دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

دریچه زرد. اسماعیل وفا یغمائی

افتاب خواهد دمید

افتاب خواهد دمید

مردم. ایران و طبیعت ایران در خطرند

. فراموش نکنیم کورش نماد آغاز تاریخ واقعی ایران در مقابل تاریخ جعلی آخوند و مذهب ساخته است. کورش نماد هویت واقعی ایرانی در دور دست تاریخ است. گرامی اش داریم.بیاد داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم :در شرایط بسیار خطیر کنونی در گام نخست و در حکومت ملایان و مذهب مجموع جامعه انسانی ایران،تمامیت ارضی ایران،و طبیعت ایران در سراسر ایران در تهاجم و نکبت حکومت آخوندها در خطر است. اختلافات را به کناری بگذاریم، نیروهایمان را در نخستین گام در راستای نجات این سه مجموعه هم جهت کنیم و به خطر اصلی بیندیشیم .

این است جهان ما در این لحظه

این است جهان ما در این لحظه
روی تابلو کلیک کنید

کرونا وزمین ما

کرونا وزمین ما
روی تصویر کلیک منید

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی

در گذرگاه تاریخ ایران. اسماعیل وفا یغمائی
تاریخ دوران باستانی ایران

۱۴۰۲ آذر ۲۵, شنبه

نقلاب سیاه پنجاه و هفت شاه را برد و مشتی ملای اجنبی را بر سرنوشت ملت ایران حاکم کرد تا ندانیم وبخصوص تا اپزویسیون پراکنده وپر مدعا و نامتحدی که پس از چهل و پنجسال بجای افاق پیروزی روانه افقهای غم انگیز گورستانهای غربت اندباید بیندیشیم که در خارج کشور و به تجربه ای سنگین اتحاد فقط پیرامون انتقاد درست از کارکردهای خود و اتحاد جول شاهزاده رضا پهلوی میسر است و گرنه جز نام ونشانی تلخ و غماور از ما بجا نخواهد ماند از ما که به مشتی ملای اجنبی پست امکان حاکمیت دادیم و ایران رو به رشد رابه گنداب حکومت اسلامی انداحتیم بیندیشیم محمد رضا شاه از نود در صد مخالفان خود ایراندوستر مترقی تر و مردمی تر بود و ارتجاع سرخ و سیاه مه ایرانی بودند و نه مردمی

 

۱ نظر:

ناشناس گفت...

متأسفانه کارشان جفتک زدن به تنها جایگزین مردمی و آگاه یعنی شاهزاده رضا پهلوی است این به اصطلاح مخالفان نظام نه جمهوری خواه واقعی اند و نه ایراندوست واقعی و نه چپ واقعی بلکه خ...مال واقعی جمهوری اسلامی اند. از دیدگاه بنده هر که زمان را درک نمی کندو تاریخ ایران را نخوانده و بدون ذره ای شعور سیاسی علیه شاهزاده موضع گیری می کند، نامرد و وطنفروش پست فطرت و همکار سپاه پاسداران و اطلاعات نظام است چه مستقیم درون صف آنها باشد چه نه، در جنایت و وطنفروشی و ویران کردن ایران و هست و نیست کشور نقش فعال دارد.
عباس