دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ آذر ۲۵, جمعه

شاه و شیخ


 

۳ نظر:

ناشناس گفت...

الاغ اگه با رهبر و سازمان سابقت مشکل داری غلط میکنی به کسانی که تو ایران این شعار رو میدن توهین کنی. مردیکه الاغ به نظر میاد در ضدیتت با رهبر سابقت به درجه خرفتی رسیدی

مسعودعالمزاده پاريس گفت...

💚 زن
🤍 زندگی
❤️ آزادی

۲۹ آذر۲۵۸۱ شاهنشاهی ۲۰ دسامبر ۲۰۲۲ مسعود عالمزاده پاريس

فردک ناشناس ناشناس ناشناس. ارواح عمه ات تو انقدر مهمی که حتا اسم مستعار هم نداری و بدلایل امنیتی اون هم نباید مشخص بشه. بباور من آقای اسماعیل یغمایی این دو خط کرسی شعر تورو چاپ کرده که بگه شما ها همه تون با هم هیچ این، تو یکی که جزو قاذوراتی.
آقای یغمایی خودش بوکسور بوده و نیازی به من نداره برای دفاع از خودش.
اما ... مردک الدنگ بی طبقه توحیدی، وقتی تو به یک هم میهن شریف و مبارز من توهین میکنی، به من برمیخوره و وظیفه ی خودم میدونم که لنگم رو یه وری کنم و سرتاپای خودت و اون روابط تشکیلاتی کشکی لاتی ات رو رنگی کنم.
آخه این دین نکبت ات که به یه گوز بنده تمام سرمایه ای است که براتون باقی مونده. این رو سروته اش رو زدند. مجید رهنورد پیش از جاودانه شدن رک گفت که نه به قرآن باور داره نه به اسلام.
تو زمینه ایدئولوژیک. این ایدئولوژی تون که ملغمه ای بود از اسلام و مارکسیسم (و شاه یعنی اعلیحضرت همایون شاهنشاه آریامهر بزرگ ارتشتاران حق داشت) پنبه هردوتاش رو که زدند. از کوبا، ویتنام و نیکاراگوئه که آخری هاش باشند، ویتنام شده شریک اصلی امپریالیسم یانکی در خاور دور. نیکاراگوئه ی دانیل ارتگای جنایتکار داره ماتحت خامنه ای رو لیس میزنه. کوبا رو هم کسی تحویل نمیگیره. سرمایه داری چین که از امپریالیسم آمریکا هم بدتره. از این چپ افراطی با ملغمه اسلام ناب کشک توحیدی چی باقی مونده ؟
لیبرالیسم و سرمایه داری که پیف پیف. میدونی چرا ؟ چون تو این سرمایه داری کثیف باید کار کنی و شما کون گشادها فقط اهل ارد دادنین، بخورین و بخوابین و دستور بدین. نمره ی فارسی و دستور با همه. نمره فارسی تون صفره اما دستورتون خوبه ؟ این از سرمایه داری
پنبه کمونیسم رو هم که زدند. چی برای گفتن دارین ؟ هیچی ! مطلقا هیچی !

تو استراتژی هم که جنگ چریکی تو همه جای دنیا پوزه اش به خاک مالیده شد.
رهبری پیزوری تون هم که از تو سوراخ موش داره جیرجیر میکنه.
حالا چارنفر ساده ی شیرین مغز رو گیر بیارین که بگه شاه و خامنه ای یکیه. این که نشد مردم. ما با این دارودسته بودیم، اسمش رو می شنویم بالا میاریم، بقیه که جای خود.
طرح تا درواقع کلک شما اینه که با کمک تتمه ی این آخوندای پفیوز و حزب اللهی ها و پس مانده ی بسیجی ها بپرین رو اسب قدرت و بعد حاجی حاجی مکه. ارواح ننه تون که گذاشتیم. شما نامردها دارین از پشت خنجر میزنین که این جنبش شکست بخوره تا بتونین بگین ... دیدین که تنها ما آلترناتیوین.
مردم از این دین نکبت، از این شیعه اثنا حشری، از امام حسین، از مهدی ته چاه، از چپ افراطی، از کمونیسم و از تشکیلاتهای مافیایی گذر کرده ن. شما که ملغمه ی همه اینهایین.

گه بزنن به اون ایدئولوژی و اون استراتژ و اون رهبری پیزوری ات.

بقول یک صرب المثل انگلیسی :
Take mud, you are heavier
یعنی گل بگیر، سنگین تری !

ناشناس گفت...

اولا - یکی از شعارها میگه مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر
این شعار هم شاه و هم شیخ رو ستمگر میدونه و هر دو رو نفی میکنه. هیچ مقایسه ایی بین هر دو نیست و فقط هر دو رو ستمگر میدونه. اگر شما یکی از این دو رو ستمگر نمیدونید اعلام کنید.
دوما - چون شما به کسانی که این شعار رو میدن توهین کردید منم به نوبه خود با استفاده از لغت بکار برده از طرف شما خود شما را مورد خطاب قرار دادم.
سوما - فردک وراجی در جواب کامنت من زر و زری کرده که من باز هم با استفاده از لغات این فردک جوابش را نوشتم اما شما از درج آن خوداری کردید. شما یا در نظرات را ببندید و یا برای همه باز بزارید و یا اعلام کنید که نظراتی که از شما تعریف و تمجید میکنند قابل درج است.