دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ آبان ۲۴, سه‌شنبه

گر ماه و خورشید روسری داشتند. شعر و اجرا اسماعیل وفا یغمائی. 31 اکتبر2022 میلادی به زنان دلاور ایران که علیه چهارده قرن نکبت و ذلت و چهارصد سال مسمومیت مذهبی آخوندی و چهل و سه سال جنایت و غارت ملایان حاکم برخاسته اند

 

۱ نظر:

مسعودعالمزاده پاريس گفت...

💚 هم اسلام
🤍 هم قرآن
❤️ هردو فدای ایران !

۱۰ آبان ۲۵۸۱ شاهنشاهی ۱ نوامبر ۲۰۲۲ مسعود عالمزاده پاريس


عجب شعر زیبایی. .. مهر تابان ... ! ! ! بی لچک ؟
این نسل امروز شده مثل فنری فولادی که با سی سال انرژی جمع شده پریده روی صورت رژیم.
همه این رژیم رو ول کردند حتا حزب الله وحماص. حوزه گازی ای هست در دریا مجاور اسراییل و لبنان که هردو ادعایش را دارند. هفته پیش با پادرمیانی اروپایی ها قرار بر این شد که این حوزه گازی هرچه زودتر به استخراج برسه، به اروپا تحویل داده بشه و درآمدش هم تقسیم بشه بین اسراییل و لبنان ورشکسته. حزب الله هم با این کار توافق کرده و از هفته پیش عملیات نظامی حماص، جهاد اسلامی و حزب الله علیه اسراییل به حالت تعویق افتاده. این رژیم ابله و خامنه ای ابله میلیارد میلیارد دلار تو حلقوم لبنانی ها ریختند، شهر های لبنان رو به رایگان بازسازی کردند. با این پول زنهای لبنانی مایو دوتکه خریدند رفتند کنار دریا آب تنی ! برای خانواده ی شههههههدای حزب اللهی یکی یک خانه شیک اهدا کردند. فکر میکردند که با این کارها روزمبادا از این اهرم استفاده می کنند تا اسراییل را زیر فشار بذارن. حالا که کفگیرشون خورده ته دیگ، حزب الله داره از اسراییل پول میگیره.
خود حسن نصرالله چندین بار گفته بوده که ... تا جمهوری اسلامی پول داره، ما هم پول داریم....
قربون بند کیفت ام، تا پول داری رفیقت ام. این از ارتجاع غالب.
ارتجاع مغلوب هم رفت سرمایه گذاری کرد روی گنشر و رییس سابق فلان و بهمان.

جمله جالبی هست از جمال الدین اسدآبادی که تمام عمرش را گذاشت از دربار عثمانی رفت دربار مصر، رفت پیش فراماسون ها، اینور اونور. آخرش گفت (نقل به مضمون) .... کاش این بذری را که شوره زار دربار ها کاشتم، در زمین حاصل خیز ملت می کاشتم ...
... حکایت آن داستانی است که ما در کتابهای درسی مان داشتیم ... بلدرچین و برزگر ....
زنده باد این نسل رشید امروز ایران که زد تو پوز ارتجاع غالب و مغلوب که دردشون اعمال حاکمیت است نه با محتوا (مشارکت مردم) که با شکل (لچک) است.
باید به اینها گفت ... جماعت ارتجاع غالب و مغلوب، محتوا که ندارین، مرده شوی شکل تون رو ببره !

هدف اینها نه همیاری با مردم، بلکه تحمیل با ابزار تحمیق، تهمت، افترا و بی شرفی است. اینها هر دو خودشان را نه خدمتگزار مردم، که آقابالاسر مردم میدونن. ارواح پدر هر دوتاشون که یکی بیشتر نیست : خمینی. این ... خصلت ریزی و مبارزه با فردیت ... ارتجاع مغلوب دقیقا از تفکرات پوسیده ی خمینی میاد که اون بهش میگه ... نفسانیات ...
فرق انقلاب فرانسه با نکبت اکتبر دو میلیمتر بیشتر نبود : آزادی، برابری ... یا ... برابری، آزادی ...
یعنی تو نکبت اکتبر گفتند ما اول ایجاد برابری می کنیم بعد به آزادی میرسیم. فرانسوی ها گفتند : اول آزادی.
همین و بس.
حواستون رو جمع کنین. هرجا دیدین دارند میگن بین جامعه و فرد، این جامعه است که برتری داره، بدونین کار به کجا خواهد کشید. دموکراسی یعنی فرد، یعنی شهروند. یعنی کسی نتونه بگه ... بخاطر حفظ تقوا تو باید لچک سرت کنی...
اگه یادتون بیاد محور نکبت بهمن و نقطه اشتراک چپ های وطنی با خمینی هم تو همین جا بود که این سیستم تمرکزگرا، اقتدارگرا، ...عدل... که جزو شعارهای شیعه هست، با برابر طلبی کمونیستی جور در میامد. کمونیسم و اسلام بر سر آزادی مسئله دارند. رجوی با همین خردکردن فردیت بود که بزرگترین تشکل سیاسی ایران و خاورمینه را نابود کرد و این خرد کردن فردیت دقیقا بر مبنای تفکر پوسیده ی خمینی بود : نفسانیات که به کرات و مرات مرتجعین دیگری هم چون مولوی توی بوق کردند.
حواستون رو جمع کنین، اینجا اونجا دارن دوباره بنام دفاع از حق جمع و مبارزه با لیبرالیسم به بهانه ی دموکراسی، زمینه سازی می کنند برای یک فاشیسم دیگه پس از این رژیم.

اول شهروند، اول فرد، اول آزادی. این فرد فرد مردم هستند که باید تصمیم بگیرند کجا حق جمع باید مورد به مورد برتری پیدا کنه، آنهم بطور موضعی و قطره چکانی. نه اینکه کسی مثل هیتلر، استالین، مائو، خمینی، خامنه ای یا یک خرکله دیگه بنام دفاع از حق جمع رهبری فردی درست کنه. ما رهبر نمی خواهیم. رهبر خود مردم اند، نیاز به آقا بالاسر هم ندارند. فرمانده، رهبر، آقابالاسر خود مردم اند. همین دختر های شاگرد مدرسه ای، همین دانشجوها، همین کارمند پشت باجه و سپور تو خیابون و استاد دانشگاه. قانون، آری، اما قانونی که شهروند ... آزاد ... تعیین کرده نه اینکه از اون بالابالاها یه خرکله کبیر بنام رهبر تعیین کرده. دموکراسی رهبر نداره. فاشیسم رهبر داره.

اول آزادی، دوم آزادی، سوم آزادی.

آزادی، آزادی، آزادی !

نه خدا، نه آقا بالاسر !