دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۱ بهمن ۱۸, سه‌شنبه

چرا شعار مرک بر ستمگر و مخالفت با شاهزاده رضا پهلوی. اسماعیل وفا یغمائی ششم فوریه2023 چگونه مقایسه شاه و ولایت فقیه از بار ستمگری شیخ کم میکند و شاهی راکه چهل و سه سالست ایران و سپس جهان را ترک کرده خطر و دشمن قلمداد میکنند تا کانامه تلاش خود و همگامی با خمینی را در بر امدن حکومت سراسر ستم ولایت فقیه و نیز نقش مثبت شاهزاده رضا پهلوی را بپوشانند

 

۴ نظر:

ناشناس گفت...

اسماعیل گل من هیچ مشکلی با سلطنت برای ایران ندارم. سلطنت در تاریخ ما با سلطنت در اروپا یکی نیست و نباید این دو تاریخ را با هم سنجید و از یکی برای دیگری نسخه پیچید. مشکل من با مشکلات روحی رضا جان است.
اگر مردی در هجده سالگیش با این واقعه روبرو شود که پدرش را با خفت و فحش و فضیحت از خانه اش همراه زن و بچه هایش بیرون کرده اند و در خانواده اش دو نفر از فرزندان خودکشی کنند و یکی، یعنی فرحناز، در وضعیتی از ناسلامتی روحی باشد که هرگز او را در انظار عمومی ظاهر نکنند، آیا آن مرد تمام عمر درگیر اثرات این شرایط هولناک نخواهد بود؟ آیا او شایستگی روحی رسیدن به فرمانداری یک قصبه را هم خواهد داشت؟ آیا او از مردمی که پدرش و خانواده اش را بیرون کردند انتقام نخواهد گرفت؟
این شخص به خاطر خاطرات دردناکش ده سال بود سر خاک پدر نمیرفت و سال گذشته مادرش او را به سر خاک پدر برد. آیا اینها حاکی از آشفتگی های روانی شخص نیستند؟
مادر بزرگش را شهرداری دفن کرد و از خانواده حاضر نبودند. این خانواده جا دارد تمام عمر به التیام زخمهای خود مشغول باشند. فکر میکنم شهبانو برای رسیدن به قدرت و اداره امور توانائی روحی خیلی بهتری داشته باشند
زنده باشی
هاشم

ناشناس گفت...

درود بر مورخ و شاعر ارجمند
دارم به این نتیجه می رسم که بعضی ها سنگ شده اند. در گذشته گیر کرده اند. فکر می‌کنند که خیلی مرد هستند چون روی به اصطلاح آرمان خود پا سفت کرده اند. دریغا که آن گمراهی بود و دستاوردی درد و خون و تیرگی بود. گیریم این سازمان ها و حزب ها جای خامنه ای بنشینند، اول قدم آنها فدرالی و تجزیه ایران می شود و احتمالن جنگ داخلی، جداشدن جزایر ایرانی و تحویل آنها به امارات و خط خوردن خلیج ایرانی پارس از روی نقشه وبعد هم به گاری بستن مردم به شکل نوین اسلامی که مدتی هست که از ترسشون دیگر آن را جمهوری دموکراتیک اسلامی نمی نویسند ولی در عمل به آن عمل می کنند. چپ های اصلاح طلب هم چیزی شبیه به همین تفاله های بازمانده از افکار بازرگان و شریعتی و طالقانی و کیانوری و طبری و حنیف نژاد و یزدی و روزبه ......و بقیه هستند که نتیجه تلف کردن عمرشون بدبخت کردن خودشون و مردم و ویران کردن کشور بود و هنوز هم دست بردار نیستند. لعنت بر خودشون و کسی که پن بعد با این وطنفروش ها همکاری کند.

ناشناس گفت...

آقا هاشم محترم
به عقیده من در حال حاضر برای گذار از علی خامنه ای و رژیمش، انتخاب شاهزاده کار درستیه. بعد از سقوط نظام، اگر قرعه به مشروطه سلطنتی بیفته، که او در سیاست دخالت نخواهد داشت که به احتمال زیاد با روحیاتی که از او خبر داریم ، در امورات دیگر دخالت نخواهد کرد و کار به کاردانان سپرده میشه.
محمد حسن

ناشناس گفت...

جناب يغمايى گرامى اينها مساله شان شعار مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر نيست. مسأله اينها اينست كه چرا رضا پهلوى بالا آمده. آقاى رجوى تمام بلاها سرا سازمان آورد. از طلاق هاى دسته جمعى گرفته و و و…كه معبدا انتقاد بشه و از نفر يك سازمان بيفته پاين. حالا شما فكر ميكنيد اين بابا قبول بكنه كه تو جامعه مطرح نيست و مثلًا رضا پهلوى مطرح است. اين شعار فقط بخاطر حسادت از رضا پهلوى است. حالا آقاى رضا پهلوى هزار بار قسم به خوره كه آقا من سلطنت نمى خواهم