دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ خرداد ۸, یکشنبه

این برخاستن محک خوردن ما نیز هست


 

۱ نظر:

محمود گفت...

درود اسماعیل،

بزرگترین مشکل ما این است که آن چیزی که اسمش را اپوزیسیون و "سلیبریتی" های "اپوزیسیون"ی گذاشته ایم، چیزی نیست جز کاسبی مشتی آدم درگل مانده و بی بته در خارج که سرنوشت مردم ایران را دستمایه کاسبی و پروژه بگیری خود کرده اند. تنها اثر این کار کثیف به انحراف بردن جنبش های اجتماعی مردم ایران است.
کسی که به جای مایه گذاری و پرداخت از جیب خودش(کاری که نسل ما کرد)، تحت نام مبارزه به دنبال حل مسائل اقتصادی و روانی خودش است، تنها خاک در چشم مردم جنبش های اجتماعی می پاشد.
نسل ما در ابتدا با جان و همه چیز خود و تک و توک باقیمانده آن هم چند دهه از عمر خود را بی چشم داشت در طبق اخلاص گذاشت.
امروز جز گرد فراموشی چیزی از آن نمانده. این روند بصورت آگاهانه و با رذالت و صرف هزینه انجام شد. چرا؟ چون تمام دنیا از حضور عنصر مسئول و ترقیخواه و پیشرفت جامعه و مردم ایران، بیزارند و برخلاف منافعشان است.
ببینید، ببینید، خوب ببینید: وقتی بخواهند قهرمان و مقاومت بسازند، با میلیاردها دلار پشتوانه مالی، سیاسی، تبلیغاتی چطور از یک دلقک، قهرمان هالیوودی میسازند؟! مثل اینکه مال ما خار داشت :)
هیچ ملتی به اندازه مردم ایران برای خواسته های اجتماعی-سیاسی خود هزینه نداده و هیچ ملتی نیز به اندازه مردم ایران غریب و بی پناه نبوده :(
وقتی در کوبا یا بلاروس یا ونزوئلا و یا هر جایی که مطابق میل تعادل جهانی نباشدو گوزی در برود،(بخصوص اگر اکراین 2014 باشد حتی با گذاشتن توالت صحرایی در میدان "انقلاب گوجه فرنگی") دهها دوربین صدا و بوی آن را ضبط و صدها بار آن را بازگو میکنند ولی وقتی دهها و صدها برابر آن در ایران باشد، گویا اتفاقی نیفتاده. گویا همه دنیا نفعش در بدبختی و نابسامانی مردم و میهن ماست.
چرا این خواب را برای ما دیده اند. ایران و تمدن ایران و پشتوانه فرهنگی آن اینقدر برایشان خطرناک است؟!
لطفا مفتخرهایی هم که شکم و زیرشکمشان مهمترین پدیده زندگی شان است، ضر مفت نزنند. چون چشمایم را می بندم و دهانم را باز.