دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ خرداد ۲۱, جمعه

موفقیت خجسته باد . امیر عزیز

 
 
امیر وفا پس از توفانها و گردبادها موفق شد فوق لیسانس خود را بگیرد و اماده شود که به دوران دیگری برای اخذ دکترا گام نهد و بعنوان کارشناس محیط زیست در خدمت مادر طبیعت که مادر همه ما هست، از دامان این مادر بر آمده وبه سوی او باز میگردیم در آید. درود بر فرزند نازنینم باد که رنجها و ناجوانمردیها او را در هم نشکست و امیر در سالهای اول خروج و پس از ناملایمات بسیار به دلیل سه زبانه بودن چند سالی به مترجمی برای پناهندگان پرداخت .در فواصل کار به سفرها پرداخت و سفری به برزیل و شناخت عظمت و نقش جنگل آمازون وشناخت ساکنان آن او را که به شدت به طبیعت عشق میورزید بر آن داشت که برای حفظ طبیعت به دانشگاه رود و در خدمت مادر زمین در آید وبه همت خود و فقط خود  راهی روشن را بر گزید. و نمونه ای اشد چون عموی جانباخته اش علی امیر کبیر یغمائی شاگرد ممتاز در رشته ریاضی و قهرمان توانمند کونگفو که در سال هزار و سیصد و شصت یک ابر دار پلیدان حاکم بر ایران کشیده شد و نا می از او ماند که بر امیر نهاده د برای او آرزوی شادی و موفقیت و سلامت دارم و آرزو میکنم در تمام عمر با راستی و شرف و صداقت و کوشش برای بهسازی طبیعت و جامعه همراه باشد در ضمن با توجه به اینکه یکسال قبل رهبران تاریخساز در رسانه هاشان گفتند که مدرک لیسانس او را وزارت اطلاعات!صادر کرده! و مرا به شک انداختند!!! با این خبر خیال من راحت شد که خبر نادرست بوده!! و البته رهبرانی که سمبل صداقت و شرف. و چیزهائی از این قبیل هستند احتمالادچار خطا شده و منظوری نداشته اند. اهورامزدا همه را هدایت کند البته باسفارش ام کلثوم وسیده النسا العالمین. آمین
ترجمه صفحه اول برای ابهام زدائی از راهبران دلسوز
مدرک تحصیلی
مدرک کارشناسی ارشد/ فوق لیسانس
با حوزه اصلی علم محیط زیست
امیر وفا
استکهلم ۱۰ ژوئن ۲۰۲۱
از طرف مدیر اصلی دانشگاه
ان بروبرگ
مدیر بخش مدارکتحصیلی
*۶۰ واحد آموزشی مطابق است با ۱ سال تحصیلات تمام وقت
برای خواندن عکسها روی آنها کلیک کنید

 
 
 

 


۱ نظر:

مسعودعالمزاده (ارسلان)/پاريس گفت...

۲۱ خرداد ۲۵۸۰ ايرانى ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس

با شادی از شنیدن پیروزی هم میهن عزیزم امیر و شادباش به او و پدر بزرگوارش.

مستقل از موضع گیری های چین و روسیه نسبت به میهن ما، این دو بنا به فرهنگ متفاوتی که دارند، یکسان عمل نمی کنند. استراتژی روسها همیشه زیرپاکشی حریفانش بوده و استراتژی چینی ها ساختن خودشان. در جریان جنگ تریاک، هفت یا هشت ملت اروپایی(انگلیس ،فرانسه،ایتالیا و ...)، آسیایی (روسیه) و حتا آمریکا ریختند سر چینی ها، لت و پار و تحقیرشان کردند. بعدها چینی ها با اینکه در مواردی امکانش را هم داشتند، بجای انتقام گرفتن، وقت و انرژی شان را صرف ساختن خودشان کردند و نتیجه را می بینید. روسها بر نیمی از دنیا سلطنت کمونیستی میکردند و تمام هم وغم شان ضربه زدن به کشورهای غربی بود.روسها با مخ خوردند زمین. امپراتوری شان از هم پاشید و امروز توی این کشور به این گندگی، تنها مسکو برق و جلایی داره. خارج از مسکو جهان سوم بیشتر نیست. من ندیدم جایی جنسی بفروشند که روش نوشته باشه "ساخت روسیه".

دید نکبت سیاسی جهان وطنی روسی [ د نــیــا ا ر ث پــد ر مــن اســت ] و کینه و نفرت ناشی از آن و تئوری های کشک برآمده از آن مال نسل مابود. این به تن خیلی ها چسبیده و بیرون برو هم نیست مگر اینکه با تاسف ... با جان بدر رود. این کجا و [ مــن د ر خــد مــت مــا د ر طــبــیــعــت ا م ] کجا !

دیرزمانی است که ننگم میاد به این دارودسته پست فطرت حرفی بزنم. اینها کارشان "سرمایه گذاری روی منفی" است. از دید بیرونی و اجتماعی انداختن "بقیه" است برای اینکه تنها خودشن بمانند به خیال اینکه دروقت موعود اینها میشوند تنها آلترناتیو و "سیب رسیده" (یا گندیده) صاف میفته تو بغلشون. چه جوک بی مزه ای !

از دید درونی و فردی هم باز اینها میروند روی "حذف نقاط منفی فرد" تا انسان طراز مکتب درست کنند. روانشناسی تخصص من نیست، اما اینرا میدانم که از دید روانشناسان تربیتی این کار مذموم است و فرد را در گیروپیچ های روانی بدتری میاندازد. بجای حذف نقاط منفی، باید با آموزش نقاط مثبت فرد را برکشید.

این راهی است که امیر که از نسل بعد از ماست برگزید و نتیجه اش را دیدیم.

با آرزوی شادمانی برای امیر، خانواده و پدر محترمش ، آن دو دسته گل نازنین. و نیز به امید برکشیده شدن به دکترا و فوق دکترا، استادی دانشگاه، پژوهش و تعالی هرچه بالاتر.