دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۰ شهریور ۲۶, جمعه

درسهائی از اسلام شناسی. میتوان اندیشید دز قزن بیست و یکم و در حکومت اسلامی طالبان


 

۱ نظر:

مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس گفت...

۲۸ شهریور ۲۵۸۰ ايرانى ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۱ مسعودعالمزاده (ارسلان) پاريس

همه به قدرت می رسند، چهل پنجاه سالی به ضرب سرنیزه و سرکوب در قدرت میمونند، کفگیرشون به ته دیگ میخوره و با مخ میخورند زمین. از جمله همین جمبوری اسلامی که فزرتش داره قمصور میشه.
طالبان هنوز نرسیده، چراغشون به پت پت افتاده و ماشین شون ریپ میزنه. تو پاریس اعلامیه دست نویس رو درودیوار چسبونده ن که آی مردم دنیا به حکومت جدید افغانستان کمک کنید.

پیش خودتون بمونه، به کسی نگین. تمام این نکبتی که خاورمیانه رو گرفته، فرآورده ی جنبی نکبت بهمن * است و بس. تو جوانیها که تو ایران بودم، کلاس آلمانی میرفتم. استاد کلاس خانمی آلمانی بود که طنز جالبی داشت : " ما آلمانیها شماره یک دنیاییم. دلیلش هم اینکه با هیتلر گندی زدیم که تا حالا کسی رو دستش بلند نشده.کافیه بیفتیم رو خط درست."

آینده ما هم بسیار درخشانه. سال ۵۷ ما بانی ریزش بهمنی از نکبت و نجاست بر خاورمیانه و دنیا بودیم که حالا حالا ها وقت لازمه تا جمعش کنیم.

* توضیح جنبی : البته مراد از نکبت بهمن، آن چیزی است که برخی شوت زادگان والامقام، بزرگ ماله کشان ماستمال آستان بهش میگن انقلاب شکوهمند. هنوز هم تو نشئه و خماری این اند که گویا خمینی انقلاب را دزدید !