دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ تیر ۶, دوشنبه

ما گلهای خندانیم با درودی به روان شاعر میهن پرست عباس یمینی شریف و الهام از شعر ما گلهای خندانیم. شعری ساده برای بچه های ریش سفید بهمن پنجاه و هفت اسماعیل وفا یغمائی

 
ما گلهای خندانیم
با درودی به روان شاعر میهن پرست عباس یمینی شریف و الهام از شعر ما گلهای خندانیم. شعری ساده برای بچه های ریش سفید بهمن پنجاه و هفت
اسماعیل وفا یغمائی

ما گلهای خندانیم
فرزندان ایرانیم

یک عده توی ایران
یک عده دور از آنیم
جمعی اصول گرائیم
یا اصلاح را قربانیم!
نمیدانیم گاهی ما


به چه چیز آویزانیم
بیزار از خان و شاهیم
خودآقا بالا خانیم
جمعی از ما بی دینیم
یک عده قرآن خوانیم
جمعی از ما نو اندیش
خوشحالیم و خندانیم
ما بچه هائی خوبیم
با هوش و تاریخ خوانیم
یک عده چپ رو هستیم
اما به راست میرانیم
یک عده غرق ظلمت
اما ماه تابانیم
یک عده اندر کسوف
خورشید نور افشانیم
برخی مانند یک شیر
ده بیس ساله پنهانیم
یک عده اندر غربت
سی چل ساله ویلانیم
غافل! که پیر و پاتال
رو سوی گورستانیم
جمعی آلترناتیویم
پیروز بی گمانیم
برخی ا پو زی سی یون
در پهنه ی میدانیم
جمعی میان صد حزب
گیجیم و سر گردانیم
معتاد حرف وبحث ایم
صحبت را آبونمانیم
عاشق به قهوه خوردن
در کافه ها ویلانیم
با مهر و با محبت
پشت هم میخارانیم
در داخل هر کشکی
مانند بادمجانیم
در عرصه ی سیاست
کارکشته بازرگانیم
هر بحث و فحصی باشد
ما بررین برهانیم
ما رای خود را تا بیخ
بر هر کس می تپانیم
در عین بی سوادی
افلاطون دورانیم
دور از هر واقعیت
ما پیرو آرمانیم
ظاهرا دموکراتیم
سکولاریزم نشانیم
اما نزد مخالف
ما گزمه و آژانیم
بر کله اش با باتوم
حرف خود میکوبانیم
طرفدار فقرا
اگر چه خود اعیانیم
شکر خدا که ما ها
دارای آب و نانیم
دور از ایران ویران
صدها شکر آبادانیم
فارغ ز وضع ملت
دانایان نادانیم
ما ها از هر جنس و نوع
از هم گر گریزانیم
اما در اصل و ریشه
با هم ما هم پیمانیم
ضد شاه ایم اما خود
مجموع صد سلطانیم
تاج او را اما ما
مختص خود میدانیم
با من من من فقط من
آواز خود میخوانیم
با هر مسلک قدرت را
پویانیم و جویانیم
گرویران باشی ایران
گر بریان باشی ایران
باید از ما تحفه ها
بس شادان باشی ایران

۸ نظر:

ناشناس گفت...

بله اسمال خان، اين شعر شما بسيار عاليست اما همانطور كه نشريه رهيافته به درستي اشاره كرده بود كافي نيست. در نتيجه برو بزرگترت رو بيار.

esmail گفت...

با شما چه باید گفت جز هیچ!

مسعودعالمزاده پاريس گفت...

۶ تیر ۲۵۸۱ شاهنشاهی ۲۷ ژوئن ۲۰۲۲ مسعود عالمزاده پاريس

جناب ... برادر ... ناشناش ناشناس خیلی خیلی ناشناس.

تو انقدر مهمی که حتا اسم مستعار هم نداری. این برو بزرگ ترت رو بیار ... از اون اصطلاحات خیالی اون مردک دریوزه مسعودک رجوی است با این خیال که همه .. مامور ... کسی اند و این میگه برو اونی که جیره ات رو میده وردار بیار تا ما تلکه اش کنیم. این رجوی انقدر بی عرضه و بی وجوده، انقدر کلاهش بی پشمه که بچه اش هم ازش حرف شنوی نداره. تنها چیزی که براش مونده چارتا بچه لاتی مثه توست که انقده بی خایه و بی وجودی که حتا اسمت که هیچ اسم مستعار هم برای خودت نمیذاری. آخه اروای اون ننه ات تو ابقده مهمی که هویتت نباید برملا بشه. به این میگن ... عقده خود بزرگ بینی... یک آدم بی وجود بی خایه.
زنهای شریف میهن ما دارند روسری و چادر رو می اندازند دور. تا دلت بخواد هست. وردار سرت کن مخفی بمونی.

این فحش و لیچارها رو که به فارسی ترجمه کنیم میشه این : ... اسماعیل جون نوکرتیم. آبروی نداشته مون هزاربار رفته. انقده دروغ گفتیم که وقتی چیزی میگیم همه می فهمند که دقیقا خلافش درسته. اگه تو بیایی میشی گلابی که بوی این نجاستی که هستیم رو کمی بپوشونه. اوهو اوهو اوهو.... نوکرتیم اسماعیل..

هفته پیش یکی کامنت گذاشته بود تو سایت افکار ممنوعه در دفاع از اسلام که ... هانری کوربن فرانسوی اسلام آورده... نوشتم که اگه هانری کوربن فرانسوی اسلام آورده دلیل حقانیت اسلام نیست، دلیل خریت هانری کوربن فرانسوی است...
ابله. اگه گاندی و نهرو و نلسون ماندلا هم بیان تو دارودسته ی رجوی، این رجوی نیست که وجهه دار میشه، اونان که بی آبرو میشن.

