دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ دی ۲۹, دوشنبه

کالبد شکافی شماره هفت و نیم. بررسی عمق ومحتوای یک نوشته فراتر از یک نوشته. اسماعیل وفا یغمائی

 

۵ نظر:

ناشناس گفت...

درود بر شما گرامی
به قماش باید گفت که پدر آمرزیده ها انتقاد به خرافات و خزعبلات عربی آخوندی در سراسر جهان توسط ایرانیان بسیاری در ج یان است و شماها چرا به جناب یغمایی گیر داده اید. طرف اجازه نداره از دست این جماعت حرف بزنه و نظرش را بگه بعد میگن در ایران فردا که ما قدرت را بدست بگیریم همه در ابراز عقیده آزادند و چه و چه.‌. عجب جماعت دروغگو و حقه بازی هستند....

مسعودعالمزاده (ارسلان)/پاريس گفت...

۳۰ دی ۲۵۷۹ ايرانى ۱۹ ژانویه ۲۰۲۱ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس

قــرایــی مــحمــد / پــاچــه ام تــو کًــفــش عــمــه ات !

عنوان گفتار (...شماره هفت و نیم...) جالبه. یک شماره به این وامانده اختصاص دادن زیادی است. این مرا یاد شاهکار جی ک رولینگز (هاری پوتر) می اندازد : قطارجادوگرهااز سکوی شماره "نه و سه چهارم" راه می افتد.
راستی راستی ننگ دارم از اینکه هم تباران و هم زبانان من تا این میزان از پستی پایین آمده باشند. آخر ناسلامتی این جرثومه جزو ۵% بالای جامعه ماست. این که تا این حد بی اخلاق و بی پرنسیپ باشد، چه توقعی از آقارضا ماست بند محل ؟

چندسال پیش همسایه ی من که مرد نازنینی بود درگذشت. در منطقه پاریس رسمی است که افرادی که تنها، ناشناس یا درگذر از فرانسه هستند را درصورت مرگ در شهر تی یه (Thiais) دفن می کنند. من برای آخرین بدرود رفتم.اگر فردا من دست و پایم را دراز کنم همانجا خواهم بود بی خیال اینکه کسی باشد یا نه. غم یه روزم !

اما بی آنکه نفوس بد بزنم، در دوسه سال پیش کسانی که به شما و دیگران لجن پراکنی کردند ... چون خیاط در کوزه افتادند. اون هفت خط کبیر از حال اینها خوب خبرداره. غلط نکنم این بابا نزدیک درخروجی است برای افتادن در ... کوزه خیاط ! برای همین است که دارند آخرین استفاده ها را ازش می کنند.

این بابا شاعر نیست، واژه ردیف کنی بلده.وقتی این ممد قرایی شاعر شده، چرا ما نه ؟

قــرایــی مــحمــد / پــاچــه ام تــو کًــفــش عــمــه ات !

ناشناس گفت...

درود بیکران جناب وفا یغمایی ما که در خاک میهن دربند بسان برده های اسیر صدر اسلام در دستان نظام اسلامی پوستمان کنده می‌شود . ذره ای شک ندارم اگر دوست سابق که مورد احترام شما هم هست؛نه یک عمر که حتی ۱ سال روزگار ما را در داخل میگذرانید اگر ذره ای شهامت تفکر میداشتند و مشکلات امروزی جامعه ما را ریشه یابی می‌کردند امکان نداشت همچنان با یکدست قرآن و در دست دیگر تهمت و افترا به جنگ شما بیایند !
ایشان در کشور سوئد با امکانات زندگی یک دندانپزشک ‌؛ بهشت روی زمین را مزمزه می‌کنند و معلم نسل ما که راه را از چاه می شناساند؛ مورد هتاکی و بی حرمتی قرار می‌دهند !
ولی جناب یغمایی چطور می‌شود کسی شبیه حضرت دکتر این حد طرفدار ًاسلام و ًمذهب باشد؛ ولی بدنبال حرفه مرفه شخصی اش رفته باشد و سازمان مورد نظرش را ترک کرده باشد؟؟؟ باز هم سفارش می‌کنم اکیدا مواظب خود باشید داعش و طالبان افغانستان و حشد الشعبی عراق و حزب الله لبنان و حوثی های یمن و سپاه قدس به خونتان تشنه هستند. پاینده و پر نشاط باشید از نواده یعقوب لیث و بابک خرمدین

esmail گفت...

نواده گرامی یعقوب لیث
این دکتر مورد نظر من که شاعر و دندانپزشک است در البانی است تا جائی که میدانم
یک همنام دیگر دارد که او هم مرا نواخته است و او در سوئد زندگی میکند
موفق باشید

محمود گفت...

درود اسماعیل گرامی
از آنجا که سالهای درازی در تشکیلات سازمان و اشرف بودم، تجربه شخصی من همواره به من یادآوری میکند که اصلا در مجاهدین و تشکیلات مافیایی و فرقه ای آن چیزی به نام فرد و هویت معنی ندارد تا چه برسد به نام و نام خانوادگی!
هرگز متوجه نخواهی شد که این را خود قرایی نوشته، دیکته کرده اند رونویسی کرده، یک الدنگ دیگر نوشته و آیا اساسا خودش خبر دارد که به نامش چنین مزخرفاتی منتشر میشود، یا به قول یکی از دوستان آیا در بستر مرگ این حداقل فایده رذیلانه را میخواهند از او ببرند و یا اصلا زنده است، و هزاران ابهام دیگر.
اساسا هر کتاب، نوشته، مطلب و حتی گویش شفاهی، در این فرقه تنها یک امضا دارد. "مسعود رجوی" و لاغیر.
هر چند این از مسئولیت افرادی که خود را این منجلاب انداخته اند ولی آنقدر شهامت و جربزه ندارند که از رنج و شکنج یارانشان و حداقل از هویت و آرمانهای چهل سال قبل خود دفاع کنند، چیزی کم نمیکند.
این را از این بابت نوشتم که یارانی که از نزدیک این فرقه مافیایی را نمی شناسند، ذهنشان رو تصویر و هویت افراد متوقف نشود و بلافاصله امضای "مسعود رجوی" را پای هر مطلب و گفتاری ببینند و گرنه مسئولیت اصلی و اساسی تمام خیانتهای این موجود رذل روی دوش دیگران تقسیم میشود.
فرقه مافیایی که نام "مجاهدین" را بر خود گذاشته از سر تا زیل بدون هیچ استثنایی فقط در "رجوی قهرمان!؟" اول اوه و بعد "گره خورده".