از دکترا.
قاطی کردن این تصاویرباهم وبویژه چمران لوس بازی است.این فرضیه ای که شما طرح کردید میتواند درست باشد ــ اگر ــ مواردی دیگر اینرا تایید کند.
من یکبار از جنگ ایران و عراق نصفه نیمه زنده دررفتم و آمدم این رژیم که باعث و بانی جنگ بود را سرنگون کنم. اگر حمله ای به این رژیم بشود کسی روی من یکی حساب نکند برای نجات این آخوندهای جاکش و پاسدارهای دزد و جنایتکار.امیدوارم که این جنایتکارها محاکمه بشوندو نه تکه تکه. اما با این بلایی که اینها سر مردم درآورده اند شوربختانه به این سو خواهیم رفت.

یک خاطره کوچک :

عملیات انفجار دفتر حزب جمهوری از دید سیاسی اشتباه بود. بحثی است جدا. اما ...

آنروزی که بهشتی هوایی شد. من در یکی از محله های کارگری تهران نیمه مخفی بودم. پسر صاحب خانه حدود سی ساله،کارگر ومعتاد بود. دیدم داره میادو بشکن میزنه.چی شده ؟ "بهشتی پیشت" (هوایی شد). مادرش با اشاره به من (که ریش توپی گذاشته بودم) : "اوه، ایشون حزب اللهی یه". اونم بشکن زنان رد شدوگفت"ایشون از خودمونه،سیف اللهی یه !".
سر سه ساعت تمام شیرینی فروشی ها و قنادی ها خالی شد ! جشن بود.

از دید من این کلیپ هیچ هیچ هیچ تاثیری بجا نخواهد گذاشت. یادم هست که در دوران نکبت بهمن مردم برای نشان دادن قدرت شان جیپ و کامیون های ارتشی را دوره میکردند و با دست بلند میکردند و میگذاشتند زمین. نه ارتش انگیزه کشتن مردم را داشت، نه مردم. اما اگراین بار ورق برگرده اینها سروکارشان با ملاقه و ماهی تاوه زنان خانه دار خواهد بود. دوتا موشک به بیت رهبری، کار تمومه.
سقوط دیوار برلن انقلاب نبود،از پشت مذاکره کردند و پس کشیدند.آلمانهاروسها را دیدند و پیشنهاد ۴۰۰ میلیارد دلار کردند. این را به مساحت آلمان شرقی(۱۰۸ هزار کیلومترمربع) تقسیم کنید انگارکه کل آلمان شرقی را با اسکناس روبل فرش کردند. ۱۶۰۰ میلیارد را هم دیگر کشورهای غربی تقبل کردند : ۲۰۰۰ میلیارد دلار. بعدها به گورباچف برای این بسیار انتقاد شد که ".... ارزون فروختی. میشد بیشتر گرفت !"همه کشورهای بلوک شرق مثه بچه آدم قبول کردند جز چائوشسکو که گفت "ما به سوسیالیسم خیانت می کنیم".

هرچی خواستند بهش بفهمانند که "بابا شتر رو کشتند، ول کن". حالیش نشد. درعملیات مشترکی سیا و کا گ ب گرفتند و تیربارانش کردند : ۶ روز پیش از شروع دهه ۹۰ !. قتل عام تیمی شوارا هم صحنه سازی بود، جسد ها را از سردخانه ها بیرون کشیدند و ریختند تو خیابانها. و ...

باکی ات نباشه هم میهن. ۹۰ درسد پاسدارها و ۹۵ درسد آخوندها سر یه نصفه روز جیم الف جا ! میزنند بچاک. اونایی که میمونند نیم درسد جمعیت هم نمی شن. مردم جاروشان خواهند کرد.
اون حماقتی رو که مردم برای دفاع از آخوندهاکردند، این بار تکرار نخواهند کرد.

این بار بهمنی فرو نخواهد ریخت. سروکار این رژیم خواهد بود با آتش فشان ...

ای دیو سپید پای دربند، ای گنبد گیتی ای ... دماوند
...
زین بی خردان سفله بستان داد دل مردم خردمند