دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۳۹۹ اسفند ۱۶, شنبه

گارد جاوبدان قورباغه ها و کارکرد سیاسی و تشکیلاتی و مختصات فرماندهی. اسماعیل وفا یغمائی ..

 


بخش دوم. جدید.گارد جاویدان قورباغه ها و کارکرد سیاسی و تشکیلاتی و مختصات فرماندهی. اسماعیل وفا یغمائی ..

 بخش یکم.سمفونی قورباغه ها و چگونگی تبدیل انسان به قورباغه. اسماعیل وفا یغمائی

۲ نظر:

ناشناس گفت...

جناب شیر حالا درسته خودت سوراخ به سوراخ شدی ولی به دو دست بریده ابالفضل سوراخ دعا را گم نکن
قرار بود به رژیم و اخوند بزنیا نه به اعضا سابق شورا اسم خودتم میذاری الترناتیو و تنها نیروی انقلابی؟ به همون صحرای کربلاتان که فرخ نگهدار از تو الترناتیوتر است

ناشناس گفت...



دوستان: یک خبر عالی. یک سری از قربانیان رجوی در ایران علیه این فرقه خشن و تروریست دست به شکایت زده اند. این خبر خیلی عالی است. ما هم باید به صورت مستقل بسیج شویم و در این شکایت ثبت نام کنیم, البته بصورت مستقل. آقای دکتر محمدرضا روحانی هم میتوانند وکیل و نماینده ما باشند. قربانی شکنجه خیلی داریم از جمله آقای سیامک نادری, آقای رضا گوران, و ... و مخصوصا ان خانمی که این سنگدلان با زور و شکنجه روحی و جسمی رحم شان را بیرون کشیدند. بنظر من باید طلاقهای اجباری و قتلهای مشکوک را اضافه کنیم. بنظر من باید گروگان گیری را هم اضافه کنیم. برای مثال آقای سیامک نادری سالهای متمادی میخواست از این تشکیلات جهنمی بیرون بیاد ولی او را با زور و شکنجه و زندان نگه داشتند. البته این فرقه جهنمی همه چیز را بر عکس میگوید. مثلا با وقاحت و به دروغ میگویند که آقای سیامک نادری حقیقتگو و صادق را چندین بار اخراج کردند ولی خود او با اصرار و لجبازی میخواست که بماند. چه دروغها و تهمتهایی که بما نمیزنند.

ا. م.