دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۲ اردیبهشت ۳۰, شنبه

پیام ویدئویی شاهزاده رضا پهلوی در پی ستانده شدن جانِ سه تن از جوانان برومند میهن به دست اهریمن اعظم و مزدورانش در پرونده ساختگی موسوم به خانه اصفهان. شاهزاده رضا پهلوی همراه با این پیام ویدئویی متنی را نیز منتشر نمودند که در این ویدئوکست خواهید دید.

 

۱ نظر:

مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) گفت...

💚 زن
🤍 زندگی
❤️ آزادی

۳۱ اردیبهشت ۲۵۸۲ شاهنشاهی ایرانی ۲۱ مه ۲۰۲۳ مسعود عالمزاده (شیعه ی سابق و کافر به اسلام) پاريس

دلیل اعدام این سه جاودانه نه در اصفهان، نه در ایران که در سوریه است.

رژیم خامنه ای تنها آدم کش و بچه کش نیست، رژیمی است تشکیل شده از یک مشت ابله. این جماعت یابو با کون لیسی از پوتین و سرمایه گذاری روی سوریه فکر میکردند به جایی خواهند رسید. دسته دسته جوانهای ساده لوح رو فرستادند سوریه بنام دفاع از حرم چه مدونم کی. پوتین و بشاراسد تادسته از خامنه ای استفاده کردند، مثه سنگ استنجا و کهنه ی بی نمازی انداختندشون بیرون. اسد رفت تو لیگ عرب . با این همه دریوزگی ای که کردند، با میلیارد میلیارد دلاری که پول تو اونجا ریختند، از هفته ی پیش تو سوریه پرچم ننگین رژیم رو از همه جا پایین کشیدند.
برای به فراموشی بردن این افتضاح پیش دارودسته ی خودشان دارند فیل هوا می کنند.
برای همین هم هست که ما باید هم عرض محکوم کردن این جنایت، این ننگ رو صدبار به رخ رژیم بکشیم و آببروی نداشته اش رو پیش دارودسته ی خودش بیش از پیش ببریم.
من از این پس، در همه جا کنار کامنت هایی که میگذارم، از خودم به عنوان شیعه ی سابق و کافر به اسلام نام می برم.
خامنه ای ابله، آدم می کشی که مردم رو بترسونی تا جای پات رو سفت تر کنی ؟ با هر قتل بیشتر جری میشیم، بیشتر به دین ننگین ات توهین می کنیم. مقدساتت رو به سخره می کیریم. تو این بازی پوکر تو بازنده ای.

ای خاک بر سرتون کنند که حتا تو سرویه هم کلاهتون پشم نداره. تو اونجا هم دیگه کسی تحویل تون نمیگیره.عکس قاسم کتلت رو تو ایران که هیچ، تو سوریه هم پایین کشیدند. قاه قاه داریم به ریش تون می خندیم. ما از شماها همونقدر می ترسیم که از نجاست خوک.

ننگ بر این دین وحوش حیدری !