شوتی ! بماند که اصلا خدایی نیست. اما تو این دارودسته پست فطرت رجوی پست فطرت خداتون با رژیم یکیه. دین تون یکیه. پیغمبرتون یکیه. مذهب شیعه اثناحشری تون یکیه. امامهاتون یکیه. هپروت امام زمان تون یکیه. در زمان شاهنشاه آریامهر که شما جنگ چیریکی میکردین بالای ۹۰ درصد از کادرها، اعضا و شههههههههداتون مقلد خمینی بودند، تز سیاسی تون که ولایت فقیه باشه هم با رژیم یکیه. دعواتون سر چیه ؟ پس یه باره بگو بیایین برین کشته بشین تا ما ولی فقیه عوض کنیم. خامنه ای ولی وقیحه، رجوی ولی فقیهه !
بقول مشهدی ها ... برو رد کارت یره !

مردم تو ایران با جهره میان تو خیابون میگن مرگ بر خامنه ای. تو بی وجود پشمک دوزاری برای یک چرت نوشتن جنم اش رو نداری یه اسم مستعار برای تن لش ات بذاری. الحق والانصاف که از سلاله ی رجوی هستی رهبرسوراخ موشی.
در ضمن این دوزاری هم که گفتم دوزاری جمهوری اسلامیه نه دوزاری زمان اعلیحضرت همایون شاهنشاه آریامهر بزرگ ارتشتاران که با دوتا دوزاری میشد یه نون سنگک خرید.

خودت و دارودسته ات و اون رهبر دوزاری ات همه تون به .... نوک پیکان تکامل ام !

غریبه اشنا گفت...

آقا من فکر میکنم آقای یغمائی باید به عمه شما مراجعه بکنه البته امید دارم اون عمهه خیلی بزرگ نباشه و به درد همصدائی و همایش باشه و اونجا جماب یغمائی بتونه رهیافته بشه وبه عمه سرکار چیزهائی رو در بین بگذاره و به نوائی برسه

م. ترکمن گفت...

بسیار ساده و روشن وضع این گروهای وارفته رو نشون دادین این پیام اقای پهلوی خیلی روشن کرد که اینا هنوز مثل سال پنجاه و هفت دارن داد میزنن مرک بر شاه خاک تو سر نفهمشون واقعا مملکتو شیخ زد و نابودش کرده هنوز این دارن دادمیزنن مرگ بر شاه

محسن از اردبیل گفت...

بخدا شلغم به این بیغریتهائی که در حالی مردم ایران دارند از دست اخوند درد میکشند و اینها با اخوندا دارن علیه شاهزاده زوزه میکشن شرف داره اینا تخم همون بیشرفهای سال 57 هستن که مملکت را دادن دست ملا و هنوزم دست بر نمیدارن لعنت به این بیشرفا

ناشناس گفت...

خودت چی شاعر نشستی بجای حرف حساب زرت و زرت بقول یکی از شعرهات شعر میبافی مطمئن باش پیروزی مجاهدین حتمی است و تواگه زنده باشی باید تو همین خارجه بمونی یک کمی فکر بکن من قبلا مخلصت بودم حالا از تو خندم میگیره
فرزاد

مسعودعالمزاده پاريس گفت...

۸ تیر ۲۵۸۱ شاهنشاهی ۲۹ ژوئن ۲۰۲۲ مسعود عالمزاده پاريس

البته که پیروزی مجاهدین حتمی است. خالی بندی که نیست ................
راستی طول کشیدن این رژیم با وجود تمام خساراتی که به ایران و ایرانی زد دو تا خدمت تاریخی به میهن ما کرد.
نخست اینکه چشم مردم را به روی این نکبت اسلام بازکرد هزاربار بیش از کسروی وهدایت و شجاع الدین شفا و مسکوب. مردم به درک عینی رسیدند.
دوم اینکه دست بیشتر شیاد ها بازشد. دوره ی شیادی هم به سر رسید. دوره ی اسلام فروشی، جامعه بی طبقه توحیدی فروشی، مزخرفاتی از قبیل نوک پیکان تکامل، انقلاب، توحید، امامت، سیرورت به سمت الله، تز فاشیستی مریدومرادی، حسین سرور آزادگان، علی همای رحمت، امام زمان، ضامن آهو، قدم گاه، امامزاده، نذر، سفره ی ابوالفضل، آش نذری، عطر دارچین روی شله زرد و مزخرفاتی از این دست. نه اینکه اینها مرده، نه هنوزهست و باز هم باقی خواهد ماند. اما از جلوی صحنه داره میره پشت صحنه، بعد هم تبدیل میشه به گوشه ای از فرهنگ مردمی با تاثیری کم و بیش حدود پنج درصد.
فرق ایران با کشورهای عربی (بجز تونس) اینجاست که در ایران انتقال این خزعبلات از یک نسل به نسل بعدی درحال افوله. تو کشورهای عربی برعکسه.
حالا بدبخت اونایی اند که اینها به تن شون چسبیده و میخوان ولو به بهای احمق نگاهداشتن و مسموم کردن ذهن مردم از آخرین بارقه های این ارتجاع حداکثر بهره رو ببرند تا بپرند رو اسب قدرت و بعد حاجی حاجی مکه.
مردم اسم مجاهدین رو می شنوند استفراغ می کنند. اینها به هیچ جا نخواهند رسید.