دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ بهمن ۸, شنبه

رتجاع سرخ و سیاه، از جمهوری اسلامی تا گروه‌های۵۷،

 

 بیانیه مشترک سی نهاد پادشاهی‌خواه در اعلام وکالت به شاهزاده رضا پهلوی‎‎

  •  

۲ نظر:

ناشناس گفت...

جناب یغمایی عزیز
ارتجاع سرخ و سیاه متاسفانه ادامه دارد البته با کمی پر چاشنی تر. مجاهدین مسعود مریم، رژیم ج اسلامی، جریان چپ از نوع مبتذل آن، اصلاح طلب ها و تجزیه طلب ها و چند فرد کوتوله تازه به دوران رسیده که تا چند یال پیش پادوی خاتمی بودند و یا به ایران رفت و آمد می کردند یک طرف و اکثریت مردم و شاهزاده رضا پهلوی هم یک طرف.

مصطفی

ناشناس گفت...

«در تمام ۴۳ سال گذشته تأکید کردم که تنها هدفم رساندن ایران به نقطه‌ای است که مردم ایران در انتخاباتی آزاد و منصفانه بتوانند در مورد آینده خود تصمیم‌گیری کنند. از نگاه من رهبری این جنبش را من به تنهایی نخواهم داشت و با کمک دیگرانی خواهد بود که هر یک نقش خودمان را داریم و به دنبال جلب حمایت و همراهی جامعه جهانی هستیم تا بالاخره این رژیم را به زانو درآوریم. شاید اعتصابات سراسری سریع‌ترین راه برای فلج کردن رژیم و سوق دادن آن به سمت نابودی باشد.

من همواره دست‌ خود را برای همکاری با هر ایرانی دموکراسی‌خواه فارغ از گرایش سیاسی، چه چپ باشند چه راست یا میانه دراز کرده‌ام. در این لحظه ما باید با یک صدای متحد صحبت کنیم که درخواست اصلی و اساسی هموطنان‌مان در داخل ایران است. از فعال سیاسی گرفته تا طیف‌های دیگر و این دقیقاً همان کاری است که در این مرحله من انجام می‌دهم.»

نسخه کامل گفتگویم با شبکه خبری Skynews بریتانیا

زیرنویس فارسی از رسانه یونیکا

متن ترجمه فارسی در کیهان لندن:

https://kayhan.london/?p=311052

#مهسا_امینی
#ایران_را_پس_میگیریم

@OfficialRezaPahlavi